
Στην επόμενη και τελευταία ανανέωση του απόλυτου best seller της VW, θα γίνουν κινήσεις με στόχο τη διατήρησή του ως σημείο αναφοράς.
Το Golf ήταν και παραμένει ένα πολύ σημαντικό μοντέλο στη γκάμα της Volkswagen, ακόμα και σήμερα που τα SUV έχουν πάρει τα σκήπτρα των πωλήσεων.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της VW, Thomas Schafer, επιβεβαίωσε ότι μέσα στο επόμενο έτος, θα γίνει το τελευταίο facelift του Golf που βρίσκεται αισίως στην 8η γενιά του και όπως όλα δείχνουν, θα είναι και η τελευταία στην οποία το μοντέλο θα διατηρεί τα συμβατικά στοιχεία του. Ήδη η VW έχει προχωρήσει στις δοκιμές που αφορούν την τελική μορφή του ανανεωμένου μοντέλου.
Αυτά που πρέπει να περιμένουμε σε σχέση με το υπάρχον Golf των φωτογραφιών μας είναι κάποιες επεμβάσεις που θα το διαφοροποιούν. Μικρές θα είναι οι διαφορές στα φώτα τόσο εμπρός, όσο και πίσω, ενώ όπως συνηθίζεται θα υπάρχουν και νέας σχεδίασης ζάντες.
Αντίστοιχα, νέας σχεδίασης θα είναι και οι προφυλακτήρες με αλλαγές στους αεραγωγούς και διαφορετική εικόνα ανάλογα την έκδοση του μοντέλου. Προφανώς οι πιο δυναμικές εκδόσεις θα έχουν διαφοροποιήσεις και στα μαρσπιέ, όπως και στη διαμόρφωση του πίσω μέρους με ανάλογο διαχύτη να περιβάλλει τις απολήξεις της εξάτμισης.
Εκεί που θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε μεγάλες αλλαγές, είναι στη διαμόρφωση του ταμπλό, όπου τη «διακριτική» οθόνη στο κέντρο που σήμερα είναι στο ίδιο μπλοκ με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, θα πρέπει να περιμένουμε μια μεγαλύτερη που θα «εξέχει» προς τα πάνω, διαμορφώνοντας μια διαγώνιο της τάξης των 15 ιντσών. Επίσης εικάζουμε πως στην ανανέωση του Golf, θα δούμε και τα πρώτα «σημάδια» της πρόσφατης δέσμευσης που έκανε η γερμανική εταιρεία περί επιστροφής των φυσικών διακοπτών και κατάργησης των επιφανειών αφής.
Το ανανεωμένο Golf θα βασίζεται σε μια ελαφρώς βελτιωμένη έκδοση της αρχιτεκτονικής MQB Evo η οποία επιτρέπει και τις επεμβάσεις στις ρυθμίσεις του πλαισίου που θα έχουν αντίκτυπο και στην οδική συμπεριφορά.
Ομοίως και για τα μηχανικά μέρη, όπου περιμένουμε τον τρικύλινδρο turbo των 1.000 κυβικών και τον τετρακύλινδρο των 1.500 κυβικών να είναι και πάλι ο πυρήνας της γκάμας. Προφανώς θα συνεχιστεί η διάθεση του δίλιτρου TDI έστω και ως διαδικασία αποδρομής, ενώ δεν τίθεται καν θέμα για το αν θα συνεχίσει ο δίλιτρος βενζινοκινητήρας του GTI και του R.
Σε αυτά τα τελευταία, δεν θα μας κάνει καμία εντύπωση αν τα δούμε να έχουν ηλεκτρική «ενίσχυση», ως μια ήπια υβριδική πρόταση. Πιο πολλές αλλαγές θα πρέπει να περιμένουμε τόσο στην plug in υβριδική εκδοχή που θα φτάνει πλέον τους 272 ίππους, όσο και στην GTE. Η ανανέωση του Golf θα είναι αυτή που θα φέρει το εμβληματικό μοντέλο της VW μέχρι το 2030, όταν και τα σταματήσει η παραγωγή των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αυτό είναι το ηλεκτρικό Toyota των 23.000 ευρώ
Ευρωπαϊκά ψηφιακά διπλώματα: Εμπρός στο δρόμο που χάραξε ο Πιερρακάκης
McLaren: Έχει προσεγγίσει τη Red Bull για κινητήρες από το 2026
Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto
Εκλογές 2023
Που ψηφίζω: Μάθετε που ψηφίζετε βήμα-βήμα από την εφαρμογή του ΥΠ.ΕΣ.
Εκλογές 2023: Όλες οι ειδήσεις για τον προεκλογικό αγώνα των κομμάτων, τις δημοσκοπήσεις, τα αποτελέσματα των εκλογών & τα exit polls.
Οδηγός εκλογών 2023: Ό,τι πρέπει να γνωρίζετε
Αποτελέσματα εκλογών 2023: Δείτε LIVE μέσω διαδραστικού χάρτη όλα τα αποτελέσματα της επικράτειας
Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