Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

GP Ιταλίας: Ο Hamilton στην pole!

Ελλάδα 2:21
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

GP Ιταλίας: Ο Hamilton στην pole!

FORMULA 1

GP Ιταλίας: Ο Hamilton στην pole!

FORMULA 1

Απόλυτη κυριαρχία Mercedes στις δοκιμές του Ιταλικού GP με το πρωταθλητή Lewis Hamilton να εντυπωσιάζει όντας ταχύτερος σε όλα τα χρονομετρημένα μέρη με διαφορά από το Rosberg. Χάος πίσω τους!

Advertisement
Advertisement


του Τάκη Πουρναράκη

Το Μητροπολιτικό Πάρκο της Μόντσα υποδέχτηκε και σήμερα ομάδες και οδηγούς με εξαιρετικά καλό καιρό. Η θερμοκρασία αέρα ξεπέρασε τους 30 βαθμούς Κελσίου ενώ η θερμοκρασία οδοστρώματος έφτασε στους 40 βαθμούς Κελσίου.

Στις πρωινές ελεύθερες δοκιμές του Σαββάτου μόνο ο Vettel με τη Ferrari κατάφερε να κινηθεί στο δευτερόλεπτο πίσω από τις Mercedes. Όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί ήταν αισθητά πιο πίσω. Οι μηχανικοί της Haas υποχρεώθηκαν ν’ αλλάξουν κιβώτιο στο μονοθέσιο του Gutierrez οπότε ο Μεξικάνος οδηγός θα εκκινήσει 5 θέσεις πιο πίσω από κει που θα καταταγεί. Η Pirelli για τον εντός έδρας αγώνα της έχει στη διάθεση των οδηγών τις τρεις μεσαίες γόμες της γκάμας της: Μέση/μαλακή/πολύ μαλακή.

Advertisement
Advertisement

Το ξεκίνημα του Q1 βρήκε το Hamilton να σπάει το φράγμα του 1:22 σημειώνοντας επίδοση 1:21.8 τη στιγμή που οι υπόλοιποι οδηγοί πλην του Rosberg ήταν στο 1:23. Οι Mercedes χρησιμοποίησαν την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli σ’ αυτή την προσπάθεια. Οι Ferrari χρησιμοποίησαν στο Q1 τη μαλακή γόμα πρακτική που ακολούθησαν και οι Mercedes στο Q2. Θυμίζουμε πως ο κανονισμός προβλέπει ότι όσοι συμμετέχουν στο Q3 εκκινούν στον αγώνα με το σετ που χρησιμοποιούσαν όταν πέτυχαν τον ταχύτερο γύρο τους στο Q2. Από τη συνέχεια αποκλείστηκαν οι Renault των Palmer, Magnussen οι Sauber των Nasr, Ericsson, η Manor του Ocon που δεν συμπλήρωσε γρήγορο γύρο καθώς είχε μηχανικό πρόβλημα και η Toro Rosso του Kvyat. Αξιοσημείωτη η παρουσία του Werhlein στο Q2. Ο ταλαντούχος οδηγός/προστατευόμενος της Mercedes μετά το Σπα έκανε μια ακόμη καλή εμφάνιση στη Μόντσα.

GP ITALIA F1/2016
Το ξεκίνημα του Q2 βρήκε πέρα από τις Mercedes και τις Red Bull
να επιχειρούν με τη μαλακή γόμα. Τόσο ο Hamilton όσο και ο Rosberg ήταν ταχύτεροι απ’ ότι με την πολύ μαλακή γόμα ο Βρετανός μάλιστα έσπασε το φράγμα του 1:21.5 δείχνοντας σε μεγάλα κέφια. Αντίθετα οι Red Bull δεν μπόρεσαν να πετύχουν ανταγωνιστικό χρόνο με τη μαλακή γόμα έτσι αναγκάστηκαν να πραγματοποιήσουν και δεύτερη προσπάθεια με την πολύ μαλακή γόμα. Είναι ενδεικτικό ότι ο Verstappen υστερούσε 1.5sec από το Hamilton. Από τη συνέχεια αποκλείστηκαν οι McLaren Honda των Alonso/ Button, η Toro Rosso του Sainz, η Manor του Werhlein, η Haas του Gutierrez και η Williams του Massa. Ο Βραζιλιάνος οδηγός θα ήθελε σίγουρα κάτι περισσότερο στον τελευταίο του αγώνα στη Μόντσα πόσο μάλλον από τη στιγμή που στο Q2 ο έτερος οδηγός της ομάδας Valtteri Bottas πέτυχε τον 4ο καλύτερο χρόνο μπαίνοντας σφήνα ανάμεσα στις Ferrari. Τελικά μόνο οι Mercedes πέτυχαν το γρήγορο γύρο τους στο Q2 με μαλακή γόμα και θα εκκινήσουν αύριο μ’ αυτή έχοντας στρατηγικό πλεονέκτημα στον αγώνα καθώς εύκολα μπορούν να υιοθετήσουν στρατηγική ενός πιτ στοπ βάζοντας τη μέση γόμα λίγο πριν το μέσον του αγώνα (53 γύροι συνολικά).

2016 Italian Grand Prix, Friday
H έναρξη του Q3 βρήκε το Lewis Hamilton
να κινείται ακόμη ταχύτερα με την πολύ μαλακή γόμα σημειώνοντας επίδοση στο 1:21.3. Ο Gutierrez έκανε λάθος στη 2η Lesmo και δεν ολοκλήρωσε την πρώτη προσπάθεια, ενώ ο Raikkonen ήταν 3ος μπροστά από Vettel και Bottas. O Rosberg παρότι σταθερά 2ος δεν φάνταζε ικανός ν’ απειλήσει το Hamilton που ήταν σε κέφια και έδειχνε να έχει το κάτι παραπάνω στη μάχη με το χρονόμετρο. Ο Hamilton κατάφερε να βελτιώσει άλλα δυο δέκατα στη 2η προσπάθεια σε αντίθεση με το Rosberg. Ο Vettel στην 2η προσπάθεια στο τέλος εκεί που μετράει κατάφερε να περάσει έστω και οριακά το Raikkonen, έτσι αύριο θα εκκινήσει 3ος. Πίσω από το Φινλανδό πρωταθλητή βρίσκεται ο νεαρός συμπατριώτης του, Valtteri Bottas με την Williams. Η υστέρηση σε μέγιστη δύναμη της υβριδικής μηχανής της Renault περιόρισε τις Red Bull στην 6η και 7η θέση ενώ πίσω τους είναι οι Force India και η Haas του Gutierrez. Για μια ακόμη χρονιά υπάρχει ομοιομορφία στην 1η δεκάδα του grid στη Μόντσα: Mercedes, Ferrari, Red Bull, Force India. Προς τιμήν τους οι Bottas, Gutierrez κατάφεραν να μπουν σφήνα οδηγώντας καλύτερα από τους teammate τους.

Advertisement

Συνολικά η τελική κατάταξη διαμορφώθηκε ως εξής:

Untitled-1

Advertisement