Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Επίσημο: Αυτά είναι τα νέα Citroen e-C4 X & C4 X

Ελλάδα 10:00
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Επίσημο: Αυτά είναι τα νέα Citroen e-C4 X & C4 X

ΝΕΑ

Επίσημο: Αυτά είναι τα νέα Citroen e-C4 X & C4 X

ΝΕΑ

Κόντρα στα στερεότυπα: Τα νέα Citroen e-C4 Χ & C4 X συνδυάζουν την κομψότητα των fastback, τη φινέτσα των sedan και τον χαρακτήρα των SUV.

Advertisement
Advertisement

Η Citroen προσφέρει στους πελάτες της μια εναλλακτική πρόταση στην κατηγορία, με σύνθεση στοιχείων από τρεις διαφορετικούς κόσμους.

Η Citroen αποκάλυψε τα  e-C4 X και C4 X, τα οποία προσφέρουν μια μοναδική σχεδιαστική προσέγγιση για πελάτες που αναζητούν μια πολύ ελκυστική και φρέσκια σε σχεδίαση εναλλακτική πρόταση.

Ακολουθώντας τα βήματα του καινούργιου Citroen C5 X, η σχεδίαση των νέων e-C4 X και C4 X αμφισβητεί τους παραδοσιακούς ορισμούς των compact αμαξωμάτων. Προσφέρει στους πελάτες της Γαλλικής εταιρείας κάτι μοναδικό: Ένα σχεδιαστικό «μίγμα» που συνδυάζει την κομψή σιλουέτα ενός fastback, με τη μοντέρνα διάθεση ενός SUV και τη διαχρονική φινέτσα και ευρυχωρία ενός sedan μοντέλου.

Advertisement
Advertisement

Σχεδιασμός Citroen

Με την αισθητική τους, τα e-C4 X και C4 X είναι μέλη της οικογένειας των μοντέλων της Citroen τελευταίας γενιάς, ενώ την ίδια στιγμή προσφέρουν κάτι νέο, για τους πελάτες που αναζητούν μια στιλάτη εναλλακτική. Με μήκος 4.600 χιλιοστά, τα e-C4 X και C4 X τοποθετούνται στη γκάμα της Citroen ανάμεσα στα C4C-Cross και C5X. Το μεταξόνιο των 2.670 χιλιοστών είναι ίδιο με το C4C-Cross, καθώς και τα δύο βασίζονται στην πλατφόρμα CMP της εταιρείας. Με συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,29 Cd, η αεροδυναμική απόδοση έχει βελτιστοποιηθεί, κάτι που προσφέρει όφελος, αυτονομία, αλλά και οικονομία καυσίμου.

Advertisement

Κοιτώντας τα νέα μοντέλα από το πλάι, η δυναμική γραμμή της οροφής ρέει από την κορυφή του παρμπρίζ έως το επάνω μέρος του πορτ μπαγκάζ, δημιουργώντας μια fastback σιλουέτα. Η διαμόρφωση του πίσω μέρους κρύβει έξυπνα τις διαστάσεις του αμαξώματος και ιδιαίτερα το μήκος, χάρη στο οποίο ο  χώρος των αποσκευών είναι 510 λίτρα. Χαρακτηριστικά είναι τα πίσω φώτα που αποτελούνται από LED, τοποθετούνται κάτω από το άνοιγμα του πορτ μπαγκάζ και περνούν μέσα από τις “γραμμές” της πόρτας του χώρου αποσκευών.

Οι μεγάλοι τροχοί διαμέτρου 690 χιλ. σε συνδυασμό με τον κοντό εμπρόσθιο πρόβολο, δίνουν στο αυτοκίνητο αυξημένη απόσταση από το έδαφος, κάτι που μεταφράζεται σε σιγουριά για τον οδηγό που κάθετε ψηλά, έχοντας πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα. Οι μαύροι ματ προστατευτικοί θόλοι τροχών και οι ποδιές στο κάτω μέρος του αμαξώματος, αλλά και τα Airbump στις πλευρές με τα χρωματιστά ένθετα, ενισχύουν την αίσθηση της στιβαρότητας του συνόλου.

Advertisement

Εσωτερικό

Στο εσωτερικό των Citroen e-C4 X και C4 X, οι οδηγοί και οι επιβάτες θα απολαμβάνουν μια απαράμιλλη αίσθηση ηρεμίας, άνεσης και ευρυχωρίας χάρη στην αναγνωρισμένη ποιότητα του προγράμματος Citroen Advanced Comfort, με τα Advanced Comfort Καθίσματα και την ανάρτηση με Progressive Hydraulic Cushions. Η κορυφαία άνεση για τους επιβάτες, γίνεται ιδιαίτερα αισθητή για τους πίσω, που έχουν στη διάθεσή τους χώρο για τα γόνατα -198 χιλιοστών- και μεγαλύτερη κλίση στην πλάτη του καθίσματος που είναι πλέον 27 μοίρες. Το εξωτερικό του πλάτος των 1.800 χιλιοστών σημαίνει ότι τρία άτομα μπορούν να κάθονται άνετα πίσω, με αρκετό χώρο και χωρίς παραχωρήσεις.

Advertisement

«Είμαστε ενθουσιασμένοι για τα νέα μας μοντέλα ë-C4X και C4X, καθώς θα συμβάλουν σημαντικά στη δυναμική παρουσία της μάρκας και στους στόχους επέκτασης των πωλήσεων, ιδιαίτερα στις διεθνείς αγορές, αλλά και στην Ευρώπη», δήλωσε ο Vincent Cobée, Διευθύνων Σύμβουλος της Citroen.

Τα νέα μοντέλα e-C4 X και C4 X θα κατασκευαστούν αποκλειστικά στην Ευρώπη, στις εγκαταστάσεις της Stellantis, στο Villaverde της Μαδρίτης στην Ισπανία, με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν στις αρχές του 2023. Η ξεχωριστή αισθητική της νέας πρότασης, συνδυάζεται με κορυφαία τεχνολογία για τις ασφαλέστερες μετακινήσεις, σε ένα τεχνολογικό πακέτο που παρουσιάζεται πιο πλήρες από ποτέ.

Η ομπρέλα ασφαλείας ADAS

Με έως και 20 προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης κάτω από την «ομπρέλα» του ADAS, του συστήματος που εξελίχθηκε για τη βελτίωση της ασφάλειας κατά την οδήγηση, τα νέα e-C4 X και C4 X έρχονται με: Αυτόματο φρενάρισμα και ειδοποίηση κινδύνου, αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 2 με Adaptive Cruise Control που αναλαμβάνει και τη στάση, αλλά και την επανεκκίνηση του αυτοκινήτου στο μποτιλιάρισμα, σύστημα παρακολούθησης της κόπωσης του οδηγού, προειδοποίηση για την ακούσια αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας, έξυπνους προβολείς αυτόματης ενεργοποίησης και όλα όσα περιμένει κανείς από ένα πολυτελές αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας.

Αμιγώς ηλεκτρικό

Για το αμιγώς ηλεκτρικό e-C4 X, η Citroen έχει προβλέψει να το εφοδιάσει με κορυφαία τεχνολογία σε ότι έχει να κάνει με τη φόρτιση. H Citroen προσφέρει 8ετή εγγύηση (ή 160.000 χιλιόμετρα) για την καλή λειτουργία της μπαταρίας του αυτοκινήτου, διασφαλίζοντας το 70% της χωρητικότητας των 50kWh της. Χάρη στην τεχνολογία των 400V που εξασφαλίζει η προηγμένη πλατφόρμα του μοντέλου, η γρήγορη φόρτιση είναι πραγματικά κορυφαίου επιπέδου.

Στο 80% η φόρτιση της μπαταρίας φτάνει μόλις σε 30 λεπτά της ώρας, χρησιμοποιώντας ταχυφορτιστή DC 100 kW, κάτι που σε πρακτικό επίπεδο σημαίνει πως κάθε λεπτό σύνδεσης στον ταχυφορτιστή, το  e-C4 X «κερδίζει» 10 χιλιόμετρα αυτονομίας, άλλο ένα πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου είναι ότι μπορεί να κυκλοφορεί καθημερινά στα αστικά κέντρα, χωρίς κυκλοφοριακούς περιορισμούς.

Κινητήρες

Το C4 X θα είναι διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης και diesel που εμφανίζουν κορυφαία τεχνολογία και ιδιαίτερα υψηλή φιλικότητα προς το περιβάλλον. Τα υπερτροφοδοτούμενα PureTech και Blue HDi σύνολα, με απόδοση ισχύος από 100 έως 130 ίππους και μετάδοση με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων ή αυτόματο 8 σχέσεων, δίνουν τη βάση για μια πολύ ενδιαφέρουσα γκάμα εκδόσεων του C4 X, η οποία θα καλύψει ένα πολύ μεγάλο εύρος αναγκών και απαιτήσεων από το αγοραστικό κοινό της κατηγορίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Μυκονόοοος! Το Citroen Ami Buggy είναι το απόλυτο party animal
Οδηγούμε το νέο Citroen C5 Aircross στη Γαλλία
Έρχεται η αναβίωση του Citroen 2CV;