Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Έτοιμη η βασική plug-in υβριδική BMW iX1 eDrive20

Ελλάδα 2:44
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Έτοιμη η βασική plug-in υβριδική BMW iX1 eDrive20

ΝΕΑ

Έτοιμη η βασική plug-in υβριδική BMW iX1 eDrive20

ΝΕΑ

Η BMW ανακοίνωσε ότι η iX1 eDrive20 είναι έτοιμη για να λανσαριστεί στην αγορά, καθώς και πόσο θα κοστίζει στη Γερμανία.

Advertisement
Advertisement

Όταν η BMW παρουσίασε πέρυσι το καλοκαίρι την καινούργια γενιά της X1 το έκανε ταυτόχρονα με την εμφάνιση και της iX1, της αμιγώς ηλεκτροκίνητης εκδοχής του μοντέλου.

Τότε ήταν η iX1 xDrive30 αυτή που είδαμε, η οποία διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες μέγιστης συνδυαζόμενης ισχύος 313 ίππων και μέγιστης συνδυαζόμενης ροπής 494 Nm.

Πλέον, οι υποψήφιοι αγοραστές θα έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν και την iX1 eDrive20, δηλαδή την οικονομικά προσιτότερη εκδοχή τού αμιγώς ηλεκτροκίνητου SUV μοντέλου (SAV, όπως ονομάζουν χαρακτηριστικά τα οχήματα αυτής της κατηγορίας στην BMW).

Advertisement
Advertisement

Η iX1 eDrive20 διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα. Η μέγιστη απόδοσή του είναι 204 ίπποι και η μέγιστη ροπή του φτάνει τα 247 Nm.

Οι μπαταρίες της δικίνητης έκδοσης του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου έχουν ενεργειακή χωρητικότητα 64,7 kWh και επιτρέπουν μέγιστη αυτονομία μεταξύ 430-475 χλμ. H μέση τυποποιημένη κατανάλωση ενέργειας να είναι 15,4 kWh/100 χλμ., όπως ανακοινώνει η εταιρεία.

Advertisement

Σύμφωνα με τα τεχνικά στοιχεία που δημοσιεύτηκαν, οι συσσωρευτές φορτίζουν πλήρως σε εξήμισι ώρες σε φορτιστή ισχύος 11 kW και σε 3:45’ όταν πρόκειται για φορτιστή 22 kW.

Η iX1 eDrive20 δύνανται να φορτίζει σε ταχυφορτιστή έως 130 kW. Σε αυτή την περίπτωση χρειάζεται 29 λεπτά της ώρας για να πληρωθούν με ενέργεια οι μπαταρίες της, για το 10%-80% της συνολικής χωρητικότητάς τους.

Advertisement

Εξωτερικά, η iX1 eDrive20 διακρίνεται από την ισχυρότερη (και τετρακίνητη) εκδοχή τού μοντέλου χάρη στη διαφορετική μάσκα που διαθέτει. Συγκεκριμένα, η γρίλια εντός αυτής έχει πλέγμα αντί των κάθετων παράλληλων στοιχείων που υπάρχουν στην iX1 xDrive30.

Επίσης και οι προφυλακτήρες είναι διαφορετικής διαμόρφωσης, ενώ λείπουν τα κοσμητικά στοιχεία που υπάρχουν τόσο σε αυτούς όσο και στα μαρσπιέ.

Advertisement

To εσωτερικό της iX1 eDrive20 δεν διαφέρει σε σχέση με αυτό της ισχυρότερης έκδοσης. Βεβαίως, το βασικό επίπεδο εξοπλισμού της είναι μικρότερο, συγκριτικά, όμως παραμένει πολύ καλό και διαθέτει όλα τα ουσιαστικά συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης το οδηγού.

Μεταξύ αυτών είναι η ενιαία κυρτή οθόνη «BMW Curved Display» η οποία περιλαμβάνει οθόνη 10,25 ιντσών στον πίνακα οργάνων και 10,7 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, όπως και την εξελιγμένη έκδοση του συστήματος «iDrive QuickSelect».

Σύμφωνα με την BMW, η iX1 eDrive20 επιταχύνεται από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 8,6 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητά της περιορίζεται στα 170 χλμ./ώρα.

Η γερμανική εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της  iX1 eDrive20 θα ξεκινήσουν στην ευρωπαϊκή αγορά εντός του Νοεμβρίου. Σε ό,τι αφορά στις τιμές της, στη Γερμανία θα ξεκινούν από τα 47.900 ευρώ μετά φόρων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Συγκριτική δοκιμή: BMW iX1 vs Tesla Model Υ vs Mercedes EQB
Οι BMW X1 και iX1 σε εκδόσεις XL
Vision Neue Klasse: Έτσι θα είναι οι BMW στο άμεσο μέλλον (+video)