Menu
Live η κίνηση | Τιμές Καυσίμων Podcasts | Car Of The Year 2024
        array(2) {
  [595836]=>
  object(WP_Post)#7155 (24) {
    ["ID"]=>
    int(595836)
    ["post_author"]=>
    string(2) "58"
    ["post_date"]=>
    string(19) "2023-11-23 14:22:43"
    ["post_date_gmt"]=>
    string(19) "2023-11-23 12:22:43"
    ["post_content"]=>
    string(0) ""
    ["post_title"]=>
    string(25) "231123142243_toyoda-jama1"
    ["post_excerpt"]=>
    string(0) ""
    ["post_status"]=>
    string(7) "inherit"
    ["comment_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["ping_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["post_password"]=>
    string(0) ""
    ["post_name"]=>
    string(25) "231123142243_toyoda-jama1"
    ["to_ping"]=>
    string(0) ""
    ["pinged"]=>
    string(0) ""
    ["post_modified"]=>
    string(19) "2023-11-23 14:22:43"
    ["post_modified_gmt"]=>
    string(19) "2023-11-23 12:22:43"
    ["post_content_filtered"]=>
    string(0) ""
    ["post_parent"]=>
    int(595822)
    ["guid"]=>
    string(80) "https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2023/11/231123142243_toyoda-jama1.jpg"
    ["menu_order"]=>
    int(0)
    ["post_type"]=>
    string(10) "attachment"
    ["post_mime_type"]=>
    string(10) "image/jpeg"
    ["comment_count"]=>
    string(1) "0"
    ["filter"]=>
    string(3) "raw"
  }
  [595837]=>
  object(WP_Post)#7114 (24) {
    ["ID"]=>
    int(595837)
    ["post_author"]=>
    string(2) "58"
    ["post_date"]=>
    string(19) "2023-11-23 14:30:20"
    ["post_date_gmt"]=>
    string(19) "2023-11-23 12:30:20"
    ["post_content"]=>
    string(0) ""
    ["post_title"]=>
    string(25) "231123143020_toyoda-jama2"
    ["post_excerpt"]=>
    string(0) ""
    ["post_status"]=>
    string(7) "inherit"
    ["comment_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["ping_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["post_password"]=>
    string(0) ""
    ["post_name"]=>
    string(25) "231123143020_toyoda-jama2"
    ["to_ping"]=>
    string(0) ""
    ["pinged"]=>
    string(0) ""
    ["post_modified"]=>
    string(19) "2023-11-23 14:30:20"
    ["post_modified_gmt"]=>
    string(19) "2023-11-23 12:30:20"
    ["post_content_filtered"]=>
    string(0) ""
    ["post_parent"]=>
    int(595822)
    ["guid"]=>
    string(80) "https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2023/11/231123143020_toyoda-jama2.jpg"
    ["menu_order"]=>
    int(0)
    ["post_type"]=>
    string(10) "attachment"
    ["post_mime_type"]=>
    string(10) "image/jpeg"
    ["comment_count"]=>
    string(1) "0"
    ["filter"]=>
    string(3) "raw"
  }
}
    

ΝΕΑ

Αλλαγή σκυτάλης στην ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία

  • newsautoteam

Αποχωρεί, από την 1 Ιανουαρίου, ο μακροβιότερος πρόεδρος της Ένωσης Κατασκευαστών της χώρας.

Τον Πρόεδρο της Toyota θα διαδεχθεί ο Μασανόρι Καταγιάμα της Isuzu στον πρωταγωνιστικό ρόλο της JAMA.

Ο Πρόεδρος και Master Driver της Toyota, Ακίο Τογιόντα, αποσύρεται από τη θέση του ως πρόεδρος της Ιαπωνικής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (JAMA), η οποία εκπροσωπεί 5,5 εκατομμύρια υπαλλήλους από 14 αυτοκινητοβιομηχανίες.

Είναι ο μόνος αξιωματούχος που ηγήθηκε της αυτοκινητοβιομηχανίας της Ιαπωνίας για τρεις διετείς θητείες, διοριζόμενος το 2012, το 2018 και το 2022.

Ο Τογιόντα είναι γνωστός για τις αιρετικές του απόψεις σχετικά με τη μαζική υιοθέτηση ηλεκτρικών και αυτόνομων αυτοκινήτων, προτείνοντας μια προσέγγιση πολλαπλών οδών για το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας. Παρά την κριτική, υπερασπίζεται την αργή υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων από τις ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες σε σύγκριση με τις αντίπαλες μάρκες, επιδιώκοντας εναλλακτικές διαδρομές για την ουδετερότητα του άνθρακα.

Ο απερχόμενος πρόεδρος παραδέχτηκε ότι αυτό που τον ώθησε προς τα εμπρός ήταν «τα 5,5 εκατομμύρια άνθρωποι που εργάζονται στην πρώτη γραμμή», προσθέτοντας ότι «χρειάζεται χρόνος για να αλλάξουν τα πράγματα». Ο ηγετικός του ρόλος στη JAMA του επέτρεψε να προωθήσει τα συμφέροντα των τοπικών αυτοκινητοβιομηχανιών και προμηθευτών, για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από οποιονδήποτε από τους προκατόχους του.

Νωρίτερα φέτος, ο Ακίο Τογιόντα παραιτήθηκε από τον μακροχρόνιο ρόλο του ως Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota, αν και συνεχίζει να υπηρετεί την εταιρεία ως Πρόεδρος. Ο εγγονός του ιδρυτή της Toyota είναι επίσης διάσημος ως φανατικός λάτρης της αγωνιστικής οδήγησης και ηγετική φυσιογνωμία του τμήματος Toyota Gazoo Racing.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οδηγούμε το νέο Toyota C-HR στην Ισπανία
Έτοιμη η Toyota να ρίξει στην αγορά ηλεκτρικά «αγροτικά»
O Akio Toyoda δεν είναι πια πρόεδρος

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