Live Κίνηση
Περισσότερα
DACIA-JOGGER

Dacia Jogger: Οικονομικό στη χρήση όσο κανένα άλλο

Ελλάδα 12:50
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Dacia Jogger: Οικονομικό στη χρήση όσο κανένα άλλο

DACIA-JOGGER

Dacia Jogger: Οικονομικό στη χρήση όσο κανένα άλλο

DACIA-JOGGER

Είναι γεγονός λοιπόν πως η Dacia είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που προσφέρει μια πλήρη γκάμα οχημάτων διπλού καυσίμου (βενζίνης/LPG). Η τοποθέτηση αυτών των κινητήρων απευθείας στη γραμμή παραγωγής εγγυάται ασφάλεια και αξιοπιστία. Το νέο Dacia Jogger έχει τον λόγο!

Advertisement
Advertisement

Η διάρκεια της εγγύησης του κατασκευαστή, το κόστος και ο προγραμματισμός συντήρησης και η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ είναι πανομοιότυπα με αυτά ενός μοντέλου με συμβατικό κινητήρα βενζίνης (το ρεζερβουάρ υγραερίου βρίσκεται εκεί που συνήθως βρίσκεται η ρεζέρβα).

Η μεικτή κατανάλωση (WLTP) του κινητήρα 1.0 TCe 100 LPG, ξεκινά από τα 7,6λ./100χλμ.* (με 118γρ. CO2/χλμ*), όταν λειτουργεί με υγραέριο (6,0λ./100χλμ.*/ 135γρ. CO2/χλμ*, όταν καίει βενζίνη), ενώ οι μέσες εκπομπές CO2 για το νέο Dacia Jogger είναι 10% λιγότερες από έναν αντίστοιχο βενζινοκινητήρα. Επιπλέον, το συγκεκριμένο μοντέλο επιτυγχάνει μέγιστη αυτονομία που φτάνει τα 1.000 χιλιόμετρα, χάρη στα δύο ρεζερβουάρ που διαθέτει: ένα ρεζερβουάρ υγραερίου 40 λίτρων και ένα βενζίνης 50 λίτρων.

Advertisement
Advertisement

Το 2023 στη γκάμα θα προστεθεί και μία έκδοση με υβριδικό σύστημα κίνησης. Το νέο Dacia Jogger θα είναι το πρώτο μοντέλο της Dacia που θα διαθέτει υβριδική τεχνολογία. Το νέο Dacia Jogger προσφέρει σταθερότητα και κράτημα στο δρόμο για μια ασφαλή οδηγική εμπειρία.

Το πληθωρικό μεταξόνιο των 2,9 μέτρων και τα φαρδιά εμπρός και πίσω μετατρόχια εξασφαλίζουν σωστό κράτημα. Το σύστημα διεύθυνσης με τη μεταβλητή υποβοήθηση διευκολύνει την οδήγηση σε όλες τις διαδρομές και σε όλες τις ταχύτητες, ενώ περιορίζει την προσπάθεια του οδηγού κατά τους επιτόπιους ελιγμούς, κατά 36%.

Advertisement

Η εμβέλεια των προβολέων μεσαίας σκάλας (110μ) και μεγάλης σκάλας (230μ) εξασφαλίζει στον οδηγό βέλτιστη ορατότητα. Το εργονομικό τιμόνι με τα φωτιζόμενα κουμπιά και ο πίνακας οργάνων που είναι στραμμένος προς τον οδηγό κάνουν την οδήγηση ακόμα πιο απολαυστική.
Η ενισχυμένη μπροστινή δομή αμαξώματος του νέου Dacia Jogger βοηθά στη μείωση των κραδασμών από τον κινητήρα. Το πάχος των επενδύσεων του πορτμπαγκάζ, η αεροτομή στο επάνω μέρος της πόρτας του χώρου αποσκευών και τα πλαίσια στις πόρτες, που εξαλείφουν την κοιλότητα μεταξύ των θυρών και του αμαξώματος, μειώνουν επίσης τον θόρυβο κύλισης.

Advertisement

Κορυφαία μελέτη έχει γίνει και για τη μείωση των αεροδυναμικών θορύβων, όπως, για παράδειγμα προκύπτει από την τσιμούχα μεταξύ της βάσης και του περιβλήματος του καθρέφτη. Όλα έχουν προβλεφθεί προκειμένου οι επιβάτες του νέου Jogger να αισθάνονται άνετα και κυρίως ασφαλείς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η πληθωρική εικόνα του Dacia Jogger
Έτσι προστατεύει τους επιβάτες το νέο Dacia Jogger
Στην Ελλάδα το νέο Dacia Jogger (+τιμές)

Advertisement