Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsAUTOChoice

ΝΕΑ

Ερευνα: Τι περιμένουν από την τεχνολογία οι οδηγοί;

  • newsautoteam

Τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν μια γκάμα συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης, για την ασφάλεια των μετακινήσεων αλλά μια έρευνα δείχνει πως δεν είναι όλα επιθυμητά από τους οδηγούς.

Γενικά, οι οδηγοί θέλουν σύγχρονη τεχνολογία ασφάλειας στα αυτοκίνητά τους αλλά με ένα όριο που θα τους διατηρεί σε θέση απόλυτου ελέγχου.

Οι εξελίξεις στην τεχνολογία της αυτοκινητοβιομηχανίας, συνεχίζουν την ώθηση της αυτόνομης μετακίνησης και μπορεί να μην ξέρουμε χρονικά πότε θα τοποθετηθεί η ευρεία χρήση της αυτόνομης μετακίνησης αλλά είμαστε σίγουροι πως εκεί θα καταλήξει όλη αυτή η φρενίτιδα με τα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης. αυτόνομα οχήματα. Μια νέα μελέτη, που διεξήχθη από το IIHS (Insurance Institute for Highway Safety) στις ΗΠΑ, δείχνει πως οι καταναλωτές χρειάζονται κάποιες διασφαλίσεις για τη χρήση των οχημάτων που είναι εξοπλισμένα με συστήματα που επιτρέπουν ακόμα και τη μερική αυτονομία (Επιπέδων 2 και 3).

«Οι αυτοκινητοβιομηχανίες συχνά υποθέτουν ότι οι οδηγοί θέλουν όση περισσότερη τεχνολογία μπορούν να έχουν στα οχήματά τους αλλά λίγες μελέτες έχουν προσεγγίσει τις πραγματικές απόψεις των καταναλωτών σχετικά με τη μερική αυτοματοποίηση οδήγησης», εξηγεί η Alexandra Mueller που είχε την ευθύνη της έρευνας. Το IIHS ζήτησε από περισσότερους των 1.000 οδηγούς στις Ηνωμένες Πολιτείες τα σχόλιά τους για τρία από τα συστήματα που συναντώνται πολύ συχνά στα νέα αυτοκίνητα και συμβάλλουν στη δημιουργία του απαραίτητου τεχνολογικό πλέγματος που θα μας φέρει στην εποχή της αυτόνομης μετακίνησης.

Τα συστήματα αυτά, είναι αυτό που παρακολουθεί τη συμπεριφορά του οδηγού για να προλάβει την κόπωσή του, το αυτόματο «κεντράρισμα» στη λωρίδα κυκλοφορίας αλλά και εκείνο που επιτρέπει την αυτόματη αλλαγή λωρίδας (για περιπτώσεις π.χ. που μπροστά από το αυτοκίνητο εντοπίζεται πρόβλημα). Τα αποτελέσματα της έρευνας αποκαλύπτουν ότι οι περισσότεροι οδηγοί προτιμούν τεχνολογικές λύσεις που επιτρέπουν τη «συμμετοχή» του οδηγού σε μεγαλύτερο ποσοστό, ενώ είναι συντριπτική η προτίμηση που δείχνουν οι οδηγοί στα συστήματα που ενεργοποιούνται από τον οδηγό έναντι της τεχνολογίας ημι-αυτοοδήγησης που ενεργοποιούνται αυτόνομα.

Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο το σύστημα παρακολούθησης της κόπωσης του οδηγού, βάσει της έρευνας, θα έπρεπε να παρακολουθεί (μέσω κάμερας στον πίνακα οργάνων και αισθητήρων στο τιμόνι) τις αντιδράσεις και μόνο να προειδοποιεί, παρά να αναλαμβάνει δράση και να προχωρά για παράδειγμα σε αυτόματη ακινητοποίηση του αυτοκινήτου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το μέλλον της γεωργίας είναι αυτόνομο
Η VW ετοιμάζει πλήρως αυτόνομο ID.Buzz
Τι κάνει στην πράξη το φουλ αυτόνομο σύστημα οδήγησης της Tesla; (+video)

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto