Live Κίνηση
Περισσότερα
Fleet Cars

Ταξί: Τι επιδιώκει το κράτος και τι θέλουν οι ιδιοκτήτες;

Ελλάδα 21:51
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ταξί: Τι επιδιώκει το κράτος και τι θέλουν οι ιδιοκτήτες;

Fleet Cars

Ταξί: Τι επιδιώκει το κράτος και τι θέλουν οι ιδιοκτήτες;

Fleet Cars

Ο γενικός γραμματέας Μεταφορών ανακοίνωσε ότι έρχεται η επιδότηση-μαμούθ για την αντικατάσταση 2.000 οχημάτων.

Advertisement
Advertisement

Στο κλαδικό συμβούλιο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί – ΠΟΕΙΑΤΑ στο Βόλο παρευρέθηκε ο γενικός γραμματέας Μεταφορών κ. Γιάννης Ξιφαράς όπου τοποθετήθηκε για σημαντικά ζητήματα που αφορούν τους επαγγελματίες του κλάδου.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Ξιφαράς: «Η διευκόλυνση της καθημερινής μετακίνησης των πολιτών είναι πολύ σημαντική. Μάλιστα, σε μια χώρα όπως η Ελλάδα όπου ο τουρισμός της εκτείνεται σε όλη τη διάρκεια του έτους, η συμβολή των ταξί με ποιοτικές υπηρεσίες μετακίνησης, αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία και ενισχύει την θετική εικόνα της χώρας.

Advertisement
Advertisement

Η ελληνική κυβέρνηση αναγνωρίζει την ανάγκη εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης του στόλου των ταξί και γι’ αυτό σε συνεργασία με το ΥΠΕΝ προχωρήσαμε στην επιδότηση των 22.500 ευρώ για 2.000 ηλεκτροκίνητα ταξί. Στόχος μας είναι να μειωθεί ο μέσος όρος ηλικίας των οχημάτων και ταυτόχρονα να ενισχυθεί ο αριθμός των φιλικών προς το περιβάλλον οχημάτων στους δρόμους μας.

Επιπλέον, τόνισα ότι τόσο τα αιτήματα του κλάδου όσο και οι πολιτικές πρωτοβουλίες οφείλουν να πηγαίνουν ένα βήμα παραπέρα από την επιδότηση καυσίμων, την μείωση της φορολογίας και γενικότερα ζητήματα βραχυπρόθεσμου χαρακτήρα. Αυτό σημαίνει δημιουργία προϋποθέσεων για την ουσιαστική και μακροπρόθεσμη ανάπτυξη του κλάδου και τη βελτίωση των υπηρεσιών του. Στο πλαίσιο αυτό, δεσμεύτηκα ότι θα πραγματοποιηθεί συνάντηση στο Υπουργείο, στην ατζέντα της οποίας θα βρίσκονται όλα τα αιτήματα του κλάδου, όπως αυτά θα έχουν διαμορφωθεί μετά το πέρας των διεργασιών του Συμβουλίου.»

Advertisement

Τι ζητούν οι ιδιοκτήτες Ταξί

Advertisement

Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί – ΠΟΕΙΑΤΑ κ. Μάκης Κασιδιάρης στο πλαίσιο της ομιλίας του τόνισε ότι η ενεργειακή κρίση και ο πληθωρισμός έχουν δημιουργήσει ασφυκτικές συνθήκες στο κλάδο!

Όπως χαρακτηριστικά τόνισε: «Είναι γεγονός ότι ζούμε σε μια ζοφερή πραγματικότητα  παγκοσμίως με το σύννεφο της ενεργειακής κρίσης και του πολέμου και με το πληθωρισμό στο 10% να έχουνε οδηγήσει σε  ανατιμήσεις στα είδη πρώτης ανάγκης στην ενέργεια, στα καύσιμα με  την συρρίκνωση του εισοδήματός με αποτέλεσμα να  μας έχουνε  δημιουργήσει ασφυκτικές συνθήκες  στον κλάδο μας .

