Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πως θα προτιμούσατε την Alfa Romeo: Σπορ ή μαζική;

Ελλάδα 8:35
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πως θα προτιμούσατε την Alfa Romeo: Σπορ ή μαζική;

ΝΕΑ

Πως θα προτιμούσατε την Alfa Romeo: Σπορ ή μαζική;

ΝΕΑ

Η πολυπόθητη ανάκαμψη της Alfa Romeo την φέρνει εμπρός στο σταυροδρόμι του αν θα παραμείνει μια καθαρόαιμη σπορ μάρκα ή μία εταιρία με αυτοκίνητα ευρείας κυκλοφορίας.

Advertisement
Advertisement

Η Alfa Romeo σχεδιάζει να διπλασιάσει τις πωλήσεις της έως τα τέλη της επόμενης χρονιάς. Για να το επιτύχει όμως αυτό θα πρέπει να πάρει μία καίρια απόφαση. Θα παραμείνει μία “συναισθηματική” μάρκα με έντονο το σπορτίφ στοιχείο ή θα απευθυνθεί σε ένα πιο ευρύ κοινό.

Ο επικεφαλής της Alfa Romeo στην Βρετανία Damian Dally, σε συνέντευξή του στο Autocar, υποστήριξε ότι η σπορ εικόνα της μάρκας, έλκει ένα πολύ συγκεκριμένο κοινό, κάτι που μειώνει τις πωλήσεις της εταιρίας και την απήχησή της σε ένα ευρύτερο αγοραστικό κοινό.

Ο ίδιος υποστηρίζει ότι αυτοκίνητα όπως η νέα Tonale αλλά και η επερχόμενη μικρή Brennero, θα βοηθήσουν την εταιρία να μεγαλώσει το κοινό και να της φέρει περισσότερες γυναίκες και κλασικούς οικογενειάρχες.

Advertisement
Advertisement

Όπως λέει ο Dally, η Alfa Romeo θα πρέπει να πει την “ιστορία” της σε ένα ευρύτερο κοινό αλλά να παραμείνει ξεκάθαρη στον στόχο της και σε αυτό που ξέρει να κάνει. Μάλιστα επισήμανε ότι η Alfa Romeo θα επιμείνει στην μεγάλη παράδοση που έχει στα σπορ σεντάν, έστω και αν η αγορά απομακρύνεται από αυτά και στρέφεται στα SUV.

Η ιταλική μάρκα, πριν την εμφάνιση της Tonale είχε στην γκάμα της μόνο δύο μοντέλα, την Giulia και την Stelvio. Η Tonale είναι ένα ιδιαίτερα κρίσιμο μοντέλο για την Alfa Romeo και το κυρίως όχημα για τον διπλασιασμό της παραγωγής της μέχρι το τέλος της επόμενης χρονιάς.

Advertisement

Από εκεί και πέρα, η Alfa Romeo κάνει τα δικά της ηλεκτρικά σχέδια, με την Brennero να φέρνει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στην γκάμα της από το 2025. Μάλιστα, όπως έχει ήδη ανακοινώσει η εταιρία, από το 2027 και μετά, η Alfa Romeo θα καταργήσει την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης και θα παράγει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Για τους επόμενους μήνες έχει προγραμματιστεί η ανανέωση των Giulia και Stelvio, που θα μείνουν στην παραγωγή έως την εμφάνιση ενός ηλεκτρικού σεντάν πάνω στην πλατφόρμα SLTA Large και με αυτονομία στα περίπου στα 800 χιλιόμετρα στην κορυφαία έκδοση.

Advertisement

Όλα τα παραπάνω δεν σημαίνουν ότι η Alfa Romeo απαρνείται εντελώς το σπορ παρελθόν της, καθώς στα σχέδια της εταιρίας είναι να παρουσιάσει κάποια πιο “συναισθηματικά” μοντέλα προς τα τέλη της δεκαετίας, κατά πάσα πιθανότητα αμιγώς ηλεκτροκίνητα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ποιο είναι το σχέδιο της Alfa Romeo για το μέλλον της;
Euro NCAP: Πεντάστερη η Alfa Romeo Tonale (+video)
Alfa Romeo Stelvio με Bodykit της SD Carbon (+video)