Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΟΡΑ

Αυτές είναι οι καλύτερες επενδύσεις σήμερα…

Ελλάδα 7:58
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αυτές είναι οι καλύτερες επενδύσεις σήμερα…

ΑΓΟΡΑ

Αυτές είναι οι καλύτερες επενδύσεις σήμερα…

ΑΓΟΡΑ

Αλλάζουν τα δεδομένα στην παγκόσμια επενδυτική σκηνή, με το αυτοκίνητο να έχει πάρει ακριβώς την αξία που του αξίζει…

Advertisement
Advertisement

Το 1977, ένας ιδιοκτήτης Ferrari πούλησε την 250 GTO του, μοντέλο του 1962, επειδή η γυναίκα του διαμαρτυρήθηκε ότι ήταν πολύ θορυβώδης,  όπως αναφέρει ο Andrea Modena, επικεφαλής των κλασικών αυτοκινήτων της Ferrari.

Το δίλλημα που έβαλε η σύζυγος ήταν ξεκάθαρο: «Η αυτή (η Ferrari) ή εγώ…». «Αναμφίβολα, σήμερα, δεν είμαι σίγουρος ότι η γυναίκα θα είχε κερδίσει τη μάχη…» λέει ο Modena, αφού τα δεδομένα έχουν αλλάξει.

Το 2018, το ίδιο μοντέλο έγινε το ακριβότερο αυτοκίνητο, όταν πωλήθηκε σε δημοπρασία για 48 εκατομμύρια δολάρια.

Advertisement
Advertisement

Πέρυσι, αυτό το ρεκόρ έσπασε από μια Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut Coupé του 1955 που πουλήθηκε για 135 εκατομμύρια ευρώ ($ 149 εκατομμύρια). Αυτού του είδους οι συναλλαγές είναι στο προσκήνιο δισεκατομμυρίων δολαρίων ετήσιων δαπανών για κλασικά αυτοκίνητα παγκοσμίως, αφού βρισκόμαστε σε ένα κύμα τρομακτικών επενδύσεων που αφορά τα παλιά,  κλασικά αυτοκίνητα.

Τα vintage αυτοκίνητα λοιπόν έχουν αυξηθεί κατά 185% σε αξία την τελευταία δεκαετία, ξεπερνώντας τα πολυτελή κρασιά, τα ρολόγια, ακόμα και της τέχνης. Τα μόνα που ξεπερνούν τα αυτοκίνητα σε αύξηση αξίας, είναι τα σπάνια ουίσκι, σύμφωνα με τη φετινή έκθεση πλούτου του Knight Frank.

Advertisement



Η αγορά έχει επεκταθεί πέρα από τη μικρή κοινότητα συλλεκτών του παρελθόντος, με τους επενδυτές να έλκονται από τις υψηλές αποδόσεις των αυτοκινήτων, παράλληλα με τις χαμηλές επιδόσεις που καταγράφουν επενδύσεις όπως μετοχές και ομόλογα.

Advertisement

«Παρακολουθούμε την αγορά εδώ και πολύ καιρό», δήλωσε ο Giorgio Medda, Διευθύνων Σύμβουλος και παγκόσμιος επικεφαλής διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων στην ιταλική Azimut (AZMT.MI). «Το ιστορικό των τελευταίων 30 ετών μας λέει ότι τα κλασικά αυτοκίνητα έχουν γίνει μια κατηγορία χρηματοοικονομικών περιουσιακών στοιχείων που θέλουν να έχουν οι πελάτες μας στα χαρτοφυλάκιά τους» λεει χαρακτηριστικά ο κ. Medda…

ΑΚΟΜΑ:
Το θρυλικό «Κτήνος» σε δημοπρασία
Μια ακόμα μοναδική 911 σε δημοπρασία
Πόσα έπιασε η νέα Aston Martin του Bond;