Live Κίνηση
Περισσότερα
HONDA 2021-1

Honda CR-V e:HEV: Πρόταση κορυφής στα υβριδικά SUV

Ελλάδα 17:51
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Honda CR-V e:HEV: Πρόταση κορυφής στα υβριδικά SUV

HONDA 2021-1

Honda CR-V e:HEV: Πρόταση κορυφής στα υβριδικά SUV

HONDA 2021-1

To νέο Honda CR-V με το καινοτόμο υβριδικό σύστημα και την premium ποιότητα αποτελεί μία κορυφαία επιλογή στα σύγχρονα SUV, συνδυάζοντας μοναδικά την πρακτικότητα και τους μεγάλους χώρους με μια απολαυστική οδηγική εμπειρία.

Advertisement
Advertisement

Οι συστάσεις για το Honda CR-V είναι μάλλον περιττές. Από τα μέσα της δεκαετίας που βρίσκεται στην παραγωγή και μέχρι σήμερα παραμένει διαχρονικά μία από τις πιο δημοφιλείς επιλογές στην κατηγορία του, όντας πάντα μέσα στην τριάδα των πιο δημοφιλών SUV σε όλο τον κόσμο. Σήμερα, στην πέμπτη γενιά του, έχει φθάσει στην απόλυτη κορύφωση της φιλοσοφίας της Honda για αυτού του τύπου τα αυτοκίνητα, διαθέτοντας ότι πιο σύγχρονο και εξελιγμένο υπάρχει σε επίπεδο τεχνολογίας σε συνδυασμό με τα βασικά στοιχεία που πάντα το χαρακτήριζαν όπως οι μεγάλοι χώροι και η απίστευτη επιμονή στην ποιότητα κατασκευής και στην κατασκευαστική τελειότητα.

Σε όλα αυτά έρχεται να προστεθεί και ένα πολύ προηγμένο υβριδικό σύστημα κίνησης, χάρη στο οποίο το νέο CR-V e:ΗΕV αποκτά έναν πιο οικολογικό χαρακτήρα, με περιορισμένες εκπομπές ρύπων και χαμηλότερη κατανάλωση με bonus έναν ακόμα πιο άνετο και πολιτισμένο οδηγικό χαρακτήρα.

Advertisement
Advertisement

Το CR-V έρχεται τώρα να προστεθεί στην οικογένεια e:HEV, αφού προηγήθηκαν τα νέα Jazz e:HEV και Honda e, και αποτελεί ένα ακόμα βήμα στη δέσμευση της Honda να εξηλεκτρίσει το 100% των mainstream Ευρωπαϊκών μοντέλων της μέχρι το 2022. Εκτός από την προσθήκη του διακριτικού e:HEV στην ονομασία τους, τα CR-V φέρουν επίσης το νέο λογότυπο Honda με μπλε περίγραμμα, ως ένδειξη των μοντέλων χαμηλών ρύπων.

Το CR-V e:HEV υιοθετεί την πολύ αποδοτική, προηγμένη υβριδική τεχνολογία της Honda, που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά στο CR-V το 2019. Η τεχνολογία Intelligent Multi-Mode Drive (i-MMD) συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson, καινοτόμο κιβώτιο και τρία ευφυή προγράμματα οδήγησης (driving modes), προσφέροντας κορυφαία επίπεδα αθόρυβης και αποδοτικής λειτουργίας. Διατίθεται σε προσθιοκίνητες (FWD) και τετρακίνητες (AWD) εκδόσεις.

Advertisement

Το CR-V e:HEV εφοδιάζεται με ένα κορυφαίας απόδοσης και ιδιαίτερα εξελιγμένο δίλιτρο βενζινοκινητήρα i-VTEC, που αποδίδει μέγιστη ισχύ 107 kW (145 PS) στις 6.200 rpm, και έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 135 kW (184 PS) με ροπή 315 Nm. Ο συνδυασμός ηλεκτροκινητήρα – βενζινοκινητήρα επιταχύνει το CR-V e:HEV από 0 στα 100 km/h σε 8,6 δεύτερα σε FWD εκδοχή, και σε 8,9 δευτερόλεπτα σε έκδοση AWD, με τελική ταχύτητα 180 km/h.

Advertisement

Χάρη στο ιδιαίτερα αποτελεσματικό υβριδικό σύστημα το SUV της Honda επιτυγχάνει εκπομπές CO2 από 151g/km (WLTP μικτός κύκλος) και κατανάλωση καυσίμου 6,6 l/100km (WLTP μικτός κύκλος) στα προσθιοκίνητα μοντέλα, και εκπομπές CO2 από 161 g/km (WLTP μικτός κύκλος) και κατανάλωση καυσίμου 7,1 l/100km (WLTP μικτός κύκλος) στις AWD εκδόσεις.

Το εξελιγμένο λειτουργικό i-MMD της Honda αξιοποιεί για την λειτουργία του υβριδικού συστήματος τρία προγράμματα οδήγησης. Το EV Drive για αποκλειστικά ηλεκτρική κίνηση, το Hybrid Drive όπου ο βενζινοκινητήρας παρέχει ισχύ σε ένα μοτέρ / γεννήτρια, που με τη σειρά του τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα, και Engine Drive όπου την κίνηση αναλαμβάνει αποκλειστικά ο βενζινοκινητήρας μέσω ενός συμπλέκτη κλειδώματος. Το σύστημα i-MMD αποφασίζει τις αλλαγές μεταξύ των προγραμμάτων ώστε να επιτυγχάνεται μέγιστη απόδοση χωρίς να ενοχλείται ο οδηγός ή να χρειάζεται κάποια ενέργεια από την πλευρά του.

Advertisement

Ο δίλιτρος κινητήρας, ο ηλεκτροκινητήρας, το μοτέρ-γεννήτρια και η μονάδα ελέγχου ισχύος βρίσκονται κάτω από το καπό, ενώ η μπαταρία ιόντων λιθίου, κάτω το χώρο αποσκευών. Το υβριδικό σύστημα συνοδεύεται από μία ακόμα πρωτοποριακή ιδέα της Honda, το κιβώτιο μιας σχέσης μετάδοσης, το οποίο είναι πιο συμπαγές σε διαστάσεις από αντίστοιχα κιβώτια άλλων υβριδικών διατάξεων ενώ είναι και πιο άμεσο και ομαλό στην λειτουργία του.

Χάρη σ’ αυτό το κιβώτιο αλλά και στα πολύ εξελιγμένα ηλεκτρονικά, η αλλαγή μεταξύ της μιας πηγής ισχύος στην άλλη δεν γίνεται αντιληπτή ενώ απουσιάζουν οι κραδασμοί από την μετάδοση και οι τυπικοί θόρυβοι που χαρακτηρίζουν ένα συμβατικό μοτέρ.

Το CR-V e:HEV διαθέτει σύστημα Deceleration Paddle Selector, μέσω του οποίου ο οδηγός μπορεί να επιλέγει την ένταση της ανάκτησης της ενέργειας μέσω του φρεναρίσματος ή όταν σηκώνει το πόδι του από το γκάζι. Ένα σύμβολο σχήματος V στον πίνακα οργάνων υποδηλώνει τον ρυθμό αύξησης της επιβράδυνσης.

Ο οδηγός μπορεί με το αριστερό paddle να μειώσει την ένταση της ισχύος ή με το δεξί paddle να την αυξήσει, επιτρέποντας έτσι να καθορίσει ο ίδιος τον τρόπο με τον οποίο θα κινείται ιδίως μέσα στην πόλη και κατά πόσον θα εκμεταλλεύεται για την μέγιστη οικονομία την λειτουργία του one pedal και της επιβράδυνσης χωρίς να χρειάζεται να πατά το φρένο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Honda CR-V e:HEV AWD
Στην Ελλάδα το νέο Honda CR-V e:HEV (+τιμές)
Video: Το Honda CR-V Hybrid κυκλοφορεί και αμιγώς… ηλεκτρικά