Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων Executive: VW Golf | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Εξοργισμένοι οι Ελληνες με τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα…


Εκατοντάδες σχόλια ενάντια στα παλαιά εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ ανάρτησαν οι πολίτες κατά τη δημόσια διαβούλευση του νομοσχεδίου για την ηλεκτροκίνηση.

Αγανακτισμένοι και ιδιαίτερα προβληματισμένοι φαίνεται ότι είναι οι καταναλωτές με τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και τα γυρισμένα χιλιόμετρα και αυτό αποτυπώνεται στα εκατοντάδες σχόλια που δημοσιεύθηκαν στη δημόσια διαβούλευση του νομοσχεδίου για την ηλεκτροκίνηση.

Κάποιοι πολίτες μάλιστα δημοσιοποιούν τις προσωπικές τους εμπειρίες από εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που απέκτησαν και μετά από λίγο καιρό διαπίστωσαν ότι τα οχήματά τους είχαν διανύσει πολλές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα επιπλέον από εκείνα που αναγράφονταν στα κοντέρ τους και βέβαια ότι γλίτωσαν στο κόστος κτήσης το έχουν πληρώσει δεκαπλάσιο σε επισκευές!

Ειδικότερα στο άρθρο 47 του νομοσχεδίου που αφορούσε στο Περιβαλλοντικό Τέλος οι καταναλωτές αλλά και οι έμποροι που δεν γυρίζουν χιλιόμετρα έγραψαν μεταξύ άλλων:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Ουρές από παλιά ΙΧ στα τελωνεία – Μπαίνουν στην Ελλάδα

 

Ο κ. Γιάννης καταθέτει τη δική του περίπτωση από την αγορά ενός εισαγόμενου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου: «Παθών και μαθών: Μικρό αυτοκίνητο εισαγωγής μεταχειρισμένο σε ομολογουμενως καλή τιμή και λογικά χιλιόμετρα. Το έχω πληρώσει σε ζημιές σχεδόν άλλο τόσο από όσο έκανε και δεν ξέρω τι μου ξημερώνει. Τα δε χιλιόμετρα 2,5 φορές επάνω από ότι έγραφε το κοντέρ όταν το πήρα (82.544) και αυτό αποδείχθηκε σε έλεγχο της αντιπροσωπείας, όταν απηύδησα και το πήγα εκεί. Ούτε να το πουλήσω δεν τολμάω γιατί θα νιώθω και τύψεις για όποιον το πάρει.
Έχουμε γεμίσει με όλη την σαβούρα των προηγμένων χωρών που δεν τα αποσύρουν γιατί σου λέει θα τα στείλω στην Ελλάδα με τρομερό κέρδος. Μας έχουν πάρει χαμπάρι μέχρι και οι Βούλγαροι που μας πουλάνε ότι σάπιο έχουν εισάγει και αυτοί από Βόρεια Ιταλία και Γερμανία. Μπορεί να είσαι και πολύ τυχερός και να σου βγει καλό για κάποια χρόνια, αλλά και πάλι ρυπαίνει. Και τέλος πάντων Κάντε το τίμια ρε παιδιά! Αφήστε τα πραγματικά χιλιόμετρα και εάν θέλει ο άλλος ας το πάρει. Αλλά το αυτοκίνητο πρέπει να έχει άλλη τιμή έχει με 280.000 χλμ. και άλλη με 85.000. Έτσι δεν είναι;»

Ο κ. Δημήτρης επισημαίνει στο σχόλιό του ότι: «Δεν γίνεται άλλο να έχουμε έχει γεμίσει στην Ελλάδα αυτοκίνητα-απάτες και να μας κλέβουν, ενώ οι έμποροι να αισχροκερδούν… Πρέπει να επιβληθεί το Περιβαλλοντικό Τέλος άμεσα…»

Ο κ. Κόκκινος αναφέρει ότι: «Πρέπει επιτέλους να σταματήσουμε να αποτελούμε την χωματερή της Ευρώπης και να ανανεωθεί ο στόλος της Ελλάδας με σύγχρονα αυτοκίνητα. Όσοι έχουμε αγοράσει καινούργια αυτοκίνητα διαπιστώνουμε ότι η απώλεια της αξία τους είναι τεράστια λόγω αυτής της κατάστασης, δηλαδή με την αθρόα εισαγωγή αυτοκινήτων-σαπάκια! Πρέπει ν αλλάξει επειγόντως η κατάσταση…»

