Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Η «αχίλλειος πτέρνα» για την επικράτηση των ηλεκτρικών

Ελλάδα 7:51
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η «αχίλλειος πτέρνα» για την επικράτηση των ηλεκτρικών

Mobility

Η «αχίλλειος πτέρνα» για την επικράτηση των ηλεκτρικών

Mobility

Με δεδομένο ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης στα νέα μοντέλα είναι κάτι που δεν θα μας απασχολεί μετά το 2035, προκύπτουν σημαντικά προβλήματα για την εδραίωση των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Advertisement
Advertisement

Τα κράτη μέλη της Ε.Ε. έχουν κλειδώσει ένα σχέδιο εκμηδενισμού των εκπομπών ρύπων από τα οχήματα έως το 2035 αλλά αυτό προκαλεί πονοκέφαλο στις εταιρίες.

Οι φωνές που προειδοποιούν για τις δυσκολίες στη μετάβαση της νέας εποχής, όσο πάνε και πληθαίνουν. Πρόσφατα, με τοποθέτησή του ο Arno Antlitz, CFO (Chief Financial Officer– Οικονομικός Διευθυντής) της VW, έκανε λόγο για μεγάλη δυσκολία στην προμήθεια με μπαταρίες όλων των νέων αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων που πρόκειται να παραχθούν μέσα στα επόμενα χρόνια. Δεν είναι η πρώτη φορά που ακούγονται ενστάσεις για τον χρονικό ορίζοντα της απαγόρευσης των αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Στο παρελθόν έχουν τοποθετηθεί σχετικά τόσο η Ford, η Volvo αλλά και η Mercedes.

Advertisement
Advertisement

Ο Antlitz σε πρόσφατη συνέντευξή του, είχε τονίσει πως «είναι ένας δύσκολος στόχος αν και πιστεύουμε ότι είναι εφικτός. Το μεγάλο πρόβλημα δεν έχει να κάνει με τα εργοστάσια των αυτοκινήτων και την παραγωγή τους αλλά με την ενίσχυση της εφοδιαστικής αλυσίδας από τους προμηθευτές μπαταριών». Αξίζει να θυμίσουμε πως αντίστοιχο «καμπανάκι» είχε κρούσει και ο CEO της Stellantis, Carlos Tavares ο οποίος είχε κάνει μια πρόβλεψη, η οποία ήταν αρκετά δυσοίωνη,  πως ολόκληρη η αυτοκινητοβιομηχανία θα πληγεί από την έλλειψη των μπαταριών, από το 2024-2025.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πόσο εύκολο είναι να αντικατασταθεί η μπαταρία σε ένα Tesla Model Y;
Φόροι και δασμοί το 50% της τιμής των καυσίμων!
Ποια χαρακτηριστικά πρέπει να έχει το ιδανικό ηλεκτρικό;