Live Κίνηση
Περισσότερα
Fleet Cars

Ετοιμάζεται το φορτηγό υδρογόνου με τα 1.600 χλμ. αυτονομίας

Ελλάδα 15:29
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ετοιμάζεται το φορτηγό υδρογόνου με τα 1.600 χλμ. αυτονομίας

Fleet Cars

Ετοιμάζεται το φορτηγό υδρογόνου με τα 1.600 χλμ. αυτονομίας

Fleet Cars

Αμερικανική εταιρεία κατασκευής βαρέως τύπου οχημάτων δείχνει έτοιμη να ξεκινήσεις της παραδόσεις του νέου της, υδρογονοκίνητου ultra-heavy φορτηγού.

Advertisement
Advertisement

Την ίδια ώρα που οι μεγαλύτεροι κατασκευαστές εστιάζουν στην ηλεκτροκίνηση με μπαταρίες λιθίου, κάποιοι άλλοι στρέφονται στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας μέσω υδρογόνου.

Ένας από αυτούς είναι η Hyzon Motors, μια αμερικανική εταιρεία που είναι έτοιμη να ταράξει τα λιμνάζοντα νερά της παγκόσμιας αυτοκίνησης. Συγκεκριμένα ετοιμάζει το βαρύτερο υδρογονοκίνητο φορτηγό στον κόσμο, το οποίο θα απολαμβάνει αυτονομία που θα ξεπερνά τα 1.600 χλμ.

Πρόκειται για ιδιαίτερα εντυπωσιακές τιμές που είναι δύσκολα υλοποιήσιμες ακόμα και για παραδοσιακές δυνάμεις διεθνούς εμβέλειας, όπως η Daimler Trucks. Η τελευταία πριν από λίγους μήνες είχε αποκαλύψει το GenH2 Truck, ένα βαρύ φορτηγό, που μπορεί να διανύσει 1.000 και πλέον χιλιόμετρα (με ένα ρεζερβουάρ υδρογόνου).

Advertisement
Advertisement

Στόχος της Hyzon Motor είναι να φέρει την επανάσταση στo πεδίο των βαρέων φορτηγών με κυψέλες καυσίμου και υπόσχεται πως μέχρι το τέλος του 2022 θα έχει δώσει το όχημά της στην κυκλοφορία.

Δημοσιεύματα αναφέρουν πως η εταιρεία εργαζόταν πυρετωδώς πάνω στις κυψέλες καυσίμου για περισσότερο από δύο δεκαετίες, εξετάζοντας διαφορετικές πρώτες ύλες, πάσης φύσεως εξαρτήματα και διερευνώντας τα περιθώρια βελτίωσης για τη τεχνολογία της. Απότοκο των προσπαθειών της ήταν η εξέλιξη της κορυφαίας τεχνολογίας κυψελών καυσίμου στην αγορά, υπό όρους ενεργειακής πυκνότητας.

Advertisement

Επόμενο βήμα ήταν η εφαρμογή του συστήματός της σε πραγματικές συνθήκες και ειδικότερα για την κίνηση ενός ultra-heavy φορτηγού διάνυσης μεγάλων αποστάσεων. Αυτό ονομάζεται “Monster” (τέρας), μπορεί να μεταφέρει 154 τόνους και λογίζεται ως ένα από τα πιο βαριά φορτηγά της αγοράς.

Advertisement

Η πρώτη εταιρεία που θα εντάξει στον στόλο της τα Monster είναι η εταιρεία Ark Energy Corporation, θυγατρικής της Korea Zinc – ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές ψευδάργυρου παγκοσμίως.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ, ΕΠΙΣΗΣ:
Έτσι θα μηδενιστούν οι ρύποι στις μεταφορές
Mercedes-Benz EQA: Εξελιγμένη ηλεκτρική πολυτέλεια
Η Renault πούλησε το σύνολο των μετοχών της στη Daimler

Advertisement