Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αυτοκίνητο ή ποδήλατο; Όπως το βλέπει ο καθένας…

Ελλάδα 7:46
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αυτοκίνητο ή ποδήλατο; Όπως το βλέπει ο καθένας…

ΝΕΑ

Αυτοκίνητο ή ποδήλατο; Όπως το βλέπει ο καθένας…

ΝΕΑ

Εάν δεν σας κάνει ένα ηλεκτρικό ποδήλατο για καθημερινή μετακίνηση, τότε υπάρχει ένα βέλγικο «αυτοκίνητο» με ρόδες ποδηλάτου. Ναι, επιτρέπεται να χρησιμοποιεί ποδηλατοδρόμους.

Advertisement
Advertisement

Ο λόγος για το Quadvelo, ένα όχημα που είναι τύπου αυτοκίνητο και έχει κατασκευαστεί στο Μεσελέν του Βελγίου. Με μέγιστο βάρος στα 285 κιλά και πλάτος μόλις 85 εκατοστά, του επιτρέπεται να χρησιμοποιεί ποδηλατοδρόμους.

Είναι μονοθέσιο και προστατεύει τον χρήστη από τον αέρα και τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες. Έχει πόρτες δεξιά και αριστερά, καθώς και πίσω πόρτα. Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο, αλλά τα υπόλοιπα μέρη του αμαξώματος είναι από fiberglass.

Το μήκος του είναι στα 2,5 μέτρα και το ύψος στα 1,3 μέτρα. Το μεταξόνιο φτάνει τα 1,75 μέτρα. Αυτό το τετράτροχο ποδήλατο εξοπλίζεται και με ηλεκτρικό κινητήρα που έχει καθαρά βοηθητικό ρόλο. Επίσης, για το Quadvelo δεν απαιτείται άδεια κυκλοφορίας ή ασφάλιση.

Advertisement
Advertisement

Στα της εργονομίας, το κάθισμά του είναι ρυθμιζόμενο, ενώ υπάρχει και σύστημα κλιματισμού και οθόνη αφής. Είναι επίσης εξοπλισμένο με φώτα νύχτας, αλλά και πίσω φώτα που ανάβουν κατά την πέδηση, όπως στα αυτοκίνητα. Ταυτόχρονα, υπάρχει και υαλοκαθαριστήρας που ο οδηγός πρέπει να χεριστεί χειροκίνητα.

Συνεχίζοντας με τα εξωτερικά του μέρη, οι τροχοί του Quadvelo έχουν διάμετρο 20 ίντσες, τα ελατήρια των μπροστινών αναρτήσεων είναι από ανθρακονήματα, ενώ των οι πίσω αναρτήσεις είναι ατσάλινες.

Advertisement

Η τελική ταχύτητα του τετράτροχου οχήματος είναι στα 25 χλμ./ώρα, χάρη στην υποβοήθηση του ηλεκτροκινητήρα. Η μπαταρία είναι στις 814 Wh και εξασφαλίζει μία αυτονομία της τάξης των 75 χιλιομέτρων.

Advertisement

Το πιο μελανό σημείο σε αυτήν την κατασκευή θα λέγαμε πως είναι η τιμή. Ξεκινάει από τις 9.900 ευρώ και με όλο τον διαθέσιμο εξοπλισμό μπορεί να φτάσει ακόμα τις 14.200 ευρώ.

Άμα είχατε να επιλέξετε ανάμεσα σε αυτό και το Citroen Ami των 7.600 ευρώ (με την επιδότηση), ποιο θα επιλέγατε;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Γιατί τα ηλεκτρικά microcars αρέσουν τόσο πολύ;
Η Ελλάδα επενδύει και στον ποδηλατικό τουρισμό
Το Άμστερνταμ είναι πλέον αφιλόξενο για… αυτοκίνητα!

Advertisement