Live Κίνηση
Περισσότερα
FORD-2021

Τα πλεονεκτήματα του νέου αυτόματου κιβωτίου του Ford Puma Hybrid

Ελλάδα 4:41
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Τα πλεονεκτήματα του νέου αυτόματου κιβωτίου του Ford Puma Hybrid

FORD-2021

Τα πλεονεκτήματα του νέου αυτόματου κιβωτίου του Ford Puma Hybrid

FORD-2021

To Ford Puma αποτελεί την πιο δυναμική πρόταση στα compact SUV συνδυάζοντας ιδανικά το μοντέρνο design με κορυφαία πρακτικότητα και ένα εξαιρετικό μηχανικό υπόβαθρο με υβριδικό σύστημα το οποίο ενισχύεται ακόμα περισσότερο με ένα καινοτόμο αυτόματο κιβώτιο.

Advertisement
Advertisement

Πιστή στην μεγάλη παράδοσή της η Ford φέρνει και στα μικρά compact SUV τον δικό της αέρα, δημιουργώντας την πιο σπορ πρόταση της κατηγορίας με κορυφαία οδηγικά χαρακτηριστικά και εξαιρετικές επιδόσεις.

Δεν μένει μόνο σ’ αυτό, καθώς η πρόταση της Ford στην κατηγορία διαθέτει επίσης και ένα μοντέρνο και πολύ νεανικό design, σύγχρονους κινητήρες με υβριδική τεχνολογία, εξαιρετικά πρακτικό αμάξωμα με κορυφαίους χώρους και άψογη ποιότητα, καθώς και ένα πλήρες πακέτο εξοπλισμού για την άνεση και την ασφάλεια των επιβατών.

Η πλήρης γκάμα κινητήρων του Ford Puma έχει πλέον και έντονο το υβριδικό στίγμα. Ο κινητήρας 1.0 Ecoboost εφοδιάζεται με mild hybrid σύστημα των 48V και παρουσιάζεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, στους 125 και 155 ίππους. Η εξελιγμένη αυτή υβριδική διάταξη προσφέρει σημαντικά οφέλη σε ότι αφορά την κατανάλωση καυσίμου αλλά και τον περιορισμό των ρύπων ενώ κάνει ακόμα πιο σπορτίφ την απόδοση των κινητήρων με πιο άμεση απόκριση στο γκάζι και καλύτερες ενδιάμεσες επιταχύνσεις.

Advertisement
Advertisement

Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται πλέον και με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων, το οποίο κάνει την οδήγηση λιγότερο απαιτητική, ιδίως μέσα στην πόλη. Επιπλέον, οι γρήγορες και ομαλές αλλαγές σχέσεων συμπληρώνουν τις επιδόσεις του υβριδικού συστήματος κίνησης ανεβάζοντας τον πήχη στον τομέα της οδηγικής απόλαυσης.

Η τεχνολογία EcoBoost Hybrid της Ford χρησιμοποιεί μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα για την ανάκτηση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα και τη φόρτιση μιας μπαταρίας ιόντων λιθίου 48 Volt. Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον κινητήρα για την παροχή πρόσθετης ροπής (υποβοήθηση ροπής) για μείωση της κατανάλωσης ή βελτίωση των επιδόσεων, ανάλογα με το οδηγικό σενάριο.

Advertisement

Η υποβοήθηση ροπής αξιοποιεί το BISG για την αύξηση της συνολικής διαθέσιμης ροπής από το σύστημα κίνησης κατά 20 Nm, πετυχαίνοντας πιο άμεση απόκριση στην εν κινήσει επιτάχυνση.
Με τον τρόπο αυτό, η επιτάχυνση εν κινήσει για το Puma 1.0L EcoBoost Hybrid 125 PS με 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο βελτιώνεται μέχρι 4% συγκριτικά με την μη υβριδική έκδοση, ενώ η έκδοση με 155 ίππους φτάνει στα 100 km/h σε μόλις 8,7 δευτερόλεπτα.

Advertisement

Επιπλέον, το νέο αυτόματο κιβώτιο συνεργάζεται με τα διαθέσιμα προφίλ οδήγησης, όπως για παράδειγμα το πρόγραμμα Sport, στο οποίο διατηρεί χαμηλότερη σχέση για πιο σπορ απόκριση στις εντολές του οδηγού, ενώ έχει τη δυνατότητα κατεβάσματος έως και τριών σχέσεων επιτρέποντας ταχύτερες προσπεράσεις όταν απαιτείται μέγιστη επιτάχυνση.

Οι εκδόσεις Puma ST-Line X και ST-Line Vignale με το νέο αυτόματο κιβώτιο διαθέτουν επίσης paddles για χειροκίνητες αλλαγές των σχέσεων.

Advertisement

Ο συνδυασμός του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με ένα υβριδικό σύστημα κίνησης προσφέρει τα πλεονεκτήματα και των δύο τεχνολογιών, αυξάνοντας την ίδια στιγμή τη διαθεσιμότητα των οικονομικών υβριδικών συστημάτων κίνησης για τους φίλους των αυτόματων κιβωτίων.

Το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο επιτρέπει τη λειτουργία πρόσθετων τεχνολογιών σε συνδυασμό με την οικονομία του EcoBoost Hybrid για πρώτη φορά, όπως η δυνατότητα απομακρυσμένης εκκίνησης του κινητήρα (Remote Start), μέσω της εφαρμογής FordPass 3, αλλά και τη λειτουργία Stop&Go για το Adaptive Cruise control 2 που μπορεί να σταματήσει τελείως το αυτοκίνητο σε συνθήκες κυκλοφορίας με σταμάτα-ξεκίνα στην πόλη και να το εκκινήσει αυτόματα εάν η στάση είναι μικρότερη των 3 δευτερολέπτων.

Με την προσθήκη του 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου στον κινητήρα ΕcoBoost Hybrid η Ford κάνει ένα ακόμα βήμα προς τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της, με αυτοκίνητα μεγάλης παραγωγής και προσιτά σε ένα πιο ευρύ κοινό.

Όσο για την συνέχεια, η Ford έχει δεσμευτεί να παρουσιάσει 17 εξηλεκτρισμένα μοντέλα μέσα στους επόμενους μήνες, έχοντας ως στόχο να αποκτήσει την μεγαλύτερη και την πιο πλούσια γκάμα αυτοκινήτων με ηλεκτρική υποβοήθηση κάθε μορφής.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το Ford Puma ST θα γίνει υβριδικό και πιο δυνατό
Στην Ελλάδα το Ford Puma 1.0L EcoBoost mHEV με αυτόματο κιβώτιο (+τιμές)
Δοκιμή: Ford Puma ST 1,5 Ecoboost 200 hp