Μέσα σε αυτό το σύνθετο περιβάλλον ο κλάδος  καλείται για μια ακόμα φορά να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να λειτουργήσει κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες αντιμετωπίζοντας για τρίτη συνεχόμενη χρονιά σε συνέχεια της πανδημίας του κορωνοϊού μια κρίση που μας επηρεάζει άμεσα .

Advertisement

Εμείς  όλο αυτό το διάστημα  είχαμε επικοινωνία με τα αρμόδια Υπουργεία ανοιχτή  και με διαρκή  διάλογο και με αποφασιστικότητα αντιμετωπίσαμε όλα τα προβλήματα που προέκυπταν σε όλη την Ελλάδα με την άμεση συνεργασία του Υφυπουργού Μεταφορών  και προχωρήσαμε μαζί σε διοικητικές ρυθμίσεις όπως:

-Παρατάθηκαν τα όρια ηλικίας των ταξί

-Έγινε ρύθμιση για τα ταξί  που ανήκαν σε πυρόπληκτες ή σεισμόπληκτες περιοχές.

-Νομοθετήθηκε η πλαστικοποίηση των ειδικών αδειών για να γίνει εκκαθάριση και να βρεθούν  άτομα που έχουν πλαστές άδειες

-Ρυθμίσαμε το θέμα της μεταβίβασης αποποιηθέντων ιδανικών μεριδίων.

Ρύθμιση Υπουργείου Δικαιοσύνης εάν κάποιος δεν εμπλέκεται σε μεταφορά λαθρομεταναστών να του επιστρέφεται το σκάφος  μέσα σε μια βδομάδα και όχι σε διάστημα δυο ή τριών ετών που ίσχυε με τον προηγούμενο νόμο.

Κάποιος θα πει ότι όλες αυτές οι ρυθμίσεις είναι μικροπράγματα  αλλά είναι αναγκαίες ρυθμίσεις που διασφαλίζουν την καλύτερη εκτέλεση του μεταφορικού έργου.

1)Νομοθετείτε εντός των ημερών ένα πάγιο αίτημα του κλάδου εδώ και δεκαετίες η αντικατάσταση των αυτοκινήτων σε 7θέσια, 9θέσια για όλη την Ελλάδα όχι μόνο καινούρια όπως ήτανε ο νόμος για το Ν. Αιγαίο αλλά και μεταχειρισμένα τριετίας όταν κάποιοι μας έλεγαν ότι δεν πρόκειται να μας δώσει ο Μητσοτάκης  9θεσια εάν δεν συναινέσουμε για κατάργηση του 3ωρου και της κατώτατης μίσθωσης.

-Η αλλαγή του ποινικού μητρώου από δικαστικό σε γενικό ταλαιπωρεί πάρα πολλούς συναδέλφους.

Παράταση για ένα χρόνο στα αυτοκίνητα που δεν έχουνε πάρει καθόλου παράταση.

Καταφέραμε να εντάξουμε τον κλάδο στην επιστρεπτέα και μη επιστρεπτέα προκαταβολή .Επιδοτήθηκαν όλοι οι συνάδελφοι με 200 ευρώ, πήραμε μια γενναία αναπροσαρμογή τιμολογίου που ο κλάδος είχε να δει αύξησή 12 χρόνια.

Η Ομοσπονδία  βρίσκεται σε διαρκή διάλογο με το Υπουργείο Οικονομικών, έχει καταθέσει τις προτάσεις της για την αντιμετώπιση της ενεργειακής κρίσης και ζητάει την μείωση του φόρου κατανάλωσης και την μείωση του ΦΠΑ στο καύσιμο, την κατάργηση του φόρου επιτηδεύματος και να ισχύσει το αφορολόγητο 12.000 ευρώ και για τους ελεύθερους επαγγελματίες και τους αυτοαπασχολούμενους.

