Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Ο γκουρού των ηλεκτρικών θέλει diesel!

Ελλάδα 12:32
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ο γκουρού των ηλεκτρικών θέλει diesel!

Mobility

Ο γκουρού των ηλεκτρικών θέλει diesel!

Mobility

Ιεροσυλία; Όπως και να έχει πρέπει να του το παραδεχτούμε το αυτοκίνητο και ιδιαίτερα το ηλεκτρικό, δεν είναι δόγμα…

Advertisement
Advertisement

O Mate Rimac ετοιμάζει το νέο του hypercar το οποίο θα αξιοποιεί και το πετρέλαιο για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.

Η Rimac, η πρωτοπόρος εταιρία στα ηλεκτρικά και γνωστό για το πανίσχυρο hypercar Nevera των 1.914 ίππων εξετάζει μια επαναστατική στροφή από τα αυτοκίνητα που λειτουργούν αποκλειστικά με μπαταρίες.

Ο Mate Rimac, ιδρυτής της εταιρείας, αποκάλυψε ότι διερευνούν μια καινοτόμο τεχνολογία που αξιοποιεί υγρά καύσιμα όπως το ντίζελ για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, αλλάζοντας ενδεχομένως την πορεία του επόμενου supercar τους.

Advertisement
Advertisement

Σε συνέντευξή του ο Rimac υπαινίχθηκε την εξελισσόμενη κατεύθυνση της μάρκας, τονίζοντας ότι η Rimac δεν έχει δεσμευτεί αποκλειστικά στην ηλεκτρική ενέργεια, αλλά επικεντρώνεται σε ό,τι είναι πιο συναρπαστικό αυτή τη στιγμή. Αυτή τη στιγμή διερευνούν τη δυνατότητα χρήσης νανοσωλήνων ως μια νέα πηγή ενέργειας για οχήματα.

Η προτεινόμενη ιδέα περιλαμβάνει την υπερθέρμανση διαφόρων “χημικά διαφορετικών” υγρών καυσίμων για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, που θα χρησιμεύσει ως εναλλακτική λύση στη συμβατική μπαταρία σε ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.

Καύσιμα όπως το υγροποιημένο αέριο πετρελαίου, το υδρογόνο και το ντίζελ είναι μεταξύ αυτών που εξετάζονται για την τροφοδοσία αυτής της πρωτοποριακής διάταξης.

Advertisement

Ο Rimac υπογράμμισε ότι οι αρχικές δοκιμές που διεξήχθησαν από μια νεοσύστατη επιχείρηση που πειραματίζεται με αυτή την τεχνολογία παρουσίασαν ελπιδοφόρα αποτελέσματα, παρουσιάζοντας ένα ποσοστό θερμικής απόδοσης περίπου 80%, ένα σημαντικό άλμα σε σύγκριση με τη μέση απόδοση 30% των κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Advertisement

Παρόλο που παράγονται ρύποι, συμπεριλαμβανομένου του CO2 και άλλων αερίων, είναι σημαντικά λιγότερα από τις εκπομπές που παράγουν οι συμβατικοί κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Οι επιπτώσεις αυτού του τεχνολογικού άλματος επεκτείνονται πέρα από τη μάρκα, μεταμορφώνοντας ενδεχομένως την αυτοκινητοβιομηχανία στο σύνολό της.

Συγκεκριμένα, η Rimac πρότεινε ότι αυτή η καινοτομία μπορεί να φέρει επανάσταση στα σπορ αυτοκίνητα, προσφέροντας σημαντικά πλεονεκτήματα μείωσης του βάρους και πιο σωστής κατανομής των μαζών μέσω της εξάλειψης των παραδοσιακών ηλεκτρικών μπαταριών από το σύστημα κίνησης.

Advertisement

Καθώς o Mate Rimac υπαινίσσεται τις τεράστιες δυνατότητες αυτού του προγράμματος, η βιομηχανία περιμένει με προσμονή αυτό που θα μπορούσε να είναι ένα άλμα προς τα εμπρός που θα αλλάξει τα δεδομένα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Rimac σχεδιάζει να δημιουργήσει ρομποταξί
Πως ένα ατύχημα έκανε παγκοσμίως γνωστή την Rimac (+video)
Το Rimac Nevera τα κατάφερε και με την… όπισθεν (+video)