Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Honda e:Ny1: Αθόρυβη δύναμη

Ελλάδα 0:08
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Honda e:Ny1: Αθόρυβη δύναμη

ΝΕΑ

Honda e:Ny1: Αθόρυβη δύναμη

ΝΕΑ

Το σύστημα μετάδοσης κίνησης του νέου e:Ny1 γίνεται άμεσα σημείο αναφοράς στην ηλεκτροκίνηση.

Advertisement
Advertisement

Ένα καινούριο ηλεκτρικό αυτοκίνητο εκτός από τα ποιοτικά του χαρακτηριστικά και την έμφαση στην προστασία του περιβάλλοντος, πρέπει να είναι και αποτελεσματικό. Ένα ικανό και τεχνολογικά προηγμένο σύστημα μετάδοσης λοιπόν είναι απαραίτητο για να πείσει τον οδηγό ότι αφενός μπορεί να το εμπιστευθεί και αφετέρου ότι μπορεί να του καλύψει όλες τις ανάγκες μετακίνησης.

Ένα τέτοιο ποιοτικό και άκρως αποτελεσματικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης κατασκεύασε η Honda για το καινούριο της e:Ny1. Το σύνολο βασίζεται στην ήδη επιτυχημένη πλατφόρμα e:N Architecture F της Honda που ακολουθεί την παραδοσιακή δομή αρθρωτών συστημάτων με τον ηλεκτροκινητήρα εμπρός, την κίνηση στους εμπρός τροχούς και την μπαταρία τοποθετημένη κάτω από το πάτωμα.

Advertisement
Advertisement

Το νέο e:Ny1 είναι εξοπλισμένο με μια κοινή, συμπαγής μονάδα ισχύος που αποτελείται από τον ηλεκτροκινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων με ιδιαίτερα χαμηλό βάρος στα 77,4 κιλά. Η απόδοσή του είναι 150 kW (204 ίπποι) και 310 Nm ροπής χαρίζοντας εκρηκτικές επιδόσεις στο SUV της Honda. Πιο συγκεκριμένα, τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε μόλις 7,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 160 χλμ./ώρα. Ένα από τα σημαντικά στοιχεία του συνόλου είναι το υγρόψυκτο κύκλωμα που εξασφαλίζει την σταθερή παροχή ισχύος εξαλείφοντας το φαινόμενο της υπερθέρμανσης.

Το ζήτημα των επιδόσεων το έχει λύσει το νέο e;Ny1 χάρη στον ισχυρό ηλεκτροκινητήρα. Τι γίνεται όμως με την αυτονομία. Η Honda έχει επιλέξει μια μεγάλη υδρόψυκτη μπαταρία λιθίου για το SUV της με χωρητικότητα 68,8 kWh. Σύμφωνα με τις μετρήσεις WLTP η αυτονομία αγγίζει τα 412 χιλιόμετρα, νούμερο ικανό να καλύψει και τις ταξιδιωτικές ανάγκες του οδηγού.

Advertisement

Σημαντική δουλειά έχει γίνει και στον τομέα της φόρτισης αφού χρειάζονται μόλις 45 λεπτά για να γεμίσει η μπαταρία από το 10% στο 80% σε DC φορτιστή. Σε AC οικιακό φορτιστή το ίδιο αποτέλεσμα επιτυγχάνεται σε περίπου 6 ώρες.

Advertisement

Όλα τα παραπάνω δημιουργούν ένα αίσθημα ασφάλειας και εμπιστοσύνης στον οδηγό ο οποίος χωρίς άγχος θα μετακινηθεί στην πόλη και στις βόλτες του Σαββατοκύριακου. Παράλληλα, θα απολαύσει την ποιότητα μετάδοσης της κίνησης του συστήματος έχοντας στη διάθεσή του τρεις επιλογές οδήγησης, Sport, Normal και Econ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οδηγούμε το νέο Honda CR-V στην Βρετανία
Honda Civic e:HEV: Ολοκληρωμένο online περιβάλλον
Το νέο Honda NSX στην Έκθεση του Τόκιο;