Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

F1 GP Αζερμπαϊτζάν: Ο Perez μπροστά στο FP3

Ελλάδα 7:25
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

F1 GP Αζερμπαϊτζάν: Ο Perez μπροστά στο FP3

FORMULA 1

F1 GP Αζερμπαϊτζάν: Ο Perez μπροστά στο FP3

FORMULA 1

Ο Checo Perez σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στο FP3 μπροστά από τον Charles Leclerc. Όλα δείχνουν ότι οι δύο οδηγοί θα έχουν τον πρώτο λόγο για την pole στο GP του Αζερμπαϊτζάν.

Advertisement
Advertisement

Η εξαιρετική απόδοση του Perez συνεχίζεται από την αρχή του τριημέρου. Ο νικητής του Μονακό ήταν για άλλη μια φορά ταχύτερος του Verstappen στο Baku, ενώ ο χρόνος που σημείωσε ήταν αρκετός για να τον φέρει στην πρώτη θέση της κατάταξης. Ο Leclerc είναι πολύ κοντά στον Perez ενώ ο Sainz δεν δείχνει ικανός να ακολουθήσει τον ρυθμό των τριών πρώτων οδηγών.

Η τρίτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών καθυστέρησε να ξεκινήσει κατά 15 λεπτά. Ο λόγος ήταν η ζημιά που είχε προκληθεί στην μπαριέρα της στροφής 1 κατά τον αγώνα της F2 λίγο νωρίτερα. Μόλις τα πράσινα φώτα άναψαν στην πίστα οι Aston Martin και Haas ήταν τα πρώτα μονοθέσια στην πίστα. Αρκέστηκαν, όμως, σε αναγνωριστικούς γύρους.

Advertisement
Advertisement

Με την συμπλήρωση των πρώτων δέκα λεπτών, ο Russell ήταν ο πρώτος οδηγός που βγήκε να δοκιμάσει με τα soft. Το porpoising ήταν και πάλι εμφανές στην W13 αν και φαινόταν λίγο πιο ήπιο σε σχέση με χθες. Όπως ήταν επόμενο ο Βρετανός σημείωσε και τον πρώτο γρήγορο γύρο με χρόνο 1:47.256.

Σύντομα, όμως, οι δύο Ferrari θα τον εκτόπιζαν από την κορυφή της κατάταξης. Ο πρώτος χρόνος που σημείωσε ο Leclerc, μάλιστα, ήταν στο 1:45, με τον Μονεγάσκο να βρίσκει αμέσως ρυθμό στην πίστα. Ο μόνος που βρέθηκε κοντά στον Leclerc ήταν ο Perez, δυόμισι δέκατα αργότερος. Η προσφερόμενη πρόσφυση από την πίστα ήταν αρκετά χαμηλότερη σε σχέση με το χθεσινό FP2 και οι χρόνοι συνολικά ήταν πιο αργοί κατά το πρώτο εικοσάλεπτο του FP3.

Advertisement

Καθώς η πίστα στρωνόταν με ελαστικό οι Red Bull ξεπέρασαν τις Ferrari. Λίγο πριν το ημίωρο ο Perez πέρασε πρώτος με τον Verstappen να σημειώνει τον δεύτερο χρόνο με την πρώτη του προσπάθεια. Ο Ολλανδός ήταν ο τελευταίος οδηγός που βγήκε στην πίστα. Οι Ferrari θα απαντούσαν αμέσως στις επόμενες προσπάθειές τους με τον Leclerc να είναι και πάλι αρκετά ταχύτερος του Sainz.

Σε δική τους κατηγορία

Οι Ferrari και Red Bull ήταν σε δική τους κατηγορία με το επόμενο ταχύτερο μονοθέσιο να απέχει ενάμισι δευτερόλεπτο από τον 4ο Sainz. Αυτό ήταν η Alpha Tauri του Gasly ο οποίος, όμως, είχε σημειώσει τον χρόνο του με την Hard γόμα. Από την άλλη, ο Alonso παρέμεινε χαμηλά στην κατάταξη αντιμετωπίζοντας πιθανώς πρόβλημα με την A522. Ο Ισπανός πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της διαδικασίας στα pits.

Advertisement

Ο Fernando θα έβγαινε ξανά λίγο μετά την συμπλήρωση 40 λεπτών. Θα σημείωνε τελικά τον 11ο ταχύτερο χρόνο. Εντυπωσιακές ήταν οι επιδόσεις των δύο Haas. Ο Magnussen ήταν πολύ κοντά στην ταχύτερη Mercedes του Russell με τον Βρετανό να παραπονιέται -όπως και ο Hamilton- για έλλειψη πρόσφυσης στο πίσω μέρος. Τα γλιστρήματα της W13 ήταν έντονα κατά τις εξόδους από τις αργές στροφές των δύο πρώτων sectors.

Παρά ταύτα ο Russell κατάφερε να βρεθεί στην 5η θέση, μέχρι να τον εκτοπίσει ο Norris δέκα λεπτά πριν το τέλος.Πολύ καλή ήταν η εμφάνιση και του Ricciardo ο οποίος για πρώτη φορά μετά από καιρό ήταν κοντά σε επιδόσεις με τον teammate του.

Advertisement

Λίγο πριν το τέλος του FP3 ο Perez πέρασε στην πρώτη θέση για μόλις 70 χιλιοστά του δευτερολέπτου από τον Leclerc. Ο Μονεγάσκος έκανε λάθος στον τελευταίο γρήγορο γύρο του και έτσι ο Μεξικανός της Red Bull παρέμεινε στην κορυφή. Ο Verstappen ήταν και αυτός σε γρήγορο γύρο έχοντας σημειώσει το ταχύτερο πρώτο sector. Όμως, αναγκάστηκε να τον εγκαταλείψει όταν βρέθηκε μπροστά του η αργότερη Alpine του Alonso.

Από τα μέχρι τώρα δεδομένα οι Perez και Leclerc θα έχουν τον πρώτο λόγο για την pole στο Baku. Ο Verstappen είναι και εκείνος κοντά τους ενώ με την εμφάνιση της στο FP3 η McLaren έθεσε σοβαρή υποψηφιότητα για την κορυφή του midfield.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
F1 GP Αζερμπαϊτζάν: Προεπισκόπηση
Haas F1: Οι επιπτώσεις των ατυχημάτων του Mick
F1 GP Αζερμπαϊτζάν: Μάχη χαμηλής κάθετης δύναμης