Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία για το Hyundai Ioniq 5

Ελλάδα 9:36
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία για το Hyundai Ioniq 5

ΝΕΑ

Ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία για το Hyundai Ioniq 5

ΝΕΑ

Μόλις λίγους μήνες μετά το λανσάρισμά του στις αγορές της Ευρώπης, το Ioniq 5 υποβάλλεται σε σημαντικές αναβαθμίσεις, τόσο για την αύξηση της αυτονομίας όσο και για τη διευκόλυνση του οδηγού.

Advertisement
Advertisement

Παρά τη σύντομη εμπορική του διαδρομή στις αγορές του κόσμου, η Hyundai προχώρησε στην αναβάθμιση του Ioniq 5, προικίζοντάς το με μια μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία, αλλά και νέα εξελιγμένα συστήματα.

Ειδικότερα, η σημαντικότερη, ίσως, αλλαγή αφορά την ενσωμάτωση μιας μεγαλύτερης μπαταρίας των 77,4 kWh, η οποία θα αντικαταστήσει την μέχρι πρότινος κορυφαία των 73 kWh. H Η νέα έκδοση ήδη διατίθεται στις αγορές την ΗΠΑ και βάσει του κύκλου δοκιμών EPA η αυτονομία ανέρχεται σε 488 χλμ./ώρα. Επομένως, σε κύκλο WLTP το εκτιμώμενο νούμερο θα δείχνει μεγαλύτερο.

Οι εκδόσεις με τους μικρότερους συσσωρευτές των 58 kWh θα συνεχίσει να περιλαμβάνεται στους τιμοκαταλόγους.

Advertisement
Advertisement

Αμφότερες οι μπαταρίες θα επωφελούνται από μεγαλύτερη αυτονομία και χάρη στην ενσωμάτωση ενός έξυπνου συστήματος διαχείρισης της ενέργειας, το οποίο βρίσκεται σε άμεση συνεργασία με το σύστημα πλοήγησης. Όταν, λοιπόν, ο οδηγός επιλέγει στο navigation system έναν σταθμό φόρτισης, το σύστημα διαχείρισης μειώνει την κατανάλωση ενέργειας, για να φτάσει το όχημα στο σημείο χωρίς προβλήματα. Επιπροσθέτως, όπως αναφέρει η Hyundai, βελτιωμένη θα είναι και η φόρτιση σε κρύες καιρικές συνθήκες.

Οι επεμβάσεις της νοτιοκορεατικής εταιρείας δεν σταματούν εδώ. Οι Ευρωπαίοι πελάτες θα μπορούν να εφοδιάσουν το Ioniq 5 και με ψηφιακούς καθρέπτες, οι οποίοι θα μεταδίδουν όσα γίνονται πίσω από το αυτοκίνητο σε κάποιες πρόσθετες οθόνες, τοποθετημένες στο εσωτερικό των μπροστινών κολώνων (a-pillars).

Advertisement

Επιπλέον, οι αναρτήσεις φέρουν το σύστημα απόσβεσης με τεχνολογία FSD (Frequency Selective Damping) για βελτίωση της άνεσης, τη μείωση των κλίσεων του αμαξώματος και τον καλύτερο έλεγχο, όταν οι ρυθμοί οδήγησης ανέβουν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Hyundai Motorsport: Η νέα υβριδική εποχή του WRC (+video)
Στις αντιπροσωπείες το Hyundai Tucson με τους 265 ίππους
Hyundai Ioniq 5: «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2022» από το Company Car Today

Advertisement