Η Skoda θα γίνει σημείο αναφοράς στα νέα δεδομένα
MobilityΗ Skoda θα γίνει σημείο αναφοράς στα νέα δεδομένα
MobilityTo δικό της… Gigafactory θέλει να εξελίξει η Skoda, που ήδη φιλοξενεί μία σπουδαία μονάδα στις εγκαταστάσεις της.
Στο Mlada Boleslav λειτουργεί η γραμμή συναρμολόγησης των Skoda Enyaq iV και Octavia.
WHAT CAR
Εκεί εγκαινιάστηκε και ένα νέο εργοστάσιο παραγωγής μπαταριών που προορίζονται για τα ηλεκτρικά του ομίλου VW, που βασίζονται στην πλατφόρμα MEB EV. Ετησίως θα είναι σε θέση να κατασκευάζονται συνολικά 255.000 πακέτα μπαταριών, χωρητικότητας 55 kWh, 62 kWh και 82 kWh. Το εργοστάσιο που κόστισε 127 εκ. ευρώ, χρησιμοποιεί σε εβδομαδιαία βάση 4.000 τόνους υλικών, εκ των οποίων τα περισσότερα προέρχονται από την εγχώρια αγορά. Τί θέλει να κάνει όμως η Skoda;
Αντί να περιοριστεί στις εγκαταστάσεις 18 στρεμμάτων και να κατασκευάζει μπαταρίες για τα δικά της ηλεκτρικά ή να δίνει και ένα σεβαστό αριθμό στα ηλεκτρικά του Group, θέλει να γίνει πυλώνας για όλα τα EV του ομίλου. Να επεκταθεί δηλαδή στα πρότυπα ενός Gigafactory και γιατί όχι, να αποτελέσει ένα από τα έξι πολύ μεγάλα εργοστάσια ηλεκτρικών που έχει προαναγγείλει το VW Group. Ήδη πάντως από το 2023, θα αυξήσουν την παραγωγική ικανότητα κατά 125.000 μπαταρίες ετησίως, σε μία ένδειξη ότι ποντάρουν πολλά στις εγκαταστάσεις της μικρής τσέχικης πόλης.
Έτσι και αλλιώς, το ένα εκ των έξι εργοστασίων θα πρέπει να βρίσκεται στην Ανατολική Ευρώπη και οι Τσέχοι θα ήθελαν να κερδίσουν αυτή τη μάχη, που θα τους βοηθήσει τόσο στην τοπική οικονομία, όσο και στα μελλοντικά σχέδια της Skoda. Οι άνθρωποι που έχουν αυτή τη φιλοδοξία πιέζουν την τσέχικη κυβέρνηση προς αυτή την κατεύθυνση και ονειρεύονται μία μάρκα που δεν θα φτιάχνει μονάχα αυτοκίνητα αλλά θα είναι κυρίαρχη στο θέμα των μπαταριών, συνεπώς και των ηλεκτρικών αυτοκινήτων του μεγάλου ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Skoda Enyaq: Το πρώτο ηλεκτρικό στην Ελλάδα με… κοτσαδόρο (+video)
Οδηγούμε το Skoda Enyaq Coupe iV στην Ιταλία
Skoda Enyaq iV: Μεγαλύτερη αυτονομία, ταχύτερη φόρτιση