Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αυτό είναι το νέο Peugeot 208!

Ελλάδα 4:24
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αυτό είναι το νέο Peugeot 208!

ΝΕΑ

Αυτό είναι το νέο Peugeot 208!

ΝΕΑ

Η Peugeot έκανε το best seller της ακόμα πιο ελκυστικό.

Advertisement
Advertisement

Αποκάλυψη λοιπόν για τη νέα, ανανεωμένη και αναβαθμισμένη εκδοχή του Peugeot 208 που έχει προσαρμοστεί στα πιο πρόσφατα δεδομένα της μάρκας τόσο εντός όσο και εκτός.

Έτσι λοιπόν το επιτυχημένο υπερ-μίνι διαθέτει ένα καινούργιο, πιο εμφατικό εμπρός μέρος που προσδιορίζεται και από τη νέα φωτεινή υπογραφή με τις τρεις ανά πλευρά λωρίδες LED που αποτελούν τα φώτα ημέρας. Για πρώτη φορά εμφανίστηκαν στο αγωνιστικό hypercar 9X8 και εδώ συνδυάζονται με μαύρα περιγράμματα στον επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα.

Στην top έκδοση GT μάλιστα υπάρχουν και φουλ LED προβολείς, ενώ όλα τα ανανεωμένα 208 θα έχουν μαύρου χρώματος εξωτερικούς καθρέφτες, καθώς και καινούργια λογότυπα και γραμματοσειρές, ενώ διαφοροποιημένα είναι και τα πίσω φώτα, που με τη σειρά τους παίζουν και αυτά το ρόλο της φωτεινής υπογραφής.

Advertisement
Advertisement

Κατά τα άλλα υπάρχουν καινούργιας σχεδίασης ζάντες 16 και 17 ιντσών, καθώς και 7 νέα χρώματα για το αμάξωμα, που στο GT συνδυάζονται τόσο με μαύρες προεκτάσεις των φτερών όσο και με μαύρη οροφή.

Στο εσωτερικό αντίστοιχα υπάρχουν καινούργιες επενδύσεις που περιλαμβάνουν και μαύρη αλκαντάρα σε συνδυασμό με πράσινες ραφές. Σε όλες τις εκδόσεις η οθόνη αφής του αναβαθμισμένου συστήματος infotainment i-Connect στο κέντρο του ταμπλό έχει πλέον διαγώνιο 10,0 ιντσών, ενώ οι πιο πλούσιες Allure και GT έχουν και ψηφιακό πίνακα οργάνων, επίσης 10,0 ιντσών.

Advertisement

Ο εξοπλισμός των τελευταίων περιλαμβάνει και συνολικά τρεις θύρες USB-C, ασύρματη φόρτιση smartphones μεγαλύτερης ισχύος και κάμερες υψηλής ανάλυσης μπροστά και πίσω.

Advertisement

Στους κινητήρες η γκάμα περιλαμβάνει τα γνωστά τρικύλινδρα σύνολα των 1.200 κυβικών και των 75 και 100 ίππων -ατμοσφαιρικό και turbo αντίστοιχα- που κινούν και την εκδοχή του μοντέλου που ξέρουμε έως τώρα.

Από κει και πέρα προστέθηκαν και οι δύο νέες εκδόσεις του 1.2 PureTech με την ήπια υβριδική υποβοήθηση των 48V και απόδοση 100 και 136 ίππων, για τις οποίες η Peugeot αναφέρει μια οικονομία καύσιμου της τάξης του 15% σε σχέση με τις αντίστοιχες συμβατικές εκδοχές του βραβευμένου τρικύλινδρου.

Advertisement

Αντίστοιχα το ηλεκτρικό E-208 θα αναβαθμιστεί με το σύστημα πρόωσης των 156 ίππων και την μπαταρία των 51,0 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία που σύμφωνα με τον κύκλο WLTP φτάνει μέχρι και τα 400 χιλιόμετρα. Όσο για τη φόρτιση -ο στάνταρ εσωτερικός φορτιστής παραμένει στα 7,4 kW, ενώ αυτός των 11,0 kW είναι και πάλι προαιρετικός- διαρκεί σε ταχυφορτιστή μόλις 25 λεπτά (από το 10 στο 80%).

Η Peugeot μέχρι στιγμής δεν έχει ανακοινώσει την έναρξη της διάθεση του νέου 208 αλλά λογικά θα πρέπει να αναμένεται προς τα τέλη του τρέχοντος έτους ή στις αρχές του επόμενου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Peugeot 208: Γοητευτικό και τεχνολογικά άρτιο
Θα φτιάξει hypercar και η Peugeot;
Peugeot 208: Για πάντα στην καρδιά μας