Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Volkswagen EVX, ένα πρωτότυπο εφαρμογής ιδεών

Ελλάδα 3:21
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ
        string(71) "Volkswagen EVX, ένα πρωτότυπο εφαρμογής ιδεών"
    

Volkswagen EVX, ένα πρωτότυπο εφαρμογής ιδεών

ΝΕΑ

Η Volkswagen παρουσίασε φωτογραφίες ενός νέου ηλεκτρικού πρωτότυπου το οποίο έχει ως στόχο να δείξει στο κοινό μια νέα σχεδιαστική ταυτότητα αλλά όχι να μπει σε παραγωγή.

Advertisement
Advertisement

Το EVX είναι ένας «πλεονασμός» από μέρους της Volkswagen. Πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο crossover με coupè αμάξωμα και σπορ στυλ το οποίο εισαγάγει μια νέα σχεδιαστική φιλοσοφία.

Δεν είναι μόνο αυτό το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του, είναι και ο τρόπος που επέλεξαν να το παρουσιάσουν στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου. Αντί να το κατασκευάσουν σε φυσικό μέγεθος και να είναι υπαρκτό, επέλεξαν να το «αποκαλύψουν» ψηφιακά, ως ολόγραμμα.

Το όχημα δημιουργήθηκε κατά παραγγελία από τους ανθρώπους της Italdesign (η οποία ανήκει στην Audi) με σκοπό να δείξει ένα νέο «πρόσωπο» για τη γερμανική εταιρεία. Βεβαίως, όπως ανακοινώθηκε, δεν πρόκειται να μπει σε διαδικασία παραγωγής.

Advertisement
Advertisement

Το EVX βασίζεται στην πλατφόρμα «MEB+» (την εξελιγμένη εκδοχή της «MEB») και είναι ένα όχημα 2+2 θέσεων. Σύμφωνα με τα λίγα στοιχεία που έγιναν γνωστά, το μήκος του φτάνε τα 4.230 χιλιοστά, το πλάτος τα 1.820 χλστμ. και το ύψος τα 1.490 χλστμ., αντίστοιχα.

Τα στοιχεία που κάνουν το αμάξωμά του να διακρίνεται είναι τα εμπρός φώτα και η διαμόρφωση της μάσκας, οι έντονα μορφοποιημένοι θόλοι των τροχών, ο αεραγωγός που υπάρχει στο τέλος των εμπρός από αυτούς, η έντονα κεκλιμένη οροφή και η διαμόρφωση του πίσω μέρους.

Το τελευταίο έχει σχετική ομοιότητα με το αντίστοιχο του Toyota C-HR, κάτι που προκύπτει από την προσπάθεια να είναι όσο το δυνατόν πιο αεροδυναμικό σε εκείνο το τμήμα του.

Advertisement

Από τη Volkswagen (ή την Italdesign) δεν ανακοινώθηκαν άλλα τεχνικά στοιχεία ή φωτογραφίες από το εσωτερικό του.

Με δεδομένο ότι βασίζεται στην πλατφόρμα «MEB+» σημαίνει ότι εφόσον κατασκευαζόταν είτε ως πρωτότυπο είτε έμπαινε σε διαδικασία παραγωγής θα μπορούσε να είναι εμπροστοκίνητο και να έχει το ηλεκτρομοτέρ του αμιγώς ηλεκτροκίνητου ID.Polo GTI το οποίο θα αποδίδει 223 ίππους και αναμένεται να παρουσιαστεί την επόμενη χρονιά (2026).


ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

Άμεσα διαθέσιμο το πολυτελές SYM Joymax Z

Ποιές είναι οι κορυφαίες διαδρομές για οδήγηση στην Ευρώπη;

Τι κάνει στην Ελλάδα το Tesla Cybertruck (το 2ο που υπάρχει) με τους 845 ίππους;

Advertisement