Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsAUTOChoice

ΝΕΑ

Έρχεται η νέα Mercedes-AMG GT Coupe

  • newsautoteam

Η δεύτερη γενιά του πανίσχυρου μοντέλου θα βαδίζει στα χνάρια της συγγενικής νέας SL και θα είναι πιο δυναμική από ποτέ.

Μετά την αποκάλυψη της ολοκαίνουριας SL, η οποία εξελίχθηκε για πρώτη φορά εξολοκλήρου από τη Mercedes-AMG, το ενδιαφέρον στρέφεται στο… αδερφάκι της, στη δεύτερη γενιά της GT Coupe.

Η συγγένεια των δύο μοντέλων (σ.σ. η AMG SL είναι ουσιαστικά η κάμπριο εκδοχή της AMG GT) έγκειται στο ότι αμφότερα τα μοντέλα θα βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα (MSA-Modular Sport Architecture) και συγκεκριμένα σε ένα αλουμινένιο πλαίσιο, που είναι αυτοφερόμενο, αλλά παραπέμπει σε space frame κατασκευή.

Επομένως, δεν πρέπει να περιμένουμε μεγάλες σχεδιαστικές διαφορές ανάμεσα τους, πέρα από την ύπαρξη μιας σκληρής οροφής στη GT, αλλά και κάποιων στιλιστικών διαφοροποιήσεων στην μπροστινή μάσκα, τα φώτα και τους προφυλακτήρες.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει επίσης και ένα ψηφιακό σκίτσο (rendering) που δημοσιεύτηκε στο Instagram από τον λογαριασμό Walterdepipsa. Όπως διακρίνουμε παρακάτω, η μάσκα Panamericana, στην AMG GT, είναι τοποθετημένη ακόμα χαμηλότερα, την ίδια ώρα που η εισαγωγή αέρα στον προφυλακτήρα δεν διαχωρίζεται από κάποια οριζόντια επιφάνεια.

Aφήνοντας στην άκρη το παραπάνω rendering, αξίζει να αναφέρουμε ότι σε μια προσπάθεια αυτονόμησης (έστω μερικώς) της υπόστασής τους, τα δύο μοντέλα δεν αποκλείεται να λανσαριστούν με διαφορετικές χρωματικές παλέτες για τα αμαξώματά τους, αλλά και ξεχωριστής σχεδίασης ζάντες.

Mercedes-AMG SL

Στον αντίποδα, ο διάκοσμος της καμπίνας αναμένεται να είναι παρεμφερής, παρουσία μιας  εντυπωσιακής κάθετης οθόνη αφής (11,9″) για το σύστημα πολυμέσων MBUX και ενός πλήρως ψηφιακού πίνακα οργάνων 12,3″.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, μολονότι η τρέχουσα γενιά της GT είναι αποκλειστικά διθέσια, η απόφαση της AMG να εφοδιάσει την SL με δεύτερη σειρά καθισμάτων (στα πρότυπα της Porsche 911), ίσως προδιαγράφει το μέλλον και για το κουπέ σπορ αυτοκίνητο.

Όπως προαναφέραμε, αμφότερα τα μοντέλα θα βασίζονται στην πλατφόρμα MSA που προσφέρει κατά 50% υψηλότερη εγκάρσια ακαμψία συγκριτικά με την AMG GT Roadster, την ίδια ώρα που η διαμήκης ακαμψία προβάλει βελτιωμένη κατά 40%.

Η τρέχουσα AMG GT

Χάρη, μάλιστα, στη νέα αρχιτεκτονική έχει καταστεί εφικτή η ενσωμάτωση τετραδιεύθυνσης, αλλά και τετρακίνησης στην SL, για ακόμα καλύτερη δυναμική συμπεριφορά στις στροφές. Δεν είναι, όμως, σίγουρο αν είναι η νέα AMG GT Coupe δώσει ψήφο εμπιστοσύνης στα συγκεκριμένα στοιχεία.

Από την άλλη, θεωρείται βέβαιο πως θα μοιράζονται τον 4λιτρο V8, αν και στη GT Coupe περιμένουμε να χρησιμοποιηθεί η ισχυρότερη εκδοχή του, αυτή των 585 PS (5500-6500 σ.α.λ.) και 800 Nm (2.500-5.000).

Αργότερα, ίσως θα συστηθούμε και με μια πανίσχυρη plug-in υβριδική έκδοση (63e), η οποία θα χρησιμοποιεί το κινητήριο σύνολο των 843 PS/1.470 Nm της AMG GT 63 SE Performance 4-Door Coupe.

Η νέα AMG GT Coupe θα λανσαριστεί εντός του 2023.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
F1: Ζητά η Mercedes το κεφάλι του Masi;
H Mercedes-Benz εκ νέου στην κορυφή της premium κατηγορίας
Mercedes Vision EQXX: Πώς έγινε πραγματικότητα (video)

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto