Επίσημο: Η νέα BMW 2 Active Tourer
ΝΕΑΕπίσημο: Η νέα BMW 2 Active Tourer
ΝΕΑΗ BMW επιμένει στην κατηγορία των MPV αλλά πλέον χωρίς την επταθέσια Grand Tourer.
Επίσημη πρεμιέρα λοιπόν για τη νέα γενιά του πολυμορφικού της BMW, της 2 Active Tourer, που βασίζεται στο νέο πλαίσιο UKL ΙΙ που υποστηρίζει φυσικά την εμπρός κίνηση και σε σχέση με την προκάτοχό της έχει μεγαλώσει σε όλες της τις διαστάσεις.
WHAT CAR
Έτσι το μήκος της έχει φτάσει τα 4,386 μέτρα (+ 32 χιλιοστά), οι βασικές γραμμές του αμαξώματος έχουν μείνει οι ίδιες μεν αλλά η αεροδυναμική είναι σαφώς βελτιωμένη (συντελεστής οπισθέλκουσας 0,26) και η βασική γραμμή ανεβαίνει πιο έντονα προς τα πίσω.
Φυσικά δεν λείπει ούτε το χαρακτηριστικό γνώρισμα των σύγχρονων BMW, η μεγάλη μάσκα, με τις κινητές γρίλιες που ανοιγοκλείνουν ανάλογα με τις ανάγκες ψύξης.
Η καινούργια 2 Active Tourer σαφώς και έχει πολλά κοινά με τη νέα σειρά 1, αλλά αυτό δεν ισχύει για το εσωτερικό της, μιας και εδώ είναι πιο πολλές οι ομοιότητες με την αποκλειστικά ηλεκτρική iX. Έτσι υπάρχει το ενιαίο οπτικά και ελαφρώς κυρτό σύνολο του ψηφιακού πίνακα οργάνων και της οθόνης του συστήματος infotainment.
Το τελευταίο είναι της τελευταίας γενιάς και έχει πολλές δυνατότητες παραμετροποίησης της απεικόνισης του μενού του, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα φωνητικών εντολών. Αυτό που δεν υπάρχει είναι επιλογέας ταχυτήτων, καθώς όλες οι εκδόσεις είναι αποκλειστικά διαθέσιμες με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων.
Οι θέσεις είναι ελαφρώς υπερυψωμένες προκειμένου να εξασφαλίζεται η πιο άνετη είσοδος- έξοδος, οι χώροι στο πίσω κάθισμα είναι ικανοποιητικοί -το μετακινούμενο κατά 13 εκατοστά πίσω κάθισμα είναι προαιρετικό, ενώ στάνταρ είναι η ηλεκτρική πέμπτη πόρτα- και το πορτμπαγκάζ κυμαίνεται από τα 470 λίτρα στις εκδόσεις με συμβατικούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου (406 λίτρα στα PHEV και 415 στα ήπια υβριδικά) έως τα 1.455 λίτρα.
Η γκάμα των κινητήριων συνόλων περιλαμβάνει πλέον δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις, τις 225e και 23οe xDrive, στις οποίες ο τρικύλινδος βενζίνης των 1.500 κυβικών στο εμπρός άξονα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω προκειμένου να εξασφαλίζεται η τετρακίνηση. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 245 και τους 326 ίππους αντίστοιχα, ενώ η μπαταρία έχει μεγαλώσει στις 16,3 kWh (από 10,0) με αποτέλεσμα η καθαρά ηλεκτρική αυτονομία να φτάνει πλέον τα 80 χιλιόμετρα. Επίσης ο εσωτερικός (on board) φορτιστής είναι πλέον των 7,4 kW, με αποτέλεσμα η διάρκεια φόρτισης να είναι σε wallbox μικρότερη από 2,5 ώρες (σε στάνταρ οικιακό δίκτυο φτάνει τις 8,0 ώρες).
Η εισαγωγική έκδοση είναι η 218i με τον τρικύλινδρο 1.5 που αποδίδει 136 ίππους, ενώ στη 220i το ίδιο σύνολο με ήπια υβριδική υποβοήθηση (MHEV) 48 V φτάνει τους 156 ίππους. ΜΗΕV είναι και η δίλιτρη 223i των 204 ίππων, αλλά όχι και η μοναδική diesel της γκάμας, η 218d, των 2.000 κυβικών και των 150 ίππων.
Η νέα BMW 2 Active Tourer, που διαθέτει πλήρη γκάμα συστημάτων υποβοήθησης καθώς και δυνατότητα προσθήκης εξοπλισμού μέσω αναβάθμισης του λογισμικού (Functions on Demand), θα είναι διαθέσιμη στις αρχές του 2022 και σε τιμές που θα είναι αναμενόμενα πιο ακριβές σε σχέση με τις τρέχουσες. Που ξεκινούν από τις 28.480 ευρώ για την 218i.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Διέρρευσε η BMW σειρά 2 Active Tourer
Απίστευτο ποια μάρκα του ομίλου BMW προσελκύει τους νέους
Η BMW δημιουργεί πόρτες στις… οροφές των ηλεκτρικών της