Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Ηλεκτρικά

Έρχεται η αναβίωση του Citroen 2CV;

  • newsautoteam

Η μανία με το ρετρό δεν θα μπορούσε να αφήσει εκτός παιχνιδιού και ένα από τα πιο ιστορικά αυτοκίνητα του προηγούμενου αιώνα. Το οποίο θα μπορούσε να επιστρέψει με μία εντελώς νέα μορφή.

Είναι συχνό φαινόμενο τελευταία αρκετοί κατασκευαστές να επιστρέφουν στο παρελθόν τους για να αντλήσουν ιδέες για τα σχέδια της επόμενης ημέρας. Και όχι χωρίς λόγο, καθώς θέλουν να προσθέσουν ένα κάποιο συναισθηματικό φορτίο στην μάλλον απρόσωπη ηλεκτρική εποχή που έχει ξεκινήσει.

Μέχρι στιγμής έχουμε δει αρκετές τέτοιες προσπάθειες, από το Fiat 500e έως το VW ID. Buzz ή το ρετρο-φουτουριστικό Ηonda e. Και στο επίκεντρο πλέον βρίσκεται και το ιστορικό μοντέλο της Citroen.

Το 2CV είναι ένα από τα πιο χαρακτηριστικά σχήματα που έχουν εμφανιστεί στην ιστορία της αυτοκίνησης, έχοντας σημαδέψει τον προηγούμενο αιώνα σε ολόκληρο τον πλανήτη. Και αν η ίδια η γαλλική εταιρία δεν έχει εκδηλώσει ξεκάθαρα κάποιο ενδιαφέρον να το ξαναφέρει στην επικαιρότητα, τον ρόλο αυτό αναλαμβάνει ένας ανεξάρτητος σχεδιαστής.

Τα ψηφιακά σχέδια που βλέπουμε ανήκουν στον Dejan Hristov o oποίος δημιουργεί ένα αυτοκίνητο που διατηρεί τις βασικές σχεδιαστικές γραμμές του 2CV το οποίο ήταν στην παραγωγή από το 1948 έως το 1990.

Η γνωστή καμπύλη οροφή αποτελεί το βασικό σχεδιαστικό στοιχείο της συγκεκριμένης προσπάθειας όπως και τα μεγάλα φτερά και το χαρακτηριστικό εμπρός καπό. Τα φωτιστικά σώματα είναι LED με μαύρα τζάμια ενώ υπάρχει μία μινιμαλιστική γρίλια και κάμερες στην θέση των καθρεπτών.

Η γενικότερη προσέγγιση είναι προς ένα υπερυψωμένο crossover έτσι ώστε το νέο μοντέλο να ανταποκρίνεται στα δεδομένα της σημερινής αγοράς. Για τον σκοπό αυτό υπάρχουν μεγάλοι τροχοί αλουμινίου, ειδικά εκτός δρόμου ελαστικά και μεγάλη απόσταση από το έδαφος. Ακολουθώντας το παράδειγμα του ορίτζιναλ μοντέλου υπάρχει και αναδιπλούμενη οροφή.

Σύμφωνα με τον σχεδιαστή του, το νέο 2CV διαθέτει μοντέρνο εξοπλισμό, με κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα και πολλά ακόμα. Υπάρχουν χώροι για τέσσερις επιβάτες, οθόνες αφής για τα συστήματα πολυμέσων και όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά βοηθήματα.

Το σύγχρονο 2CV μεγάλωσε αρκετά, φθάνοντας στα 4.241 χιλιοστά, κάτι που το φέρνει στην κατηγορία των Β-SUV όπως για παράδειγμα το Peugeot 2008, κάτι που σημαίνει ότι θα μπορούσε να βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Small του γκρουπ Stellantis. Όσο για την κίνηση, ο εμπνευστής του υποστηρίζει ότι θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό, χωρίς να έχει ξεκαθαρίσει συγκεκριμένα τεχνικά χαρακτηριστικά.

Πάντως, το συγκεκριμένο σχέδιο μπορεί να είναι από κάποιον ανεξάρτητο σχεδιαστή, ως ιδέα όμως δεν δείχνει καθόλου εκτός τόπου και χρόνου. Και ίσως η Citroen θα μπορούσε να εξετάσει την επιστροφή του ιστορικού της μοντέλου, με όλα τα νέα δεδομένα της αγοράς. Η επιτυχία είναι κάτι παραπάνω από εξασφαλισμένη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Citroen Ami: Unboxing Στο Golden Hall
Δοκιμή: Citroen Ami
Με Citroen C3 Aircross στο μαγευτικό δάσος της Φολόης

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto