Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Hyundai Elantra N line με turbo κινητήρα (+vid)

Ελλάδα 10:25
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Hyundai Elantra N line με turbo κινητήρα (+vid)

ΝΕΑ

Hyundai Elantra N line με turbo κινητήρα (+vid)

ΝΕΑ

Το Hyundai Elantra του 2021 θα είναι διαθέσιμο σε έκδοση N Line και η αυτοκινητοβιομηχανία της Νότιας Κορέας έσπευσε να διαρρεύσει εικόνες και video που εμφανίζουν καμουφλαρισμένο το πρωτότυπο.

Advertisement
Advertisement

Ενώ η Hyundai παραμένει φειδωλή σε ότι αφορά στις τεχνικές προδιαγραφές και δεν έχει ακόμη ανακοινώσει ημερομηνία κυκλοφορίας, αποκάλυψε πως το νέο Elantra N Line θα επωφεληθεί από μια σειρά αναβαθμίσεων στην ανάρτηση, έναν νέο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα όπως επίσης και ορισμένες οπτικές αλλαγές.

Το πρωτότυπο φορά χαμηλού προφίλ ελαστικά και κάτω από το καμουφλάζ, πιθανότατα διαθέτει νέους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες προκειμένου να δοθεί στο sedan μια πιο σπορ και επιθετική εμφάνιση. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι ένα αμιγώς μοντέλο επιδόσεων Elantra N μπορεί να παρουσιαστεί σε μεταγενέστερο στάδιο. Η Hyundai λέει ότι το Elantra N Line θα διαθέτει κινητήρα turbo χωρίς να παρέχει περισσότερες πληροφορίες. Ωστόσο, υποψιαζόμαστε ότι θα είναι ο ίδιος τετρακύλινδρος 1.6 λίτρων υπερτροφοδοτούμενος με το Elantra GT N Line hatchback (πωλείται επίσης ως i30 N Line), παράγοντας 203 ίππους και υιοθετώντας είτε εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο είτε αυτόματο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων που κινεί τους εμπρός τροχούς.

Advertisement
Advertisement

Όπως αναφέρθηκε, θα πραγματοποιηθούν επίσης ορισμένες αλλαγές στο στήσιμο ώστε να βελτιωθεί η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου και να αναβαθμιστούν τα δυναμικά χαρακτηριστικά. Κατά πάσα πιθανότητα, θα πρέπει να δούμε το μοντέλο παραγωγής το καλοκαίρι με τις πωλήσεις να ακολουθούν το φθινόπωρο. Το Elantra N που θα ακολουθήσει θα χρησιμοποιεί τον γνωστό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα GDi 2.0 λίτρων της εταιρείας από τα i30 N και Veloster N με ισχύ 275 ίππους και ροπή 353 Nm. Το κορυφαίο μοντέλο θα συνοδευτεί και από άλλες αναβαθμίσεις, όπως είναι η ρυθμιζόμενη ανάρτηση και τα ισχυρότερα φρένα.