Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

H Ford δεν θα χρειάζεται την πλατφόρμα της VW

Ελλάδα 21:20
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

H Ford δεν θα χρειάζεται την πλατφόρμα της VW

Mobility

H Ford δεν θα χρειάζεται την πλατφόρμα της VW

Mobility

Η συμφωνία του 2020 μεταξύ Ford και VW για κοινή χρήση της πλατφόρμας MEB, δεν φαίνεται να έχει και πολύ μέλλον.

Advertisement
Advertisement

Από το 2025 και μετά, υπολογίζεται πως η Ford δεν θα χρειάζεται την πλατφόρμα MEB της VW για τα δικά της ηλεκτρικά μοντέλα που θα προορίζονται για την Ευρωπαϊκή αγορά.

Δύο τεράστια ονόματα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, ένωσαν το 2020 τις δυνάμεις τους προκειμένου να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τις ανάγκες για εξέλιξη αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, περιορίζοντας το κόστος όσο αυτό είναι δυνατό. Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης συμφωνίας, ήταν και η χρήση από κοινού της πλατφόρμας ΜΕΒ για τα ηλεκτρικά μοντέλα αμφότερων των εταιρειών.

Advertisement
Advertisement

Τώρα, πριν καν παρουσιαστεί το πρώτο ηλεκτρικό προϊόν αυτής της συνεργασίας, το τέλος της προμηνύεται ήδη. Καθώς όμως η Ford εξελίσσει τη δική της πλατφόρμα για τέτοιου είδους χρήση, όλα δείχνουν πως η συνεργασία δεν θα συνεχιστεί μετά το 2025. Τότε είναι που η Ford θα έχει έτοιμη τη δική της πλατφόρμα για να «χτίσει» ηλεκτρικά μοντέλα που θα έχουν έγκριση τύπου για κυκλοφορία και στην Ευρώπη.

Οι δοκιμές και η σχεδίασή της νέας αυτής πλατφόρμας, πραγματοποιείται στις ΗΠΑ σύμφωνα με τα λεγόμενα του Martin Sander, που είναι επικεφαλής του τμήματος ηλεκτρικών οχημάτων της Ford για την Ευρώπη, σε πρόσφατη συνέντευξή του: «Η νέα πλατφόρμα δεν θα έχει κανένα είδος σύνδεσης με τη VW, θα είναι πολύ ευέλικτη και πολύ ικανή».

Advertisement

Η Ford δεν έχει λάβει τελική απόφαση για το μέλλον της συνεργασίας της με τη VW, με την οποία είπε ότι θα συνεργαζόταν στα ηλεκτρικά οχήματα, στην αυτόνομη οδήγηση, καθώς επίσης και στα επαγγελματικά οχήματα. Θυμίζουμε πως η Ford έχει στα πλάνα της την κατασκευή μόνο δύο ηλεκτρικών χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα ΜΕΒ της VW, τα οποία ακόμα δεν έχουν δρομολογηθεί.

Advertisement

Προς το παρόν, η συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών συνεχίζεται σε άλλους τομείς, πλην εκείνου των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, μια και η Ford εξακολουθεί να κατασκευάζει το Volkswagen Amarok και ένα ακόμα φορτηγό για λογαριασμό της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Aston Martin DBS Ultimate είναι το κύκνειο άσμα του V12
Παραδόθηκε η πρώτη Mercedes-AMG One (+video)
«Big Brother» στα οχήματα των Σχολών Οδηγών!

Advertisement