Κάποιος αντιπρόσωπος της Mercedes-Benz Ελλάς αναφέρει ότι: «Παράγραφος 1α): Προτείνουμε την επιβολή του έκτακτου περιβαλλοντικού τέλους των 4.000 Ευρώ σε μεταχειρισμένα οχήματα που εισάγονται στη χώρα, εφόσον πληρούν εκ κατασκευής τις προδιαγραφές ευρωπαϊκών προτύπων εκπομπών καυσαερίων Euro V (αντί Euro IV), δηλ. σε οχήματα ηλικίας 6-11 ετών καθώς η ημερομηνία έναρξης ισχύος της αντιρρυπαντικής οδηγίας Euro V είναι 09/2009.

Παράγραφος 1β): Προτείνουμε να συμπεριληφθούν στην απαγόρευση εισαγωγής μεταχειρισμένων οχημάτων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας Euro I – III και οχήματα αντιρρυπαντικής οδηγίας Euro IV , δηλ. οχήματα ηλικίας 11-15 ετών καθώς η ημερομηνία έναρξης ισχύος της αντιρρυπαντικής οδηγίας Euro IV είναι 01/2005.

Παράγραφος 2α): Προτείνουμε την επιβολή του έκτακτου περιβαλλοντικού τέλους των 4.000 Ευρώ σε μεταχειρισμένα οχήματα που εισάγονται στη χώρα, εφόσον πληρούν εκ κατασκευής τις προδιαγραφές ευρωπαϊκών προτύπων εκπομπών καυσαερίων Euro V (αντί Euro IV), δηλ. σε οχήματα ηλικίας 6-11ετών καθώς η ημερομηνία έναρξης ισχύος της αντιρρυπαντικής οδηγίας Euro V είναι 09/2009.

Παράγραφος 2β): Προτείνουμε να συμπεριληφθούν στην απαγόρευση εισαγωγής μεταχειρισμένων οχημάτων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας Euro I – III και οχήματα αντιρρυπαντικής οδηγίας Euro IV , δηλ. οχήματα ηλικίας 11-15 ετών καθώς η ημερομηνία έναρξης ισχύος της αντιρρυπαντικής οδηγίας Euro IV είναι 01/2005.»

Ο κ. Κωνσταντίνος αναφέρει ότι: «Η πρωτοβουλία της κυβέρνησης για την καταπολέμηση της αθρόας εισαγωγής μεταχειρισμένων αυτοκινήτων κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση. Δεκάδες χιλιάδες μεταχειρισμένα αυτοκίνητα εισάγονται ετησίως στην Ελλάδα, τα οποία έχουν «γυρισμένα» χιλιόμετρα και οι έμποροι που τα εισάγουν εξαπατούν εμάς τους ανυποψίαστους καταναλωτές. Εκτός αυτού, η κατάσταση των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ενώ φαινομενικά δείχνει καλή, στην πράξη πρόκειται για αυτοκίνητα πολύ ταλαιπωρημένα, με εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα, πολλές φορές επικίνδυνα για την κυκλοφορία στο δρόμο και σε κάθε περίπτωση επιβαρύνουν περαιτέρω το ήδη επιβαρυμένο περιβάλλον και άρα την υγεία όλων μας.Επίσης, τα αυτοκίνητά μας, τα οποία έχουμε αγοράσει ως καινούργια από την Ελλάδα, έχουν χάσει σημαντικό μέρος της αξίας τους με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να τα πουλήσουμε ως μεταχειρισμένα στη σωστή τους αξία, καθώς τα αντίστοιχα εισαγόμενα μεταχειρισμένα είναι πολύ πιο φθηνά λόγω του ότι οι έμποροι εισαγόμενων μεταχειρισμένων καταφέρνουν με διάφορα τεχνάσματα να εισάγουν στην Ελλάδα αυτοκίνητα με πολύ πιο χαμηλές αξίες από τα αντίστοιχα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στη χώρα μας. Με τις πρακτικές αυτές, οι έμποροι εισαγόμενων μεταχειρισμένων εκτός του ότι μας εξαπατούν ανερυθρίαστα, με δραματικές επιπτώσεις στις περιπτώσεις τροχαίων ατυχημάτων λόγω βλαβών, γεμίζουν την αγορά με εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα τα οποία πωλούν θεωρητικά σε τιμές ευκαιρίας και με λίγα χιλιόμετρα. Συνεπώς, η επιβολή του περιβαλλοντικού τέλους που σχεδιάζει η κυβέρνηση, φαίνεται ότι αποτελεί τη μόνη λύση για την εξισορρόπηση των τιμών των εισαγόμενων μεταχειρισμένων με τα εγχώρια μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και άρα με αυτόν τον τρόπο θα περιοριστούν οι εισαγωγές παλαιών και πολλές φορές επικίνδυνων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, ακατάλληλων για την κυκλοφορία αλλά και την υγεία μας.»

