Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Φορτηγό υδρογόνου Gaussin με υπογραφή Pininfarina για το Dakar

Ελλάδα 20:13
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Φορτηγό υδρογόνου Gaussin με υπογραφή Pininfarina για το Dakar

ΝΕΑ

Φορτηγό υδρογόνου Gaussin με υπογραφή Pininfarina για το Dakar

ΝΕΑ

Η Gaussin αποκάλυψε το αγωνιστικό φορτηγό με καύσιμο το υδρογόνο για το σκληρό αγώνα του Dakar του 2022, που είναι σχεδιασμένο από τον Pininfarina.

Advertisement
Advertisement

Η Gaussin αποκάλυψε το H2 Racing Truck, το οποίο αποκαλεί «το πιο δυνατό αγωνιστικό φορτηγό με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, που κατασκευάστηκε ποτέ».

Σχεδιασμένο για να συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally Raid, με το Ράλι Dakar του 2022 στη Σαουδική Αραβία να είναι η πρώτη του διοργάνωση, το φορτηγό αυτό προορίζεται να δείξει στο κοινό τη δύναμη και την αξιοπιστία της συγκεκριμένης τεχνολογίας από την Gaussin. Η εταιρεία αναφέρει πως τα δεδομένα που θα συλλεχθούν κατά τη διάρκεια του Ράλι Ντακάρ 2022, θα χρησιμοποιηθούν για την ανάπτυξη της γκάμα των φορτηγών δρόμου, που ετοιμάζει και πρόκειται να κυκλοφορήσουν το 2022.

Advertisement
Advertisement

«Οι νέες τεχνολογίες που βασίζονται στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας είναι διαθέσιμες και ώριμες και θα πρέπει να βοηθήσουν στην επιτάχυνση της ενεργειακής μετάβασης», δήλωσε ο Christophe Gaussin, Διευθύνων Σύμβουλος της Gaussin. «Για τον όμιλο Gaussin και τους εταίρους του, αυτό το project, το οποίο έχει γίνει πλέον πραγματικότητα, αντιπροσωπεύει ένα τεχνολογικό επίτευγμα και τον καρπό χρόνων εργασίας και εμπειρίας στην κινητικότητα με μηδενικές εκπομπές».

Βασισμένο σε αυτό που η εταιρεία αποκαλεί εξαιρετικά ελαφρύ πλαίσιο, το οποίο βασίζεται σε μια αρθρωτή πλατφόρμα ηλεκτρικών οχημάτων δικής της σχεδίασης, το H2 Racing Truck τροφοδοτείται από δύο κινητήρες που ο καθένας αποδίδει 408 ίππους. Η μπαταρία του έχει χωρητικότητα 82 kWh (όση και στο VW ID.4) αλλά δεν χρειάζεται να είναι μεγαλύτερη, λόγω των αυξημένων διαστάσεων στις κυψέλες υδρογόνου που μπορούν να μεταφέρουν 80 κιλά καυσίμου.

Advertisement

Σε συνθήκες αγώνα, ταξιδεύοντας με ταχύτητες έως και 140 χλμ./ώρα όπως ορίζουν οι κανονισμοί, η Gaussin υπολογίζει ότι το φορτηγό θα μπορεί να διανύσει έως και 250 χιλιόμετρα ανάμεσα στις 20λεπτές στάσεις ανεφοδιασμού. Το H2 Racing Truck, όπως και οι εκδόσεις παραγωγής του φορτηγού που θα ακολουθήσουν, σχεδιάστηκε από την Pininfarina.

Τα φορτηγά που προορίζονται για επαγγελματική χρήση και όχι για αγώνες, θα προσφέρονται σε δύο εκδόσεις. Η μια με τη μεγάλη αυτονομία θα μπορεί να διανύσει έως και 800 χιλιόμετρα, ενώ η δεύτερη με τη μικρότερη που δεν θα έχει σύστημα υδρογόνου εγκατεστημένο παρά μόνο εναλλάξιμες μπαταρίες, θα μπορεί να διανύσει με μια φόρτιση, 400 χιλιόμετρα. Αξίζει να σημειωθεί, πως οι μπαταρίες στη μικρή έκδοση, θα μπορούν να αντικατασταθούν σε 3 μόλις λεπτά.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
O Pininfarina ανοίγει ένα νέο εργοστάσιο για το Battista
Τα «πράσινα» φορτηγά του Pininfarina
Πόσα χιλιόμετρα έκανε ένα VW ID.4 για το παγκόσμιο ρεκόρ Guinness;

 

Advertisement