Μπινότο: Στο στόχαστρο της Audi
FORMULA 1Μπινότο: Στο στόχαστρο της Audi
FORMULA 1Μπορεί να έχουν κυκλοφορήσει φήμες που θέλουν την Audi να ξανασκέφτεται την συμμετοχή της στην F1. Ωστόσο όλα δείχνουν, μέχρι στιγμής, ότι οι Γερμανοί προχωρούν κανονικά το project τους.
Παρά την αλλαγή στη θέση του CEO, η Audi είναι αποφασισμένη να ολοκληρώσει την εξαγορά της Sauber. Έτσι η γερμανική εταιρία θα είναι σε θέση να λάβει μέρος κανονικά από το 2026 με δική της PU.
Εξάλλου αυτό ήταν και το μεγάλο δέλεαρ για την είσοδο στην F1. Η κατάκτηση νικών -ή και πρωταθλημάτων- με μία PU κατασκευασμένη εξ ολοκλήρου στις εγκαταστάσεις της εταιρίας θα προσέδιδε τεράστιο πρεστίζ σε εκείνην. Ήδη έχουν γίνει αρκετές προσλήψεις σε κρίσιμες διοικητικές και τεχνικές θέσεις.
Όμως η θέση του μελλοντικού επικεφαλής της ομάδας παραμένει ανοιχτή. Και σύμφωνα με το ιταλικό site, Formu1a.uno, ο πρώην επικεφαλής της Scuderia Ferrari, Ματία Μπινότο, είναι ένας από τους υποψήφιους για τον κρίσιμο αυτόν ρόλο.
Δεν είναι μόνο η εμπειρία του Ιταλού στην συγκεκριμένη θέση που γοητεύει την Audi. Ο Μπινότο είναι ένας καταξιωμένος τεχνικός ο οποίος έχει προέλθει από το τμήμα των κινητήρων της Ferrari. Κατά συνέπεια οι γνώσεις του επάνω στον τομέα αυτόν είναι τεράστιες.
Απλοποίηση
Οι νέες PU του 2026 μπορεί να είναι πιο απλές από τις τρέχουσες στην αρχιτεκτονική τους. Ο ηλεκτροκινητήρας MGU-H καταργείται και θα υπάρχουν πολλά τμήματα του κινητήρα εσωτερικής καύσης τα οποία θα είναι κοινά για όλες τις ομάδες.
Το τιτάνιο καταργείται και αντικαθίσταται από κράματα αλουμινίου. Τα καύσιμα θα είναι συνθετικά με μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Οι βαλβίδες μεταβλητού χρονισμού, επίσης, καταργούνται ενώ τα μπεκ θα είναι κοινά για όλους τους κινητήρες, κατασκευής Magneti-Marelli.
Η εμπειρία του Μπινότο επάνω στις σύγχρονες PU της F1 μπορεί να φανεί πολύ χρήσιμη στην Audi. Έτσι, δεν θα ήταν περίεργο εάν βλέπαμε τον Ιταλό πίσω στο paddock της F1 πολύ σύντομα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
F1 GP Βραζιλίας: Σε άλλη κλάση (+video)
Η απεργία που απειλεί το GP στο Βέγκας
Βολφ: Το χειρότερο τριήμερο της καριέρας μου!