Ο κ. Άγγελος επισημαίνει στο σχόλιό του πως: «Ο περιορισμός της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και η προστασία του περιβάλλοντος θα πρέπει να αποτελούν την βασική μας προτεραιότητα. Κάθε απόφαση προς αυτή την κατεύθυνση θα με βρίσκει σύμφωνο. Πρέπει να κοιτάμε το γενικό καλό και η βιωσιμότητα του πλανήτη είναι το γενικό καλό.»

Η κ. Αναστασία τονίζει ότι: «Καιρός ήταν να αρχίσουμε να ξεφορτωνόμαστε σακαράκες δεκαετιών που κυκλοφορούν στους δρόμους μας και αποτελούν μόνιμη πηγή ρύπανσης και κινδύνων. Δε γίνεται τα παλιά αυτοκίνητα να κυκλοφορούν αιωνίως στους δρόμους.»

Ο κ. Νίκος αναφέρει στο σχόλιό του πως: «Δυστυχώς δεν υπάρχει σίγουρος τρόπος ώστε να εξακριβώνεται η πραγματική κατάσταση ενός αυτοκινήτου που εισάγεται από το εξωτερικό. Το αποτέλεσμα της εισαγωγής μεταχειρισμένων αυτοκινήτων είναι κατά κανόνα αυτοκίνητα που έχουν πλήρως απαξιωθεί στην χώρα τους και φτάνουν στην Ελλάδα προς πώληση καταλήγοντας σε αγοραστές με αλλοιωμένα χαρακτηριστικά. Δημιουργούν συνεπώς και επιβάρυνση στο περιβάλλον, δημιουργούν επιπλέον έξοδα στου κατόχους λόγω αυξημένων φθορών και διαφοροποιούν την αξία των εγχώριων αυτοκινήτων που δεν έχουν αλλοιωμένα χαρακτηριστικά. Εάν δεν μπορούμε να πιστοποιήσουμε την κατάσταση του αυτοκινήτου που εισάγεται, καλύτερα να μην έρθει στην χώρα μας.»

Ο κ. Ανδρέας αναφέρει ότι: «Δεν χρειαζόμαστε άλλα ρυπογόνα αυτοκίνητα ακόμα και τα euro5 είναι ρυπογόνα, τα παιδιά μας πρέπει να μπορούν να μας κοιτάνε στα μάτια, να αναπνέουν καθαρό αέρα και να μας χαμογελάνε ότι καταφέραμε και τους αφήνουμε ένα καθαρότερο περιβάλλον. Τόσα χρόνια φτάνουν στην Ελλάδα αυτοκίνητα που πετούσαν άλλες χώρες, τα πετούσαν διότι τα χαρακτήριζαν ρυπογόνα και παλαιάς τεχνολογίας. Εάν ήταν καθαρά γιατί τα χαρίζουν στους Έλληνες; Ευκαιρία τώρα να απολαύσουμε καθαρά και με συστήματα παθητικής ασφάλειας. Με νέας τεχνολογίας αυτοκίνητα μπορεί να περιοριστεί η ατμοσφαιρική ρύπανση και να μετριαστούν τα ατυχήματα.»

