Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ένα όνειρο τρελό: Μία σύγχρονη Alfa Romeo Giulia GT 510 ίππων

Ελλάδα 16:06
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ένα όνειρο τρελό: Μία σύγχρονη Alfa Romeo Giulia GT 510 ίππων

ΝΕΑ

Ένα όνειρο τρελό: Μία σύγχρονη Alfa Romeo Giulia GT 510 ίππων

ΝΕΑ

Ετοιμαστείτε για τα πιο υγρά σας όνειρα: Μία αναβίωση της κλασικής Giulia GT με τον κινητήρα της σύγχρονης Giulia Quadrifoglio, τρελή δουλειά στα μηχανικά μέρη και κόστος στα 400 χιλιάρικα. Θα φτιαχτούν μόνο 22, οπότε ονειρευτείτε άφοβα.

Advertisement
Advertisement

Παράξενοι καιροί για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Από τη μια οι μπαταρίες και οι πρίζες έρχονται να κυριαρχήσουν παντού. Και από την άλλη, κάποιοι “κολλημένοι” με το παρελθόν, εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες που προσφέρει η σύγχρονη τεχνολογία στην βιομηχανική παραγωγή, και ζωντανεύουν τις αναμνήσεις και τις ονειρώξεις ολόκληρων γενιών.

Η μόδα των restomod συνεχίζεται και αυτή ακάθεκτη, με μία νέα είσοδο. Και τι είσοδο! Μία κλασική Giulia GT, ένα από τα πιο ερωτικά σχήματα που κατασκεύασε ποτέ η Alfa Romeo, η οποία ξαναπαίρνει σάρκα και οστά χάρη σε κάποιους τρελαμένους Γερμανούς (ναι, αλήθεια, Γερμανούς!).

Advertisement
Advertisement

Στις εικόνες βλέπουμε τα σχέδια από την δημιουργία της συνεργασίας δύο εταιριών, της γερμανικής Emilia Auto και της Vela Performance. Η κούκλα που προέκυψε πήρε το όνομα Emila GT Veloce και θα παρουσιαστεί επίσημα μέσα στο 2022. Θα κατασκευαστούν μόλις 22 κομμάτια και όσοι τυχεροί προλάβουν να βάλουν παραγγελία θα πρέπει να καταβάλλουν το ποσό των 400.000 ευρώ.

Πολλά τα λεφτά θα πείτε, αντίστοιχα μιας καλής σύγχρονης Ferrari. Όμως κάτω από τις γεμάτες νοσταλγία λαμαρίνες της GT Veloce κρύβεται κάτι εξίσου σπέσιαλ. Ο σύγχρονος κινητήρας twin turbo V6 της Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, ο οποίος από 2,9 λίτρα αποδίδει 510 άλογα και 600 Nm ροπής. Το κιβώτιο είναι αυτόματο 8 σχέσεων από την ZF το οποίο μεταφέρει την κίνηση στους πίσω τροχούς, όντας μάλιστα ικανό να περνάει από την μία σχέση στην άλλη σε μόλις 150 milliseconds.

Advertisement

Η εταιρία που κάνει την μετατροπή δεν αρκέστηκε μόνο στον κινητήρα. Όλο το setup του αυτοκινήτου έχει αλλάξει, με ανεξάρτητες αναρτήσεις και στα τέσσερα άκρα με διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω, νέα αμορτισέρ της KW, νέο σύστημα διεύθυνσης, φρένα της Brembo και βέβαια όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά βοηθήματα, από ABS έως και traction control.

Για την κατασκευή του τελικού οχήματος, η Emilia Auto παίρνει μία ορίτζιναλ Alfa Romeo Giulia GT, και επεμβαίνει παντού, όχι μόνο στα μηχανικά μέρη αλλά και στο αμάξωμα. Ως προς το τελευταίο υπάρχουν αρκετές βελτιώσεις σε πολλά σημεία, με τονισμένα τα φτερά, νέο καπό ώστε να χωρέσει τον σύγχρονο κινητήρα και πιο μοντέρνα φωτιστικά σώματα σημερινής τεχνολογίας. Υπάρχει επίσης μία αεροτομή στο πίσω μέρος καθώς και δύο κεντρικά τοποθετημένες εξατμίσεις.

Advertisement

Όπως βλέπουμε από τις εικόνες η γερμανική εταιρία έχει προσπαθήσει να κρατήσει όσο πιο κοντά στο πρωτότυπο το σαλόνι, έχοντας προσθέσει ένα σύγχρονο σύστημα αυτόματου κλιματισμού, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες και ένα σύστημα πολυμέσων. Υπάρχουν επίσης καθίσματα της Recaro και πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης με βάση τα γούστα του κάθε αγοραστή.

Στην θεωρητική ερώτηση για το τι θα αγόραζε κανείς σε αυτά τα λεφτά, ένα σύγχρονο supercar με απίστευτες επιδόσεις ή αυτό το κόσμημα, η απάντηση είναι προφανής. Μηχανές με ψυχή όπως αυτές οι Alfa Romeo δεν βγαίνουν πια, και αν ήταν να ζήσουμε ένα εσχατολογικό Mad Max σενάριο κυνηγημένοι από κιλοβατώρες και φορτιστές, καλύτερα να το κάναμε μέσα σ’ αυτή την κόκκινη κούκλα.  Ή μήπως έχετε αντίθετη άποψη;

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
H Alfa Romeo Giulia GTAm κοντράρει την Porsche 911 GT3
Δοκιμή: Alfa Romeo Giulia GTAm
Alfa Romeo Giulia Sprint GT Veloce: Διαχρονικά πανέμορφη (video)