Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ευρώπη: Στοπ το 2035 στα αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης και diesel

Ελλάδα 9:51
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ευρώπη: Στοπ το 2035 στα αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης και diesel

ΝΕΑ

Ευρώπη: Στοπ το 2035 στα αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης και diesel

ΝΕΑ

Από το 2035 -όλα δείχνουν- οτι δεν επιτρέπεται η πώληση αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης παρα μόνο ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Στην Ελλάδα αυτό θα γίνει νωρίτερα…

Advertisement
Advertisement

Tην απαγόρευση πώλησης νέων αυτοκινήτων που καταναλώνουν ορυκτά καύσιμα από το 2035 στην Ευρώπη υποστήριξαν οι βουλευτές της ΕΕ.

Συγκεκριμένα οι Ευρωπαίοι βουλευτές κλήθηκαν να ψηφίσουν υπέρ μιας αποτελεσματικής απαγόρευσης που πρότεινε η Ευρωπαϊκή Ένωση για την πώληση νέων αυτοκινήτων βενζίνης και diesel από το 2035, απορρίπτοντας τις προσπάθειες να αποδυναμωθεί η πρόταση για επιτάχυνση της στροφής της Ευρώπης στα ηλεκτρικά οχήματα.

Σημειώστε πως στην Ελλάδα αυτή η απογόρευση των πωλήσεων αοαυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης έχει αποφασιστεί από την Κυβέρνηση να ισχύει 5 χρόνια, νωρίτερα, από το 2030 – ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Βόμβα! Απαγόρευση πώλησης ΙΧ βενζίνης και diesel και στην Ελλάδα!

Advertisement
Advertisement


Σε ότι αφορά την Ε.Ε., η ψηφοφορία υποστηρίζει έναν βασικό πυλώνα των σχεδίων της Ευρωπαϊκής Ένωσης για μείωση των καθαρών εκπομπών που συμβάλλουν στην υπερθέρμανση του πλανήτη κατά 55% έως το 2030 συγκριτικά με τα επίπεδα του 1990
-στόχος που απαιτεί ταχύτερες μειώσεις των εκπομπών από τη βιομηχανία, την ενέργεια και τις μεταφορές.

Οι βουλευτές υποστήριξαν την πρόταση που έγινε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή πέρυσι, η οποία περιλαμβάνει μείωση κατά 100% των εκπομπών CO2 από τα νέα αυτοκίνητα έως το 2035. Με απλά λόγια, η πρόταση αυτή καθιστά αδύνατη την πώληση οχημάτων που καταναλώνουν ορυκτά καύσιμα (βενζίνη και diesel) στην ΕΕ από εκείνη τη χρονιά και έπειτα.

Advertisement

Οι προσπάθειες ορισμένων βουλευτών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου να αποδυναμώσουν τον στόχο για μείωση του CO2 σε 90% έως το 2035 απορρίφθηκαν.

Σημειώνεται, ωστόσο, ότι ο νόμος δεν είναι ακόμη οριστικός. Η ψηφοφορία της Τετάρτης επιβεβαιώνει τη θέση του κοινοβουλίου για τις επικείμενες διαπραγματεύσεις με τις χώρες της ΕΕ για τον τελικό νόμο.

Advertisement

Ο στόχος είναι να επιταχυνθεί η στροφή της Ευρώπης προς τα ηλεκτρικά οχήματα και να ενθαρρυνθούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες για μεγάλες επενδύσεις στην ηλεκτροκίνηση, με τη βοήθεια ενός άλλου νόμου της ΕΕ που θα απαιτεί από τις χώρες να εγκαταστήσουν εκατομμύρια φορτιστές οχημάτων.

«Η αγορά και η οδήγηση αυτοκινήτων μηδενικών εκπομπών θα καταστούν πιο οικονομικά για τους καταναλωτές», δήλωσε ο Jan Huitema, επικεφαλής διαπραγματευτής του κοινοβουλίου για τη συγκεκριμένη στρατηγική.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Βενζίνη – Ντίζελ: Πότε έρχεται το οριστικό τέλος;
Akio Toyoda: Όχι στην κατάργηση των θερμικών κινητήρων – Τι προτείνει
Τέλος τα αυτοκίνητα βενζίνης-diesel – Πιο φθηνή η ηλεκτροκίνηση!

Advertisement