Ο κ. Οδυσσέας επισημαίνει ότι: «Κάποια στιγμή πρέπει να μπει μια τάξη και σε αυτό. Θεωρώ απαράδεκτο να γινόμαστε η χωματερή της Ευρώπης με τα παλαιού τύπου ρυπογόνα οχήματα, ο υποψήφιος αγοραστής να μην γνωρίζει τι πραγματικά αγοράζει. Πρέπει η κυβέρνηση να πάρει άμεσα μια απόφαση να σταματήσει όλο αυτό. Προχωράμε μπροστά επιλέγουμε ποιοτικά και Ελληνικά…»

Ο κ. Παναγιώτης αναφέρει ότι: «Πρέπει επιτέλους να σταματήσει αυτή η φάρσα με τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Επιτήδειοι έμποροι εκμεταλλεύονται ακόμη και τώρα τις δύσκολες καταστάσεις που αντιμετώπιζε η χώρα μας τα τελευταία χρόνια και εξαπατούν τον κόσμο που απλά χρειαζόταν ένα μέσο μετακίνησης για την δουλειά του ή για να καλύψει κάποια ανάγκη μετακίνησης. Ψεύτικες υποσχέσεις με κάθε αγορά τέτοιων οχημάτων και παραπλάνηση με κάθε συμφωνία. Από γυρισμένα χιλιόμετρα, κακής ποιότητας διορθώσεις φανοποιείας, επισκευές χωρίς τον απαιτούμενο τεχνικό έλεγχο από μηχανικούς με Άδεια Ασκήσεως Επαγγέλματος Μηχανικού, ψεύτικες συντηρήσεις κ.α. Το ότι ένα αυτοκίνητο με την παραπάνω «συντήρηση» είναι πιο επικίνδυνο από ένα που δεν έχει κάνει καμία συντήρηση ποτέ δεν το σκέφτεται κανείς. Φυσικά μην ξεχνάμε και τα Euro5 για τα οποία πολλοί λένε ότι είναι «καθαρά» και δεν έχουν κανένα πρόβλημα. Μια σωστή ανάλυση καυσαερίων και φυσικά ένας αδειούχος μηχανικός μπορεί να σας πει τι πραγματικά συμβαίνει. Δεν γίνεται να είμαστε επιτέλους όλοι αρμόδιοι για όλα!»

Ο κ. Διογένης επισημαίνει ότι: «Νομίζω είμαστε στο σωστό δρόμο. Το μέλλον είναι ηλεκτρικό -οικολογικό, δεν μπορούμε να μένουμε πίσω. Το οφείλουμε στα παιδιά μας. Και όσο για το αν στο μέλλον δεν θα υπάρχουν οικονομικά αυτοκίνητα για όλους… Φτάνει πια! Το φθηνό (γυρισμένα χλμ – χτυπημένο – χωρίς συντήρηση) τελικά είναι το ακριβό!»

Ο κ. Γιάννης αναφέρει πως: «Να μπουν περιορισμοί στην εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων άνω των 5 ετών και να επιβαρυνθούν επιπλέον για την πρόσθετη ρύπανση που φέρνουν στη χώρα. Να εφαρμοστούν ηλεκτρονικοί έλεγχοι χλμ. συντήρησης, 1ης άδειας κλπ, ώστε να μην έρχονται παραποιημένα οχήματα.»

Ο κ. Σίμος φαίνεται ότι είναι εξοργισμένος με τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα και επισημαίνει ότι: «Όχι άλλα μεταχειρισμένα από την Ευρώπη! Έχουν χάσει την αξία τους τα δικά μας μεταχειρισμένα, έχει γεμίσει η Ελλάδα αυτοκίνητα απάτες που επιβαρύνουν το περιβάλλον και την υγεία μας!»

Ο κ. Νίκος αναφέρει ότι: «Έχοντας αγγίξει τα όρια της καταστροφής του Περιβάλλοντος από τις εκπομπές ρύπων παλαιών οχημάτων και με τις Παγκόσμιες Αυτοκινητοβιομηχανίες να επενδύουν τρισεκατομμύρια για την κατασκευή αντιρρυπαντικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα ακόμη συζητάμε αν πρέπει να εισάγουμε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα από Ευρωπαϊκές χώρες που λόγω της ρυπογόνου τεχνολογίας τους, τα διώχνουν απο τις χώρες τους. Να μην σχολιάσουμε δε την αμφίβολη κατάσταση τους (γυρισμένα χιλιόμετρα, τρακαρίσματα, φθορές). Ως εκ τούτου, η επιβολή φόρων δεν λύνει κανένα πρόβλημα. Η μοναδική λύση είναι η κατάργηση της εισαγωγής μεταχειρισμένων αυτοκινήτων τεχνολογίας EURO5 και κάτω. Ας σταματήσουν επιτέλους να πλουτίζουν οι κάθε είδους έμποροι – ο Θεός να τους κάνει – μεταχειρισμένων αυτοκινήτων εισαγωγής. Ας δοθεί ένα τέλος στο πάρτι! Φτάνει πια!»

Ο κ. Σαράντος αναφέρει τι ζημιά έχει πάθει από τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα: «Όταν πριν λίγους μήνες προσπάθησα να πουλήσω το αυτοκίνητο μου τεχνολογίας Euro5 αγορασμένο από την Ελληνική αντιπροσωπεία και συντηρημένο από εξουσιοδοτημένα συνεργεία αντιλήφθηκα το μέγεθος της απάτης που γίνεται με την εισαγωγή μαϊμούδων χωρίς καμία εγγύηση που έχουν κατακλείσει την αγορά. Ο κόσμος δεν είναι εκπαιδευμένος, πέφτει εύκολα στη παγίδα του φτηνού και όταν αντιληφθεί τι αγόρασε, είναι πλέον πολύ αργά! Το νομοσχέδιο είναι στη σωστή κατεύθυνση και θα πρέπει να συμπεριλάβει και τα Εuro5.»

Ο κ. Γιώργος επισημαίνει ότι: «Γέμισε η Ελλάδα με αυτοκίνητα Βουλγαρίας με άπειρα χιλιόμετρα, γυρισμένα κοντέρ ρυπογόνα και επικίνδυνα για την ασφάλεια των επιβατών. Πρέπει να μπει ένα φρένο σε αυτή την κατάσταση. Έχουμε γίνει χωματερή των αυτοκινήτων που δεν θέλουν οι άλλες χώρες. Πρέπει να επιτρέπεται η εισαγωγή αυτοκινήτων πενταετίας και νεώτερων, προκειμένου να υπάρχει προστασία των ιδιοκτητών αλλά και του περιβάλλοντος.»

Ο κ. Παναγιώτης αναφέρει πως: «Πόσα χρόνια πίσω είναι που η χώρα μας γίνεται νεκροταφείο αυτοκινήτων της βόρειας Ευρώπης; 20; 30; Πόσοι «εισαγωγείς» τέτοιων αυτοκινήτων έχουν θησαυρίσει; Πόσα αυτοκίνητα με γυρισμένα χιλιόμετρα, παραποιημένα, χωρίς καταλύτη κυκλοφορούν ανάμεσα μας; Πολλά, πάρα πολλά! Καιρός είναι να σταματήσει αυτή η ασυδοσία.»

Ο κ. Δημήτρης επισημαίνει ότι: «Το θέμα των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων αποτελεί μόνιμη στρέβλωση της αγοράς του αυτοκινήτου στη χώρα μας τις τελευταίες δεκαετίες. Είναι καιρός να αλλάξουμε σελίδα ακολουθώντας τις πολιτικές των προηγμένων χωρών της ΕΕ. Δεν είναι σωστό να συνεχίσουμε στην κατεύθυνση αυτή. Να πάρουμε υπ όψιν μας τις αρνητικές επιπτώσεις των ρυπογόνων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στο περιβάλλον. Όλες οι χώρες δίνουν κίνητρα (και η δική μας) για καθαρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα και εμείς συζητάμε για τεχνολογίες που έχουν σταματήσει εδώ και πολλά χρόνια. Να σταματήσει η πρακτική δεκαετιών να είναι η χώρα μας «αποθήκη» των απαξιωμένων αυτοκινήτων της Ευρώπης. Να σταματήσει η πρακτική του να μας πουλούν σαν ευκαιρία ότι δεν πουλιέται στην Ευρώπη. Αν είναι καλά τα αυτοκίνητα EURO 4 γιατί δεν τα κρατούν οι ίδιοι και τα δίνουν «κοψοχρονιά» σε επιτήδειους που πειράζοντας τα χιλιόμετρα κερδοσκοπούν σε βάρος του ανυποψίαστου καταναλωτή. Με την πρακτική αυτή, ακόμη και οι Βούλγαροι μας στέλνουν τα «σκουπίδια» της Ευρώπης. Υπάρχουν εξαιρετικά εγχώρια μεταχειρισμένα που απαξιώνονται. Να κάνουμε ένα βήμα μπροστά περιορίζοντας και τα EURO 5 που απαγορεύεται η είσοδος τους σε πολλές πόλεις της Ευρώπης. Αυστηρός έλεγχος και απαραίτητη κατά την εισαγωγή η κάρτα με όλους του ελέγχους ΚΤΕΟ στην χώρα η χώρες κυκλοφορίας του αυτοκινήτου.»

Ο κ. Άγγελος παραπονιέται για την στρέβλωση που προκαλούν τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα στην αγορά επισημαίνοντας ότι: «Επιτέλους, έχει γεμίσει την Ελλάδα με εισαγόμενα αυτοκίνητα με γυρισμένα χιλιόμετρα, κοροϊδεύουν το κόσμο και δεν μπορούμε να πουλήσουμε το δικό μας, Ελληνικά αυτοκίνητα!»

Ο κ. Κωνσταντίνος επισημαίνει επίσης ότι: «Η πρωτοβουλία της κυβέρνησης για την καταπολέμηση της αθρόας εισαγωγής μεταχειρισμένων αυτοκινήτων κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση. Δεκάδες χιλιάδες μεταχειρισμένα αυτοκίνητα εισάγονται ετησίως στην Ελλάδα, τα οποία έχουν «γυρισμένα» χιλιόμετρα και οι έμποροι που τα εισάγουν εξαπατούν εμάς τους ανυποψίαστους καταναλωτές. Εκτός αυτού, η κατάσταση των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ενώ φαινομενικά δείχνει καλή, στην πράξη πρόκειται για αυτοκίνητα πολύ ταλαιπωρημένα, με εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα, πολλές φορές επικίνδυνα για την κυκλοφορία στο δρόμο και σε κάθε περίπτωση επιβαρύνουν περαιτέρω το ήδη επιβαρυμένο περιβάλλον και άρα την υγεία όλων μας. Επίσης, τα αυτοκίνητά μας, τα οποία έχουμε αγοράσει ως καινούργια από την Ελλάδα, έχουν χάσει σημαντικό μέρος της αξίας τους με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να τα πουλήσουμε ως μεταχειρισμένα στη σωστή τους αξία, καθώς τα αντίστοιχα εισαγόμενα μεταχειρισμένα είναι πολύ πιο φθηνά λόγω του ότι οι έμποροι εισαγόμενων μεταχειρισμένων καταφέρνουν με διάφορα τεχνάσματα να εισάγουν στην Ελλάδα αυτοκίνητα με πολύ πιο χαμηλές αξίες από τα αντίστοιχα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στη χώρα μας. Με τις πρακτικές αυτές, οι έμποροι εισαγόμενων μεταχειρισμένων εκτός του ότι μας εξαπατούν ανερυθρίαστα, με δραματικές επιπτώσεις στις περιπτώσεις τροχαίων ατυχημάτων λόγω βλαβών, γεμίζουν την αγορά με εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα τα οποία πωλούν θεωρητικά σε τιμές ευκαιρίας και με λίγα χιλιόμετρα. Συνεπώς, η επιβολή του περιβαλλοντικού τέλους που σχεδιάζει η κυβέρνηση, φαίνεται ότι αποτελεί τη μόνη λύση για την εξισορρόπηση των τιμών των εισαγόμενων μεταχειρισμένων με τα εγχώρια μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και άρα με αυτόν τον τρόπο θα περιοριστούν οι εισαγωγές παλαιών και πολλές φορές επικίνδυνων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, ακατάλληλων για την κυκλοφορία αλλά και την υγεία μας.»

Διαβάστε επίσης:

To online σύστημα μπλόκαρε τα Τελωνεία!

Πως υπολογίζονται οι δασμοί στα καινούρια ΙΧ – Αναλυτικά παραδείγματα

Παραδείγματα με τους νέους δασμούς στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ

Δημοφιλή στο Protothema.gr