Έχουν μέλλον οι φυσικοί διακόπτες στα Audi;
ΝΕΑΈχουν μέλλον οι φυσικοί διακόπτες στα Audi;
ΝΕΑΣτο περιθώριο της παρουσίασης του grandsphere, η Audi ξεκαθάρισε τις απορίες του κοινού σχετικά με το μέλλον των φυσικών διακοπτών.
Μεγάλες είναι οι ανακατατάξεις στον χώρο της αυτοκίνησης. Με την ηλεκτροκίνηση και τις αυτόνομες τεχνολογίες να αναπτύσσονται ραγδαία, οι οδηγοί καλούνται να απαγκιστρωθούν από τις παλιές τους συνήθειες και να συμμορφωθούν με τις νέες τάσεις.
WHAT CAR
Μια από αυτές είναι και η απομάκρυνση των παραδοσιακών, φυσικών διακοπτών που δίνουν τη θέση τους σε μπουτόν αφής. Αναμφίβολα, η ρύθμιση των λειτουργιών του οχήματος μέσω απτικής αλληλεπίδρασης (δηλ. με άγγιγμα) αποτελεί κάτι το εντυπωσιακό που ενισχύει την αίγλη του οχήματός μας.
Από την άλλη, θυσιάζεται η εργονομία και δυσχεραίνεται το έργο του οδηγού. Σκεφτείτε, πόσο εύκολο είναι να οδηγείς και ταυτόχρονα να προσπαθείς να ενεργοποιήσεις τον κλιματισμό, περιπλανώμενος στους ψηφιακούς λαβυρίνθους της κεντρικής οθόνης αφής; Ρητορικό το ερώτημα.
Δεδομένου ότι οι φωνές διαμαρτυρίας πληθαίνουν συνεχώς, πολλές εταιρείες φαίνεται πως κάνουν δεύτερες σκέψεις σχετικά με τη συγκεκριμένη λειτουργία. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Audi, η οποία δεσμεύτηκε πως τα μελλοντικά ηλεκτρικά της θα διατηρήσουν τους παραδοσιακούς διακόπτες. Η συγκεκριμένη είδηση επιβεβαιώθηκε δια στόματος του επικεφαλής εσωτερικού σχεδιασμού της μάρκας, Makysmilian Nawka, στο πλαίσιο της παρουσίασης του πρωτότυπου grandsphere.
«Η Audi ήταν και συνεχίζει να είναι γνωστή για την “απτική ευχαρίστηση” που βιώνει ο χρήστης όταν περιστρέφει ή πατά ένα κουμπί. Πρόκειται ακριβώς γι’ αυτό που θέλαμε να επαναφέρουμε στο αυτοκίνητο, συνδυάζοντάς το με την άνευ αγγιγμάτων αλληλεπίδραση», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Nawka, ερωτηθείς σχετικά με την παρουσία φυσικών διακοπτών στα μελλοντικά ηλεκτρικά και αυτόνομα οχήματα της εταιρείας.
Ενδεικτικό παράδειγμα αποτελεί το grandsphere Concept. Μολονότι συνιστά ένα φουτουριστικό όχημα, ενσωματώνει ένα παραδοσιακό μπουτόν (στο εσωτερικό των θυρών) για τον έλεγχο του κλιματισμού. Πρόκειται για μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα πρωτοβουλία της μάρκας που καταδεικνύει το όραμά της για την κατασκευή προηγμένων τεχνολογικά αυτοκινήτων, που δεν θα αδιαφορούν για την εργονομία.
Υπενθυμίζεται ότι το grandsphere συνιστά έναν μεγάλου μεγέθους sedan (5,35 μ. μήκος) που προτάσσει την ευρυχωρία και ενσωματώνει σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4. Με έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα το μοντέλο παράγει 721 PS/ 960 Nm και ολοκληρώνει το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε 4.0 δλ.
Βασίζεται στην πλατφόρμα PPE και ενσωματώνει μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 120 kWh που προσφέρει αυτονομία 750 χλμ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Audi Q4 e-tron: Με εκδόσεις ισχύος έως 299 PS
O ψηφιακός διάκοσμος του νέου Audi Q4 e-tron
Πως οδηγείται γρήγορα ένα Audi Sport Quattro S1 Evolution 2; (+video)