Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Έτοιμο για παραγωγή τo Munro MK1

Ελλάδα 0:18
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Έτοιμο για παραγωγή τo Munro MK1

ΝΕΑ

Έτοιμο για παραγωγή τo Munro MK1

ΝΕΑ

Πριν από περίπου έναν χρόνο η Munro γνωστοποίησε την εξέλιξη του MK1, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού 4×4 οχήματός της. Τώρα, αυτό είναι έτοιμο να μπει σε διαδικασία παραγωγής.

Advertisement
Advertisement

Oι άνθρωποι της Munro ολοκλήρωσαν τη διαδικασία εξέλιξης του Mk 1 και πλέον έχουν αρχίσει να δέχονται παραγγελίες για το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο 4x4 μοντέλο το οποίο πληροί τις απαιτήσεις που έχει κάποιος από ένα καθαρόαιμο εκτός δρόμου όχημα.

Το μοντέλο θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις: Την M170 (η τιμή της οποίας ξεκινά από τα 89.426 ευρώ, μετά φόρων) και την M280 (με τιμή από 105.900 ευρώ, μετά φόρων.

Η εταιρεία μπορεί να κατασκευάζει το αυτοκίνητο και σε έκδοση pickup εάν το επιθυμεί ο αγοραστής.

Advertisement
Advertisement

Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η σκωτσέζικη εταιρεία (η οποία ιδρύθηκε το 2019), έλαβε υπόψη της πολλές από τις παρατηρήσεις που έκαναν υποψήφιοι πελάτες της, οι οποίοι οδήγησαν τα πρωτότυπα κατά τη διάρκεια των δοκιμών εξέλιξής του.

Ο Ρος Κόμπτον, επικεφαλής Σχεδιασμού της εταιρείας, δήλωσε ότι τα σχόλια που έκαναν αυτοί επηρέασαν και τη διαμόρφωση της τελικής μορφής του αμαξώματος του αυτοκινήτου.

Advertisement

Όπως είπε: «Χάρη σε αυτούς, το σχήμα του έγινε πιο ξεχωριστό και βελτιώθηκε η ορατότητα προς τα εμπρός, η αεροδυναμική, η πρακτικότητα, η ευκολία σέρβις, η ψύξη των μπαταριών και η απόδοση».

Advertisement

Συγκεκριμένα, έπειτα από τις παρατηρήσεις τόσο των ανθρώπων της Munro αλλά και όσων οδήγησαν τα πρωτότυπα, οι μπαταρίες ιόντων λιθίου που χρησιμοποιούνταν αρχικά αντικαταστάθηκαν από φωσφορικού άλατος σιδήρου λιθίου, οι οποίες έχουν ονομαστική ενεργειακή χωρητικότητα 85 kWh.

Αυτές, μπορούν να φορτίσουν ταχύτερα σε ταχυφορτιστή ισχύος έως 130 kW, αντί των 100 kW που είχε οριστεί αρχικά. Αναφορικά με τη μέγιστη θεωρητική αυτονομία και στις δύο εκδόσεις του μοντέλου θα φτάνει τα 322 χλμ., 26 χλμ. περισσότερα από πριν.

Advertisement

Σύμφωνα με την εταιρεία, το Munro M170 έχει μέγιστη ισχύ 231 ίππους και μέγιστη ροπή 600 Nm. Η γωνία προσέγγισης του αυτοκινήτου είναι 84 μοίρες, η γωνία αναχώρησης 51 μοίρες και η γωνία ράμπας 31,6 μοίρες.

Οι διαστάσεις του αμαξώματός του είναι 4.590 χλστμ. μήκος, 1.812 χλστμ. πλάτος, 2.010  χλστμ. ύψος, ενώ το μεταξόνιό του φτάνει τα 3.255 χλστμ.

Το βάρος του φτάνει τα 2.450 κιλά και η δυνατότητα ρυμούλκησης είναι 750 κιλά χωρίς φρένα και 2.250 κιλά με φρένα. Η τελική ταχύτητά του φτάνει τα 153 χλμ./ώρα.

To Munro M280, η ισχυρότερη εκδοχή του μοντέλου, έχει μέγιστη ισχύ 381 ίππους και μέγιστη ροπή 700 Nm. Όλα τα υπόλοιπα τεχνικά στοιχεία παραμένουν ίδια, όπως και η τελική ταχύτητά του, σύμφωνα με όσα ανακοινώνει η εταιρεία. Τέλος, το μοντέλο έχει κλασικό (μηχανικό) σύστημα μόνιμης τετρακίνησης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οι Σκωτσέζοι δεν τσιγκουνεύτηκαν στο Munro Mk1
Volvo EX30: Όλα όσα γνωρίζουμε για το μικρό ηλεκτρικό SUV
Η Porsche ετοιμάζει νέο, 7θέσιο ηλεκτρικό SUV