H Edit βρήκε το ελιξίριο της νεότητας για την Porsche 911/997
ΝΕΑH Edit βρήκε το ελιξίριο της νεότητας για την Porsche 911/997
ΝΕΑΗ εμβληματική Porsche 911, υποβλήθηκε σε ένα… καθόλου διακριτικό λίφτινγκ και έγινε καινούρια.
Οι παλαιότερες γενιές 911 χρησίμευσαν ως βάση για πολλές δημιουργίες, από τους μετρ των βελτιώσεων, αλλά μέχρι σήμερα, κανείς δεν είχε ξεπεράσει το αερόψυκτο 993.
WHAT CAR
Αυτό αλλάζει, καθώς η Edit Automotive προσφέρει έναν περιορισμένο αριθμό 99 εξατομικευμένων σπορ αυτοκινήτων, με βάση την Porsche 991 με τον εσωτερικό κωδικό 997, με μια σειρά από εξωτερικές, εσωτερικές και μηχανικές αναβαθμίσεις.
Υπενθυμίζουμε ότι η γενιά 997 έκανε το ντεμπούτο της το 2004, ανανεώθηκε το 2008 και παρέμεινε στην παραγωγή μέχρι το 2013. Αν και αυτό ακούγεται σαν ένα πολύ πρόσφατο μοντέλο για να δουλέψει, η Edit Automotive φέρεται να το επέλεξε επειδή ήταν η τελευταία γενιά 911, πριν από το ηλεκτρικά -υποβοηθούμενο υδραυλικό τιμόνι.
Το κατά παραγγελία σπορ αυτοκίνητο φέρει το όνομα Edit G11 και μπορεί να βασίζεται σε οποιαδήποτε παραλλαγή 997 με φαρδύ αμάξωμα (Carrera 4, 4S, GTS, 4 GTS).
Το εξωτερικό τμήμα του αυτοκινήτου, λαμβάνει νέα εξαρτήματα από ανθρακονήματα, σχεδιασμένα από τον Petr Novague, ο οποίος είναι γνωστός για το Skoda HN R200 που βασίζεται στο Audi R8. Μπροστά, ο νέος προφυλακτήρας έχει απλούστερες εισαγωγές και συνδυάζεται με σκουρόχρωμους προβολείς LED δίνοντας στο σπορ αυτοκίνητο μια εκσυγχρονισμένη εμφάνιση. Το προφίλ παραμένει αμετάβλητο, με εξαίρεση τους νέους σφυρήλατους τροχούς, που μπορούν να βαφτούν κατόπιν παραγγελίας.
Προχωρώντας στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά σώματα αντικαθίστανται από πιο λεπτές και χαμηλότερες μονάδες LED, με σχήμα που θυμίζει την κλασική 911. Τέλος, υπάρχει ένας διαχύτης με τέσσερις απολήξεις εξάτμισης.
Το εσωτερικό έχει επίσης ανανεωθεί, με ταπετσαρίες υψηλής ποιότητας και μικρές αλλά αξιοσημείωτες αλλαγές στο τιμόνι και το ταμπλό που το βοηθούν να αντέξει τη δοκιμασία του χρόνου. Παρά τη ρετρό εμφάνιση και την έλλειψη οθόνης ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, το σπορ αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με όλες τις σύγχρονες ανέσεις.
Το σύστημα μετάδοσης κίνησης έχει ανανεωθεί με νέα ρουλεμάν IMS και επένδυση κυλίνδρων από ανοξείδωτο χάλυβα. Ανάλογα με την επένδυση του αυτοκινήτου-«δωρητή», ο κινητήρας είναι 3,6 λίτρων ή 3,8 λίτρων flat-six, που αποδίδει μεταξύ 321 και 402 ίππους.
Μπορεί να συνδυαστεί είτε με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, είτε με αυτόματο PDK. Άλλες μηχανικές αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν ένα σετ ρυθμιζόμενων αποσβεστήρων Ohlins, προαιρετικούς δίσκους από άνθρακα-κεραμικούς με δαγκάνες φρένων Brembo και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Η G11 Edit, με όλες αυτές τις αναβαθμίσεις, έχει αρχική τιμή εφάμιλλη μιας νέα Porsche, από 170.000 ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η μεγάλη απόδοση της Porsche Cayenne Plug-In Hybrid
Porsche 911 S/T: Τι κρύβει η πιο όμορφη 911;
H Porsche γιορτάζει τα 75 της χρόνια με ένα συλλεκτικό ρολόι