Αλλάζουν όλα στα AMG!
ΝΕΑ
Η σπορ πλευρά της Mercedes θα τονιστεί ακόμα περισσότερο με μία σειρά νέων μοντέλων με εντυπωσιακά χαρακτηριστικά.
Η Mercedes-AMG ετοιμάζεται για μια θεαματική αλλαγή ταυτότητας, τόσο σε σχεδιαστικό όσο και σε τεχνολογικό επίπεδο.
WHAT CAR
Η Mercedes-AM ήταν κάποτε μόνο προμηθευτής πανίσχυρων V8, αλλά πολλά έχουν αλλάξει με τα χρόνια. Ενώ αυτοί οι κινητήρες συνέβαλαν στον καθορισμό της μάρκας, η σημερινή γκάμα της AMG είναι πολύ πιο ποικίλη.
Η γκάμα περιλαμβάνει πλέον τετρακύλινδρους σε hot hatch όπως τα A35 και A45, πολλά υβριδικά μοντέλα και ακόμη και μια πολύ συζητημένη αλλαγή στην C63, η οποία διαθέτει πλέον έναν τετρακύλινδρο υβριδικό κινητήρα με τούρμπο αντί για τον κάποτε αγαπημένο V8.
Σύμφωνα με δηλώσεις του CEO Michael Schiebe, μέσα στα επόμενα δύο έως τρία χρόνια, η AMG θα παρουσιάσει τη μεγαλύτερη προϊοντική ανανέωση στην ιστορία της, με πληθώρα νέων μοντέλων – θερμικών και ηλεκτρικών – που θα ξεχωρίζουν όχι μόνο σε επιδόσεις, αλλά και σε εμφάνιση.
Το σχέδιο περιλαμβάνει μια πιο τολμηρή σχεδιαστική γλώσσα, που θα διαφοροποιεί αισθητά τα μελλοντικά AMG από τα απλά μοντέλα της Mercedes-Benz.
Ο Schiebe τονίζει πως οι πελάτες αναζητούν πιο έντονη ταυτότητα, και η AMG σκοπεύει να «διπλασιάσει την έμφαση στον σχεδιασμό».
Σύμφωνα με τον Schiebe, το σχέδιο είναι να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στη μοναδική οπτική ταυτότητα της AMG. Ενώ τα προηγούμενα μοντέλα μερικές φορές θόλωναν τη γραμμή μεταξύ της AMG και των αντίστοιχων τυπικών μοντέλων της Mercedes-Benz, το μέλλον φαίνεται πιο ξεκάθαρο.
Σε αυτό το πνεύμα, δύο ολοκαίνουργια ηλεκτρικά μοντέλα βρίσκονται στα σκαριά: ένα σεντάν που θα ανταγωνιστεί την Porsche Taycan και ένα SUV αντίστοιχο της Lotus Eletre, και τα δύο βασισμένα στην νέα πλατφόρμα AMG.EA, σχεδιασμένα για επιδόσεις ακόμα και σε πίστα.
Παράλληλα, η AMG δεν εγκαταλείπει τους παραδοσιακούς κινητήρες.
Παρότι η μετάβαση σε τετρακύλινδρους turbo υβριδικούς κινητήρες – όπως στην C63 – προκάλεσε αντιδράσεις, υπάρχουν ενδείξεις πως εξετάζεται η προσθήκη ενός εξακύλινδρου κινητήρα για να γεφυρωθεί το χάσμα μεταξύ παλαιάς σχολής και νέας εποχής.
Όπως λέει και ο ίδιος ο Schiebe, «σκοπεύουμε να εκπληρώσουμε τα όνειρα των πελατών μας». Κάτι που πιθανώς αναφέρεται στην φημολογούμενη έκδοση με εξακύλινδρο κινητήρα σε σειρά που βρίσκεται σε φάση ανάπτυξης για την C63.