Γνωρίζεται πολύ καλά τα έχουμε συζητήσει και με τον Υπουργό  ότι η μεγαλύτερη μάστιγα για τον κλάδο είναι η υποκλοπή έργου, μετά την ψήφιση του Ν.4093 που έδωσε το δικαίωμα στο ΙΧ με οδηγό να μπει στην μεταφορά, άνοιξε τους ασκούς του Αιόλου, νομοθετήθηκε με τέτοιο τρόπο χωρίς όρους και κανόνες  με αποτέλεσμα να επέλθει η αναρχία και να μην ξέρει κανένα Υπουργείο πόσα κυκλοφορούν σε όλη την Ελλάδα. Από  επίσημα στοιχεία του Υπουργείου Μεταφορών στην ψηφιακή πλατφόρμα του Υπουργείου για όλο το 2021 έχουν κατατεθεί 283.359 συμβάσεις, αστείος αριθμός την στιγμή που έχουνε εκτελεστεί τριπλάσιος ή και τετραπλάσιος αριθμός διαδρομών με αποτέλεσμα να χάνετε τεράστιος όγκος δουλειάς από τα ταξί αλλά και φορολογικά έσοδα για το κράτος.

Κύριε Υπουργέ  πείτε μας το Υπουργείο προτίθεται να προχωρήσει στην διαμόρφωση  του νομοθετικού πλαισίου  προκειμένου να θεσπίσει ορθολογικούς  και αναγκαίους  κανόνες   στην αγορά υπηρεσιών μεταφοράς τον Ε.Ι.Χ. με οδηγό. Προτίθεται το Υπουργείο να βάλει τέρμα στις ιστοσελίδες που  έχουνε γεμίσει το διαδίκτυο και δουλεύουν κάτω του τιμολογίου παραβιάζοντας τον νόμο.

Πρέπει να προχωρήσουμε  άμεσα σε νέο κανονισμό  λειτουργίας , τα προεδρικά διατάγματα 243 και 244 του 87 είναι απαρχαιωμένα , πρέπει να εκσυγχρονίσουμε το νομοθετικό πλαίσιο που διέπει τα ρ/τ.

Τροποποίηση άρθρων τουΝ.4530 ώστε να γίνουν πρακτικά υλοποιήσιμα.

Εμάς η πρόθεση μας με τον εκσυγχρονισμό των ρ/τ είναι να συνεχίσουμε να προσφέρουμε ένα καινοτόμο οικονομικό μοντέλο , που θα  είναι βιώσιμο και θα εγγυάται πρότυπα υψηλής ποιότητας όσον αφορά την αποτελεσματικότητα , την ακρίβεια  και την ασφάλεια, ως αναπόσπαστο μέρος την καθημερινής ζωής σε όλη την Ελλάδα, εδώ και δεκαετίες, τα ταξί είναι κεντρικής σημασίας για τις δημόσιες συγκοινωνίες διασφαλίζοντας την κινητικότητα για όλους συμπεριλαμβανομένων των μαθητών των ηλικιωμένων, των τουριστών, των ατόμων με ειδικές ανάγκες, διαδραματίζοντας πάντα βασικό ρόλο στην παροχή μια βασικής υπηρεσίας δημόσιων συγκοινωνιών στις πόλεις καθώς και στις  περιστασιακές και αγροτικές περιοχές. Για αυτό ζητάμε από την Κυβέρνηση να ενστερνιστεί αυτές τις συστάσεις και να διασφαλίσει ένα ασφαλές αποτελεσματικό και βιώσιμο μέλλον για τον κλάδο των ταξί.

Η Ελλάδα και ολόκληρος ο κόσμος  βρίσκονται μπροστά σε ιστορικές εξελίξεις. Είναι η κοινή ευθύνη όλων μας με ενότητα να διαφυλάξουμε τα κεκτημένα του κλάδου και να μπορέσουμε χωρίς κραδασμούς να περάσουμε στην νέα εποχή που διαμορφώνεται μπροστά μας.»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ταξί: Δώστε μας 300 ευρώ το μήνα και παράταση
Αποκάλυψη! Έρχεται η επιδότηση-μαμούθ για ηλεκτρικό Ταξί
«Βόμβα» έτοιμη να σκάσει στην αγορά των Ταξί!