Live Κίνηση
Περισσότερα
BMW Motorrad 2022

BMW C 400 X: Γεμίζει τις διαδρομές σου με διασκέδαση

Ελλάδα 13:53
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

BMW C 400 X: Γεμίζει τις διαδρομές σου με διασκέδαση

BMW Motorrad 2022

BMW C 400 X: Γεμίζει τις διαδρομές σου με διασκέδαση

BMW Motorrad 2022

Για πρώτη φορά στην ιστορία της η BMW Motorrad μπήκε δυναμικά στη μεσαία κατηγορία των scooters με τα C 400 X και C 400 GT προσελκύοντας υποψήφιους αγοραστές της κατηγορίας Urban Mobility.

Advertisement
Advertisement

Το C 400 X είναι εμφανώς επηρεασμένο σχεδιαστικά, από την σειρά GS, κάτι που αποτυπώνεται στον μεγάλο ασύμμετρο προβολέα με φώτα ημέρας LED, στο μπροστινό ρύγχος που αποτελεί το σήμα-κατατεθέν των μοτοσυκλέτών Adventure, αλλά και στον διαχωρισμό των βαμμένων εξαρτημάτων και των πλαστικών επιφανειών.

Το δεύτερης γενιάς C 400 X έρχεται με τον γνωστό μονοκύλινδρο κινητήρα των 350 κ.εκ πληρώντας τις  προδιαγραφές EU 5, με ηλεκτρονικό γκάζι, νέο σύστημα διαχείρισης και βελτιστοποιημένο, φυγοκεντρικό συμπλέκτη με απόδοση τους 34 ίππους στις 7.500 στροφές και ροπή τα 3,5 κιλά στις 5.750 στροφές.

Το γκάζι είναι πλέον τύπου ride by wire ενώ και η πεταλούδα του ψεκασμού ελέγχεται με ηλεκτρομηχανικό τρόπο (E–Gas), σε μια διαδικασία στην οποία η ECU μονάδα επεξεργάζεται τα δεδομένα που συλλέγει σε πραγματικό χρόνο καθορίζοντας τον βέλτιστο δυνατό συνδυασμό τροφοδοσίας και ανάφλεξης.

Advertisement
Advertisement

Νέα ελατήρια στον φυγοκεντρικό συμπλέκτη βελτιώνουν την απόκριση στη μεταφορά της ισχύος από τον κινητήρα στο πίσω τροχό, ελαχιστοποιώντας τους τζόγους και τα φαινόμενα μικρής υστέρησης.

Το ACS έχει επίσης βελτιωθεί, προσαρμόζοντας αυτόματα και σε πραγματικό χρόνο τα χαρακτηριστικά της λειτουργίας του και τον βαθμό της επίδρασης του, αναλόγως των συνθηκών.

Advertisement

Παρά το ότι το  C 400 X ανήκει στην κατηγορία των maxi scooter, η θέση οδήγησης θυμίζει αρκετά GT με μια εξαιρετική σέλα, η οποία εντυπωσιάζει με το μέγεθος της και το αφρώδες υλικό της αλλα και με τον αποθηκευτικού της χώρο ο οποίος έχει το σύστημα “flexcase”, που για πρώτη φορά είδαμε στο C650 Sport παρέχοντας επιπλέον χώρο αποσκευών, όταν το οχημα ειναι σταθμεύμενο.

Advertisement

Ο χώρος για τα πόδια μπορεί να μην έχει την “άπλα” που συναντά κανείς σε άλλα μοντέλα της κατηγορίας, τα γόνατα όμως δεν θα βρουν ποτέ στο τιμόνι ή στην ποδιά ακόμα και σε αναβάτες με ύψος πάνω από 1,80.

Στο αριστερό grip βρίσκεται το γνωστό περιστροφικό jog dial της BMW, το οποίο σε συνδυασμό με το button του menu, προσφέρουν ένα εύκολο έλεγχο των ρυθμίσεων που προβάλλονται στην εξαιρετική, έγχρωμη TFT οθόνη 6,5 ιντσών, η οποία σε συνδυασμό με το BMW Motorrad Connectivity σου επιτρέπει να απολαύσεις την αγαπημένη σου μουσική, να διαχειρίζεσαι τις κλήσεις σου αλλα και να έχεις πρόσβαση στις επαφές σου.

Advertisement

Το πιρούνι των 35 χλστ. έχει μια διαδρομή της τάξεως των 110 χλστ ενώ στο πίσω μέρος, την ανάρτηση αναλαμβάνουν δύο μονά αμορτισέρ με διαδρομή 112 χλστ.

Εντυπωσιακά είναι τα φρένα, με δύο δίσκους διαμέτρου 265 χλστ. και ακτινικές τετραπίστονες πλευστές δαγκάνες της BYBRE για μπροστά και έναν μονό δίσκο 265 χλστ για πίσω που συνεργάζεται με μονοπίστονη δαγκάνα.

Το C 400 X εμπνέει απόλυτη εμπιστοσύνη, έχει πολύ καλή διατήρηση κατευθυντικότητας, δεν θα σας κάνει ποτέ να νιώσετε ανασφάλεια ό,τι οδηγός και αν είστε και διεκδικεί με αξιώσεις ένα μερίδιο από την πίτα της κατηγορίας αυτής.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 
BMW C 400 X: Η πόλη σου ανήκει
BMW C400GT: Η πλουσιότερη πρόταση της κατηγορίας
BMW C400 X: Ανακάλυψε την πόλη από την αρχή