Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Scooters 125 cc

ΝΕΑ

BMW: Τι επηρεάζει τα επόμενα βήματά της;

  • newsautoteam

Οι Βαυαροί δεν υπέγραψαν τη σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών για το κλίμα (COP26) και εξηγούν τους λόγους που τους οδήγησαν σε αυτή την απόφαση.

Μία από τις εταιρείες που στο πλαίσιο της Διάσκεψης του ΟΗΕ για το Κλίμα COP26 δεν υπέγραψαν τη σύμβαση για την κατάργηση των θερμικών μοτέρ έως το 2040 ήταν η BMW.

Σε δηλώσεις του στο περιοδικό Dezeen, ο επικεφαλής για τη στρατηγική βιωσιμότητας της BMW, Thomas Becker, ανέφερε ότι η εταιρεία δεν έχει ορίσει κάποια ημερομηνία για τον τερματισμό των πωλήσεων αυτοκινήτων με κινητήρες diesel και βενζίνης.

Ο λόγος είναι το ότι υπάρχουν κάποιες χώρες που δύσκολα θα σημειώσουν πρόοδο στον τομέα των υποδομών φόρτισης, κάτι που είναι απαραίτητο για την προώθηση της ηλεκτρικής κινητικότητας.

Σύμφωνα με τον Becker, λοιπόν, η εταιρεία θα κατασκευάζει αποκλειστικά ηλεκτρικά, μόνο εφόσον «οι φτωχές χώρες κάνουν τη δουλειά» τους και υπάρξει πρόσφορο έδαφος για επαναφορτιζόμενα οχήματα.

«Η δουλειά έχει γίνει στη Νορβηγία και Ολλανδία. Επομένως οι συγκεκριμένες αγορές θα γίνουν πλήρως ηλεκτρικές και εκεί θα πουλάμε μόνο ηλεκτρικά. Αλλά δεν θα αποφασίσουμε σήμερα ότι είμαστε σίγουροι πως οι φίλοι μας στην Ιταλία θα κάνουν αποτελεσματικά τη δουλειά τους», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Becker.

Όπως επισημαίνει το περιοδικό Dezeen, οι Νορβηγία και Ολλανδία έχουν γύρω στους 7 με 9 δημόσιους σταθμούς φόρτισης ανά 1.000 κατοίκους, όταν η αναλογία στην Ιταλία περιορίζεται στο φτωχό 0,4/1.000.

Για τον Becker οι ευθύνες πρέπει να αποδοθούν στους πολιτικούς ηγέτες, στους οποίους καταλογίζει αδράνεια: «Περιμένουν μέχρι κάποιος να βάλει τα λεφτά του ώστε να γίνει η δουλειά. Αλλά αυτό δεν θα γίνει. Επομένως πρέπει να έχουμε δεσμευτικούς στόχους που θα κατοχυρώνουν πως όλες οι χώρες θα κάνουν τη δουλειά τους (σ.σ. ανάπτυξη υποδομών φόρτισης).»

Στόχος της BMW με ορίζοντα το 2030 είναι ένα στα δύο αυτοκίνητα που θα πουλά να είναι πλήρως ηλεκτρικό, την ίδια ώρα που έχει δεσμευτεί για τον πλήρη εξηλεκτρισμό των Rolls-Royce και Mini.

Τέλος, ο Becker υποστηρίζει πως εφόσον η ΒMW γινόταν πλήρως ηλεκτρική δίχως να υπάρχουν οι απαραίτητες υποδομές, τότε οι πελάτες θα στρέφονταν σε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα μεγάλης παλαιότητας, τα οποία είναι ιδιαίτερα ρυπογόνα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ο γηρασμένος στόλος δεν επιτρέπει την περαιτέρω μείωση των ρύπων!
Γερασμένος στόλος και αυξημένοι ρύποι επιβαρύνουν τις πόλεις της Ελλάδας
Αποκάλυψη για ΚΤΕΟ: Σε 1,66 εκατ. ελέγχους κόπηκαν μόλις 21 αυτοκίνητα!

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto