Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

F1 GP Μαϊάμι: Ο Russell στην κορυφή του FP2

Ελλάδα 21:42
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

F1 GP Μαϊάμι: Ο Russell στην κορυφή του FP2

FORMULA 1

F1 GP Μαϊάμι: Ο Russell στην κορυφή του FP2

FORMULA 1

Εξαιρετικός ήταν και πάλι ο George Russell παίρνοντας την πρώτη θέση στο FP2. Σε μία διαδικασία που σημαδεύτηκε από πολλές εξόδους και ζητήματα αξιοπιστίας, η απόδοση του Βρετανού ήταν μία από τις λίγες σταθερές. Προβλήματα για τον Verstappen. Και πάλι λάθος ο Sainz.

Advertisement
Advertisement

Όπως και στο FP2 της Imola, έτσι και σε αυτό του Μαϊάμι, ο Russell βρέθηκε στην κορυφή. Σίγουρα, ο τρόπος που εξελίχθηκε η διαδικασία δεν ήταν “κανονικός” καθώς υπήρξαν πολλά περιστατικά που διέκοψαν τη ροή της. Ωστόσο, φαίνεται πώς οι αναβαθμίσεις που έχει φέρει η Mercedes έχουν θετικό αποτέλεσμα. Το κατά πόσον αυτό θα την φέρει πιο κοντά στις Ferrari και Red Bull θα το δούμε στις αυριανές κατατακτήριες δοκιμές.

Οι ομάδες χρησιμοποίησαν όλες την medium γόμα στην αρχή της διαδικασίας. Όπως συνηθίζεται στο FP2, δοκιμάζονται τα μεγάλα stints ώστε να μετρηθεί η φθορά των ελαστικών. Δύο οδηγοί που δεν θα έβγαιναν στην πίστα, όμως, ήταν οι Max Verstappen και Valtteri Bottas.

Η Alfa Romeo του Φιλανδού βρισκόταν στα pits για ολική… ανακατασκευή του πίσω μέρους έπειτα από την έξοδο του Bottas στο FP1. Ο Zhou θα ήταν ο μόνος οδηγός που θα σημείωνε χρόνο για την Alfa στο FP2.

Advertisement
Advertisement

Από την άλλη, οι μηχανικοί της Red Bull εντόπισαν πρόβλημα υπερθέρμανσης στο κιβώτιο ταχυτήτων του Verstappen. Έτσι, η RB18 με το νούμερο 1 θα έμενε στα pits για να περαστεί καινούργιο κιβώτιο. Αυτό είναι το τρίτο κιβώτιο που  χρησιμοποιεί φέτος ο Verstappen από τα τέσσερα που επιτρέπονται σε κάθε οδηγό. Για κάθε ένα παραπάνω από αυτόν τον αριθμό θα πρέπει να δεχτεί ποινή θέσεων εκκίνησης.

Περισσότερα προβλήματα για Verstappen-Sainz

Καινούργιο κιβώτιο, όμως, θα χρειαστεί μάλλον και ο Carlos Sainz. Ο Ισπανός έκανε ένα ακόμη λάθος φέτος το οποίο θα του κοστίσει στην πορεία του τριημέρου. Ο Sainz έχασε το πίσω μέρος της F1-75 ενώ έβγαινε από την στροφή 13 και βρέθηκε με το πίσω μέρος στον τοίχο καταστρέφοντας την εμπρός αριστερά ανάρτηση. Η κόκκινη σημαία ήταν αναπόφευκτη. Μέχρι εκείνο το σημείο οι δύο Ferrari βρίσκονταν με σχετική άνεση στην κορυφή.

Advertisement

Άσχημη εξέλιξη, όμως, θα είχε το FP2 και για τον Max Verstappen. Ο πρωταθλητής είχε βγει στην πίστα με την επανέναρξη της διαδικασίας. Ωστόσο, η RB18 συνέχισε να αντιμετωπίζει προβλήματα, κατά πάσα πιθανότητα και πάλι με τα υδραυλικά. Ο Ολλανδός δεν μπορούσε να στρίψει ενώ και το πίσω δεξί δισκόφρενο έπιασε φωτιά, αναγκάζοντάς τον να επιστρέψει αργά στα pits.

Advertisement

Αντιθέτως, εξαιρετική ήταν και πάλι η εικόνα των Mercedes, με τον Russell να παίρνει τον ταχύτερο χρόνο στο δεύτερο μισό του FP2. Το porpoising ήταν και πάλι ορατό, αλλά ελαφρώς πιο ήπιο, ενώ η ευστάθεια της W13 στις αλλαγές κατεύθυνσης έμοιαζε βελτιωμένη.

Με δώδεκα λεπτά να απομένουν η πρώτη πεντάδα ήταν Russell, Leclerc, Perez, Hamilton και Alonso. Όλοι είχαν χρησιμοποιήσει τα soft για να πετύχουν τους χρόνους τους.

Advertisement

Τότε θα είχαμε άλλη μία κόκκινη σημαία λόγω του Latifi. Η Williams του Καναδού αντιμετώπισε πρόβλημα (μάλλον μετάδοσης) αναγκάζοντάς τον να την παρκάρει στην άκρη. Τα μονοθέσια θα έβγαιναν και πάλι στην πίστα για τα τελευταία δέκα λεπτά του FP2.

Καθώς όλοι οι οδηγοί θα έβγαιναν με τα medium, η κατάταξη στην κορυφή δεν θα άλλαζε. Έτσι ο George Russell βρέθηκε για δεύτερη φορά φέτος στην κορυφή χρονομετρημένης διαδικασίας. Είναι, άραγε, αυτό σημάδι ανάκαμψης της Mercedes;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
McLaren: Θα συνεχιστεί η άνοδος της;
F1 GP Μαϊάμι: Προεπισκόπηση
F1 GP Μαϊάμι: Ο Leclerc πρώτος στο FP1