Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

F1 GP Κίνας: Προεπισκόπηση

Ελλάδα 20:15
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

F1 GP Κίνας: Προεπισκόπηση

FORMULA 1

F1 GP Κίνας: Προεπισκόπηση

FORMULA 1

Το GP της Κίνας επιστρέφει έπειτα από τέσσερα χρόνια απουσίας. Και μπορεί να επιφυλάσσει αρκετές εκπλήξεις.

Advertisement
Advertisement

Δύο είναι οι λόγοι για αυτό. Από τη μία οι ομάδες έχουν να τρέξουν πολύ καιρό στην πίστα της Σαγκάης και δεν έχουν πρόσφατα δεδομένα πάνω στα οποία θα μπορούσαν να βασιστούν για το σετάρισμα των μονοθέσιων τους.

Οι ιθύνοντες της πίστας ισχυρίζονται ότι η πίστα έχει ασφαλτοστρωθεί εκ νέου. Έτσι πολλές ομάδες το έχουν αναφέρει στις δικές τους προεπισκοπήσεις. Ωστόσο κάτι τέτοιο δεν πρέπει να είναι αληθές τελικά. Οι άνθρωποι της FIA και της Pirelli που έχουν περπατήσει ήδη στην διαδρομή επιβεβαιώνουν ότι η διαδρομή φέρει ακόμη την παλιά άσφαλτο της η οποία έχει ένα… φρεσκάρισμα στο χρώμα της απλώς.

Επιπλέον στην Pirelli δεν δόθηκε πρόσβαση στην πίστα νωρίτερα μέσα στη χρονιά ώστε να έχει καλύτερη εικόνα για το ποιες γόμες θα ταίριαζαν καλύτερα. Κατά συνέπεια οι φετινές της επιλογές βασίζονται σε αρκετά παλαιά δεδομένα. Αυτό μπορεί να αποδειχθεί μία μεγάλη πρόκληση για τις ομάδες φέτος.

Advertisement
Advertisement

Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ο φετινός αγώνας της Κίνας θα είναι και ο πρώτος στη σεζόν με Sprint. Κατά συνέπεια οι ομάδες θα έχουν λιγότερο χρόνο στη διάθεσή τους για να βελτιστοποιήσουν το στήσιμο στα μονοθέσια τους.

Κατά τα λοιπά η Red Bull πηγαίνει ξανά ως το φαβορί. Ωστόσο η διαδρομή αναμένεται να ευνοήσει τα χαρακτηριστικά και της SF-24. Έτσι, μπορεί η Ferrari να είναι πιο κοντά στην Red Bull από ότι στην Ιαπωνία. Μεγάλη αναμένεται και η μάχη μεταξύ του Αλόνσο και των McLaren.

Χαρακτηριστικά σιρκουί

Το 5,451 χιλιομέτρων σιρκουί της Σαγκάης συγκαταλέγεται ανάμεσα στις απαιτητικότερες διαδρομές του καλεντάρι. Το σύμπλεγμα των στροφών 1-3 είναι ένα από τα πιο τεχνικά του πρωταθλήματος, δίνοντας στους ικανότερους πιλότους μεγάλα περιθώρια χρονικού κέρδους.

Advertisement

Εξίσου δύσκολο είναι και το πέρασμα από τις 11-12-13, που στην ουσία πρόκειται για αντιστροφή της πρώτης αλληλουχίας στροφών. Μεσολαβούν μικρές ευθείες, κλειστές στροφές και οι γρήγορες καμπές 7-8 ενώ μετά την 13 ακολουθεί η μεγάλη πίσω ευθεία. Οι ζώνες  DRS είναι δύο, στην κεντρική και στην πίσω ευθεία όπου αναμένονται και τα περισσότερα προσπεράσματα. Καλό σημείο για προσπέρασμα είναι επίσης το hairpin της στροφής 6.

Η Pirelli φέρνει τις C2, C3 και C4 γόμες ως σκληρή, μέση και μαλακή αντίστοιχα. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με την αρκετά τραχιά άσφαλτο του σιρκουί καθιστά τα δύο pit-stops ως μονόδρομο στον τομέα της στρατηγικής.

Advertisement

Ο αγώνας ολοκληρώνεται έπειτα από 56 γύρους. Οι θερμοκρασίες ατμόσφαιρας-ασφάλτου είναι συνήθως χαμηλές ενώ δεν θα έπρεπε να αποκλειστούν και παροδικές βροχοπτώσεις κατά τη διάρκεια του τριημέρου.

Τηλεοπτική κάλυψη

Το τριήμερο θα καλυφθεί τηλεοπτικά από τον ANT1+ και ετεροχρονισμένα από τον ANT1. Οι ώρες μετάδοσης κάθε περιόδου είναι:

  • Παρασκευή 19/04
    06:30: FP1
    10:30: Κατατακτήριες Sprint
  • Σάββατο 20/04
    06:00: Sprint
    10:00: Κατατακτήριες αγώνα
  • Κυριακή 21/04
    10:00: Αγώνας