H Ferrari θα χρησιμοποιήσει ενεργειακές κυψέλες;
ΝΕΑH Ferrari θα χρησιμοποιήσει ενεργειακές κυψέλες;
ΝΕΑΗ προσπάθεια της Ferrari για τη μείωση εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα τόσο από στα αυτοκίνητά της όσο και κατά τη συνολική παραγωγική διαδικασία προβλέπεται έντονη τα προσεχή χρόνια.
Ο εξηλεκτρισμός των μοντέλων της Ferrari θα γίνει με τον τρόπο που έχουν συνηθίσει να κάνουν οι άνθρωποι στο Maranello. Όταν λέμε «εξηλεκτρισμό» δεν αναφερόμαστε μόνο στα plug-in hybrid ή στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της (είναι γνωστό ότι το πρώτο μοντέλο αυτής της τεχνολογίας στην ιστορία της πρόκειται να παρουσιαστεί σε περίπου τρία χρόνια, το 2025).
WHAT CAR
Τα σχέδια της θρυλικής ιταλικής εταιρείας δεν πρόκειται να περιοριστούν μόνο στα αυτοκίνητά της αλλά και στη γενικότερη παραγωγική διαδικασία της. Πλέον, ο στόχος της είναι να έχει μηδενική εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα συνολικά ως το 2030. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να αναβαθμίσει τις εγκαταστάσεις της αναλόγως.
Για να επιτευχθεί, θα χρησιμοποιείται βιοαέριο (συγκεκριμένα, βιομεθάνιο) για τη λειτουργία του εργοστασίου και των λοιπών εγκαταστάσεών της καθώς και φωτοβολταϊκά πάνελς και ενεργειακές κυψέλες για την παραγωγή της απαιτούμενης ενέργειας.
Η Ferrari έχει ξεκαθαρίσει ότι οι ενεργειακές κυψέλες ή κυψέλες καυσίμου θα χρησιμοποιούνται μόνο γι’ αυτόν τον σκοπό και δεν θα υιοθετηθούν στα μελλοντικά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της. Τα στελέχη της θέλουν να εναρμονιστούν με την ηλεκτροκίνηση αλλά να μην χάσουν την ικανότητά τους να δημιουργούν κορυφαία σε επιδόσεις και οδική συμπεριφορά οχήματα, ούτε και την ταυτότητά τους. Το βάρος από τη χρήση κυψελών καυσίμου δεν είναι σύμμαχός τους σε αυτό.
Tέλος, ο βραχυπρόθεσμος στόχος της Ferrari ως το 2026 της είναι ο εξής: Το 40% των αυτοκινήτων της που θα κατασκευάσει εκείνη τη χρονιά να έχει θερμικό κινητήρα και το υπόλοιπο 60% να διαθέτουν σύστημα υβριδικής διάταξης ή να είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Τρέμε Enzo: H Ferrari βλέπει μεγάλα κέρδη στα ηλεκτρικά!
Ferrari & Lamborghini: Γιατί θα δυσκολευτούν με τα EV;
Αποκλεισμένοι για μία ζωή: Ποιοι διάσημοι δεν μπορούν να αγοράσουν Ferrari