Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsAUTOChoice

H Ferrari δεν φοβάται τα ηλεκτρικά

  • newsautoteam

Πολλοί βλέπουν με σκεπτικισμό τον συνδυασμό μιας Ferrari με την ηλεκτροκίνηση. Όχι, όμως και το νέο αφεντικό της εταιρίας.

Η καθιέρωση της ηλεκτροκίνησης στα ευρείας κυκλοφορίας αυτοκίνητα δεν θα αργήσει και πολύ. Ωστόσο, για κάποιες ειδικές κατηγορίες αυτοκινήτων υπάρχει ακόμα μεγάλος σκεπτικισμός για το πως θα περάσουν στη νέα εποχή.

Η Ferrari είναι μία από τις εταιρίες που -τουλάχιστον στην θεωρία- θα έχουν σημαντικό πρόβλημα στο να ενσωματώσουν τη νέα τεχνολογία χωρίς να χαθεί η ταυτότητά τους.

Όμως, το νέο αφεντικό της ιταλικής μάρκας, ο Benedetto Vigna, δηλώνει σίγουρος ότι θα τα καταφέρουν, καθώς η εταιρία έχει κατανοήσει πλήρως τα νέα δεδομένα και θα είναι ικανή να κατασκευάσει ένα εξαιρετικό ηλεκτρικό supercar παρά το έξτρα βάρος των μπαταριών.

Όπως λέει ο ίδιος “Σε ό,τι αφορά τα δυναμικά χαρακτηριστικά, μπορούμε να ανταπεξέλθουμε στο έξτρα βάρος. Είναι αλήθεια ότι σε σχέση με ένα αντίστοιχης ισχύος αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα προστεθούν μερικές εκατοντάδες κιλά, αλλά η οι μηχανικοί της εταιρίας έχουν βαθιά γνώση των δυναμικών χαρακτηριστικών ενός αυτοκινήτου”.

Ο Vigna βρέθηκε επικεφαλής της Ferrari έχοντας περάσει για χρόνια από μεγάλες εταιρίες τεχνολογίας και έτσι έχει την εμπειρία και την γνώση να αντιληφθεί τις δυνατότητες της ηλεκτροκίνησης και να προσαρμόσει κατάλληλα την Ferrari.

Όπως αναφέρει ο ίδιος, οι περισσότεροι σήμερα έχουν τα ίδια πάνω κάτω ηλεκτρονικά μέσα. Όμως, στην Ferrari οι μηχανικοί της είναι ικανοί να δημιουργήσουν κάτι διαφορετικό.

Παρά το θετικό του πνεύμα, ο Vigna παραδέχεται ότι η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση είναι μία πρόκληση για την Ferrari. Είναι όμως και μια ευκαιρία για να φτιάξουν κάτι διαφορετικό, έστω και αν δεν υπάρχει πια ο V12.

Η Ferrari παράγει ήδη δύο plug-in υβριδικά μοντέλα, την 296 GTB και την SF90 Stradale και σχεδιάζει να έχει ένα πλήρως ηλεκτρικό μέχρι το 2025. Το 2026 θέλει το 55% της γκάμας της να είναι υβριδικά, και 5% αμιγώς ηλεκτρικά, και μόνο το 40% με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Τα τελευταία θα μειωθούν στο 20% μέχρι το 2030.

Για να εξασφαλίσει ότι δεν θα χαθεί το πνεύμα της Ferrari, η εταιρία σκοπεύει να κατασκευάζει η ίδια τις μπαταρίες της στο Μαρανέλο. Με αυτόν τον τρόπο θα εξασφαλίσει την καλύτερη εφαρμογή τους πάνω στο πλαίσιο, έτσι ώστε να κρατηθεί το βάρος όσο γίνεται πιο χαμηλά αλλά και να παραμείνουν γνήσια supercars της ιταλικής παράδοσης σε ό,τι αφορά τα δυναμικά τους χαρακτηριστικά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Κάπως έτσι θα είναι η Ferrari Purosangue
H Mansory έβαλε χέρι και στη Ferrari Monza SP2
Σεισμός στην Κέρκυρα με επίκεντρο μία σπέσιαλ Ferrari!

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto