Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

Επίσημο: Αυτό είναι το ανανεωμένο και εξηλεκτρισμένο Ford Fiesta

  • Γιάννης Σκουφής (gsk@newsauto.gr)

Πρεμιέρα για την νέα, αναβαθμισμένη έκδοση του best seller της Ford, του Fiesta

Αποκάλυψη λοιπόν για το ανανεωμένο Ford Fiesta που έχει μια ακόμα πιο σύγχρονη εμφάνιση και αναβαθμισμένες τεχνολογίες.

Αισθητικά το νέο καπό αυξάνει το ύψος του εμπρός μέρους, ενώ το σήμα της Ford βρίσκεται τώρα μέσα στη μάσκα. Ταυτόχρονα υπάρχει μια ακόμα πιο μεγάλη διαφοροποίηση μεταξύ των εκδόσεων της γκάμας, μέσω ξεχωριστών λεπτομερειών για τις Trend, Titanium, ST-Line και Active. Επισης διατίθενται και τα πακέτα Vignale για τις εκδόσεις Titanium, ST-Line και Active

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει ο νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων με διαγώνιο 12,3 ιντσών που περιλαμβάνει θεματικές ενδείξεις που αντιστοιχούν στα επιλεγμένα Drive Modes, καθώς και μία ανεξάρτητη περιοχή για πληροφορίες υψηλής προτεραιότητας όπως οι τεχνολογίες υποβοήθησης της οδήγησης. Για πρώτη φορά χρησιμοποιούνται τόσο τα συστήματα υποβοήθησης Local Hazard Information και Wrong-Way Alert όσο και οι προβολείς Matrix LED με την αντιθαμβωτική λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων (Glare-Free High Beam). Οι απλοί LED προβολείς είναι στάνταρ, ενώ τα προαιρετικά πίσω φώτα LED συμπληρώνονται με ένα Premium Black εξωτερικό φινίρισμα.

Από πλευράς κινητήρων τα μοντέλα EcoBoost Hybrid, στη θέση του στάνταρ εναλλάκτη, έχουν μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Αυτό επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.

Ο κινητήρας 1.0L EcoBoost Hybrid του νέου Fiesta διατίθεται και πάλι σε εκδόσεις με ισχύ 125 και 155 ίππων, σε συνδυασμό με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Η κατανάλωση καυσίμου είναι από 4,9 l/100 km και οι εκπομπές CO2 από 111 g/km 2 (σύμφωνα με το πρότυπο WLTP). Σύμφωνα με δεδομένα της Ford, οι υβριδικές εκδόσεις είναι σε θέση να εξασφαλίσουν αυξημένη οικονομία καυσίμου έως και 10% σε αστικές συνθήκες οδήγησης σε σύγκριση με εκείνες που κινούνται από έναν μη υβριδικό κινητήρα 1.0L EcoBoost.

Ο κινητήρας EcoBoost Hybrid των 125 ίππων διατίθεται επίσης με επτατάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Powershift, που προσφέρει ομαλές αλλαγές σχέσεων για βέλτιστη οδηγική ποιότητα. Ο συνδυασμός αυτός εξασφαλίζει κατανάλωση καυσίμου από 5,2 l/100 km και εκπομπές CO2 από 117 g/km (WLTP). Με το κιβώτιο Powershift, ο κινητήρας λειτουργεί στις βέλτιστες στροφές προς όφελος της απόδοσης, και την ίδια στιγμή επιτρέπει στο Auto Start-Stop να λειτουργεί κάτω από τα 12 km/h για μικρότερη κατανάλωση καυσίμου σε αστικές συνθήκες οδήγησης.

Επίσης υπάρχει και ο 1.0L EcoBoost των 100 ίππων, με κατανάλωση από 5,2 l/100 km και εκπομπές CO2 118 g/ km (WLTP) αλλά όχι και ο diesel των 1.500 κυβικών, ενώ υπάρχουν και τρία προφίλ οδήγησης (Normal, Sport και Eco). Στo Fiesta Active υπάρχουν επιπλέον τα προγράμματα λειτουργίας Trail και Slippery.

Ταυτόχρονα ανανεώθηκε και το σπορ Fiesta ST που έχει πλέον ένα πιο επιθετικό εμπρός μέρος, ενώ ο κινητήρας 1.5L EcoBoost αποδίδει και πάλι 200 ίππους αλλά η ροπή του έχει αυξηθεί από τα 290 στα 320 Nm. Όσο για τις επιδόσεις σημειώστε ένα 0-100 km/h σε 6,5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 230 km/h.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 155 PS ST-Line MHEV
Test: Ford Fiesta ST2 1.5 EcoBoost 200PS 5θυρο
Συγκρίνουμε: Audi A1 40 TFSI vs Ford Fiesta ST

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto