Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Πωλείται η θρυλική F300 του Michael Schumacher

Ελλάδα 19:27
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πωλείται η θρυλική F300 του Michael Schumacher

FORMULA 1

Πωλείται η θρυλική F300 του Michael Schumacher

FORMULA 1

Το μονοθέσιο με το οποίο ο μεγάλος Γερμανός είχε κατακτήσει μία από τις σημαντικότερες νίκες του στην Ουγγαρία το 1998 πωλείται από ιδιώτη για 4,9 εκατομμύρια δολάρια.

Advertisement
Advertisement

16 Αυγούστου 1998, σιρκουί Hungaroring, Βουδαπέστη. Ο Michael Schumacher μπαίνει στα pits νωρίτερα από ότι περίμεναν όλοι για την 2η του στάση, ενώ βρίσκεται στην τρίτη θέση,  πίσω από τις McLaren των Hakkinen-Coulthard. Το pit-stop είναι πολύ σύντομο, εγείροντας ερωτήματα για το αν θα χρειαστεί να μπει ξανά για ανεφοδιασμό. Ο Ross Brawn βγαίνει στο team-radio: «Michael, χρειαζόμαστε 19 γύρους qualifying». «Ευχαριστώ πολύ», είναι η απάντηση του Γερμανού.

Θα ακολουθήσει μία από τις μεγαλύτερες οδηγικές παραστάσεις όλων των εποχών, με τον Schumi να οδηγεί την F300 του στα όρια της πρόσφυσης σε κάθε εκατοστό της πίστας.

Κατά τη διάρκεια εκείνου του επικού stint θα έσπαζε αμέτρητες φορές το ρεκόρ ταχύτερου γύρου (εκείνη την εποχή έφερε άλλη βαρύτητα κάτι τέτοιο) αυξάνοντας συνεχώς την διαφορά του από τον ανήμπορο να αντιδράσει Coulthard αλλά και από τον Hakkinen ο οποίος αντιμετώπιζε προβλήματα με το handling της McLaren του.

Advertisement
Advertisement

Τελικά θα έμπαινε και για τρίτο ανεφοδιασμό, βγαίνοντας και πάλι στην κορυφή και θα έπαιρνε πρώτος την καρό σημαία. Ήταν μία από τις πιο διάσημες νίκες του, μια νίκη στην οποίαν το ανεπανάληπτο ταλέντο του συνδυάστηκε άψογα με την στρατηγική ευφυΐα του Ross Brawn.

Η συγκεκριμένη F300 έχει ιστορική αξία και για άλλους λόγους. Ο Γερμανός θα ξαναχρησιμοποιούσε τον ίδιο αριθμό πλαισίου στο φινάλε εκείνης της χρονιάς στην Σουζούκα, χωρίς να καταφέρει όμως να κατακτήσει τον πρώτο του τίτλο με τη Ferrari τότε.

Advertisement

Δεν υπάρχει αμφιβολία, όμως, ότι η F300 ήταν εκείνο το μοντέλο της Ferrari από το οποίο ξεκίνησε επιστροφή της Ιταλικής ομάδας στην κορυφή της Formula 1. Ήταν το πρώτο εξ ολοκλήρου δημιούργημα των Brawn-Byrne-Martinelli, ενώ επικεφαλής αεροδυναμιστής ήταν ο «δικός μας» Νικόλας Τομπάζης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Επίσημο: Τέλος το Grand Prix της Ρωσίας
FIA: Συμμετοχή υπό όρους για τον Mazepin και τους Ρώσους αθλητές
Εκτός Formula 1 o Mazepin;

Advertisement