Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Ηλεκτρικά

Δημοψήφισμα για την κατάργηση των συμβατικών αυτοκινήτων;

  • newsautoteam

Η απόφαση της ΕΕ να απαγορεύσει τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035, έχει γίνει πλέον αντικείμενο πολιτικής αντιπαράθεσης.

Η εφαρμογή της καθολικής ηλεκτροκίνησης από το 2035 που έχει αποφασιστεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση είναι σίγουρα μία μεγάλη απόφαση η οποία θα οδηγήσει σε σημαντικές αλλαγές όχι μόνο την αυτοκινητοβιομηχανία αλλά και την καθημερινότητα των Ευρωπαίων.

Η πλειοψηφία των χωρών της ΕΕ έχουν ήδη εγκρίνει τον οδικό χάρτη προς την πλήρη απαγόρευση των συμβατικών κινητήρων, όμως σε κάποιες, η έγκριση αυτή παίρνει μία ξεκάθαρα πολιτική διάσταση.

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της Ιταλίας, η οποία ζει για άλλη μια φορά σε ένα αβέβαιο πολιτικό τοπίο, με εμφανή την άνοδο των ακροδεξιών και των λαϊκιστών.

Μεταξύ αυτών και ο γνωστός και μη εξαιρετέος Matteo Salvini, ο οποίος δήλωσε ότι πρέπει να γίνει δημοψήφισμα για το αν οι πολίτες της χώρας συμφωνούν με την απόφαση της Ε.Ε.

Ο αρχηγός του ακροδεξιού κόμματος της Λίγκας του Βορά, δήλωσε ότι η απόφαση αυτή θα οδηγήσει σε ανεργία μεγάλο μέρος των εργατών που απασχολούνται στην χώρα. Και η αυτοκινητοβιομηχανία είναι μία κορυφαία οικονομική δραστηριότητα για την γειτονική χώρα.

Ο Σαλβίνι υποστηρίζει ότι εταιρίες όπως η Ferrari, η Lamborghini αλλά ακόμα και η Fiat θα υποχρεωθούν να απολύσουν εργαζόμενους.

Συγκεκριμένα δήλωσε “Αφήστε τους εργαζόμενους στο Μιραφιόρι και σε όλη την Ιταλία να αποφασίσουν, δεν είναι δίκαιο να απολύονται Ιταλοί εργάτες προς όφελος των Κινέζων”, αναφερόμενος στο κεντρικό εργοστάσιο της Fiat στο Τορίνο.

H πρόταση του Σαλβίνι γίνεται μέσα στα πλαίσια της προεκλογικής καμπάνιας που διεξάγεται στην Ιταλία, με τις εκλογές να είναι αυτή την Κυριακή όπου στις δημοσκοπήσεις κυριαρχούν σχηματισμοί της ακροδεξιάς και των λαϊκιστών.

Η απόφαση για 100% απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης από το 2035 έχει ήδη ψηφιστεί από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, και μένει να επικυρωθεί από τα κοινοβούλια των χωρών μελών της Ε.Ε.

Σε ό,τι αφορά την Ελλάδα πάντως, η συμμόρφωση με τις αποφάσεις της Ε.Ε. είναι σαφώς μια πιο εύκολη απόφαση, καθώς δεν διαθέτουμε δική μας αυτοκινητοβιομηχανία που θα μπορούσε να επηρεαστεί σε κάποιο βαθμό.

Υπάρχει βέβαια το “αγκάθι” των υποδομών και της γενικότερης οικονομικής θέσης της χώρας που δυσκολεύει την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, όμως έως το 2035 πολλά πράγματα θα έχουν αλλάξει.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Βόμβα! Απαγόρευση πώλησης ΙΧ βενζίνης και diesel και στην Ελλάδα!
Ελλάδα: Τι έρχεται μετά τη βόμβα απαγόρευσης των βενζίνης και diesel
Ευρώπη: Στοπ το 2035 στα αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης και diesel
Οι Βρυξέλλες επιμένουν στο τέλος των θερμικών κινητήρων το 2035

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto