Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Κιτ μετατροπής για Chevrolet Blazer-E

Ελλάδα 13:55
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κιτ μετατροπής για Chevrolet Blazer-E

Mobility

Κιτ μετατροπής για Chevrolet Blazer-E

Mobility

Η Chevrolet μετέτρεψε σε ηλεκτρικό ένα Blazer –ονομάζοντάς το Blazer-E- για να δείξει ένα κιβώτιο ταχυτήτων για ηλεκτρικά οχήματα που έχει στα πλάνα της να παρουσιάσει μέσα στο επόμενο έτος.

Advertisement
Advertisement

Μέρος του προγράμματος eCrate της Chevrolet, είναι και το πακέτο Electric Connect και Cruise που χρησιμοποιείται στο συγκεκριμένο Blazer-E.

Αποτελούνται κυρίως από εξαρτήματα που προέρχονται από το ηλεκτρικό Bolt και μάλιστα, σύμφωνα με την ίδια τη Chevrolet, το 90% των ανταλλακτικών που χρησιμοποιούνται στη μετατροπή του μοντέλου του 1977, είναι από το ηλεκτρικό hatchback. Σε αυτά περιλαμβάνονται ο κινητήρας, η μπαταρία 60 κιλοβατώρων (η οποία είχε εγκατασταθεί κάπως πρόχειρα πίσω από τα καθίσματα του Blazer), πλεξούδες καλωδίωσης και αντλίες νερού που χρησιμοποιούνται για τον έλεγχο της θερμοκρασίας της μπαταρίας. Το πακέτο που θα πωληθεί στους πελάτες περιλαμβάνει επίσης έναν μετατροπέα DC σε AC για την κίνηση του ηλεκτρικού κινητήρα και έναν μετατροπέα DCσε DC για ηλεκτρονικά χαμηλής τάσης.

Advertisement
Advertisement

Τα εξαρτήματα του Bolt συνδυάστηκαν με ορισμένα ανταλλακτικά, συμπεριλαμβανομένου ενός κιτ ηλεκτρικής υποβοήθησης συστήματος διεύθυνσης, μιας ηλεκτρικής αντλίας για τα φρένα και μιας κεντρικής μονάδας που επιτρέπει τη μεταφορά δεδομένων στα όργανα του Blazer. Εκεί που ακόμα και ο μετρητής καυσίμου, μετατράπηκε κατάλληλα για να δείχνει την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας. Αυτό το Blazer έφυγε από το εργοστάσιο με V8 κινητήρα το 1977, που απέδιδε 175 ίππους αλλά ο κινητήρας του ηλεκτρικού Bolt έχει 200 ​​ίππους, οπότε μιλάμε για διατήρηση των επιδόσεων- μια και τα πρόσθετα στοιχεία έχουν αυξήσει το απόβαρο.

Ως μέρος της μετατροπής, το 3τάχυτο αυτόματο κιβώτιο αντικαταστάθηκε με ένα 4τάχυτο αυτόματο. Όμως, το υπόλοιπο σύστημα μετάδοσης κίνησης παρέμεινε αμετάβλητο. Η Chevrolet σκοπεύει να προσφέρει το πακέτο Electric Connect και Cruise στους πελάτες το δεύτερο εξάμηνο του 2021 και δήλωσε ότι θα ξεκινήσει να εκπαιδεύει εταιρείες αντιπροσώπων και aftermarket για να συνεργαστεί με τα εξαρτήματα υψηλής τάσης του κιτ μετατροπής. Η Chevrolet σχεδιάζει επίσης να χρησιμοποιήσει το σύστημα αρθρωτής μπαταρίας General Motors Ultium σε μελλοντικά πακέτα κιβωτίων. Το Blazer-E φτιάχτηκε για τη SEMA 2020, η οποία πραγματοποιείται φέτος με διαδικτυακές μεταδόσεις λόγω της πανδημίας του COVID-19.

Advertisement

Advertisement

Δείτε ακόμα:

Εντυπωσιακό πρωτότυπο βασισμένο στη Chevrolet Corvette

Chevrolet C8 χωρίς πόρτες (VIDEO)

Advertisement

H απόλυτη αυτοκινητιστική φαντασίωση των ’80s: Corvette Callaway Twin Turbo