Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Τρέμε Enzo: H Ferrari βλέπει μεγάλα κέρδη στα ηλεκτρικά!

Ελλάδα 4:33
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Τρέμε Enzo: H Ferrari βλέπει μεγάλα κέρδη στα ηλεκτρικά!

ΝΕΑ

Τρέμε Enzo: H Ferrari βλέπει μεγάλα κέρδη στα ηλεκτρικά!

ΝΕΑ

Η Ferrari θα συνεχίσει να παράγει μοντέλα με τους κλασικούς κινητήρες της, όμως ο εξηλεκτρισμός θα φέρει μεγάλα έσοδα και κέρδη στην εταιρεία.

Advertisement
Advertisement

Αν υπάρχει μία εταιρεία που έχει ταυτιστεί με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, αυτή δεν είναι άλλη από την Ferrari . Οι εκπληκτικοί V12 και V8 της ηλεκτρικής εταιρείας δεν φαίνεται να παραδίδουν εύκολα τα όπλα, αν και μάλλον θα βάλουν κάμποσο “νερό” στο κρασί τους.

Με βάση τις πληροφορίες που προέρχονται από την εταιρεία, η εταιρεία του Μαρανέλο θα δημιουργήσει μία νέα γραμμή παραγωγής που θα εστιάσει στα εξηλεκτρισμένα μοντέλα της.

Στόχος είναι να αυξηθεί η παραγωγή από 35% μέσα στα επόμενα χρόνια και να φθάσει τις 15.000 μονάδες έως το 2025, από τις 11.155 μονάδες που κατασκευάστηκαν το 2021. Αυτό σημαίνει ότι η ημερήσια παραγωγή θα ανέβει από 46 στα 65 αυτοκίνητα.

Advertisement
Advertisement

Η εταιρεία έχει έναν ακόμη υψηλότερο στόχο, να ανεβάσει τα περιθώρια κέρδους έως και το 40% μέχρι το 2026 από το 35,9% που ήταν το 2021.

Όλα αυτά θα γίνουν σε συνδυασμό με την αύξηση της γκάμας των μοντέλων σε τουλάχιστον 17 μέχρι το 2026 . Τα περισσότερα από αυτά που έχουν συμβατικούς κινητήρες, τουλάχιστον σε αρχική φάση, μεταξύ των οποίων και η Purosangue. Κάποια από αυτά πάντως θα είναι plug-in υβριδικά.

Advertisement

Ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο είναι μία μεγάλη πρόκληση για την εταιρεία καθώς θα προσθέσει σημαντικό βάρος και θα επηρεάσει την αεροδυναμική και το κράτημα.

Για να προχωρήσετε σε αυτό το βήμα, η εταιρεία εξετάζει το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσει μπαταρίες solid-state, οι θεωρητικές αυτές έχουν μεγαλύτερη απόδοση . Υπάρχουν επίσης σχέδια για υδρογόνο και κυψέλες καυσίμου, ή συνθετικά καύσιμα.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ferrari & Lamborghini: Γιατί θα δυσκολευτούν με τα EV;
Ferrari: Ολοταχώς για εξηλεκτρισμό
Ferrari Purosangue: Πρεμιέρα το Σεπτέμβριο