Alfa Romeo Tonale: Διέρρευσαν οι πρώτες εικόνες
ΝΕΑAlfa Romeo Tonale: Διέρρευσαν οι πρώτες εικόνες
ΝΕΑΛίγες ώρες πριν την επίσημη παρουσίαση της Tonale στο Arese και το Μουσείο «La Macchina del Tempo» διέρρευσαν οι εικόνες του πολυαναμενόμενου compact SUV και των προδιαγραφών του.
Το μοντέλο παραγωγής μοιάζει πολύ με το πρωτότυπο του αυτοκινήτου που παρουσιάστηκε πριν από σχεδόν 3 χρόνια στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2019.
WHAT CAR
Τις μικρές διαφορές, είχε προανακοινώσει ο CEO της εταιρίας, ο Jean-Philippe Imparato, λέγοντας ότι θα υπάρχουν αλλαγές σε σύγκριση με το πρωτότυπο αυτοκίνητο, αλλά όχι τόσο δραστικές όσο θα μπορούσε κανείς να φανταστεί.
Αποκαλύφθηκε επίσης το εσωτερικό της Alfa Romeo Tonale. Και εδώ, δεν υπάρχουν πάρα πολλές διαφοροποιήσεις σε σχέση με το πρωτότυπο. Το χαρακτηριστικό σχήμα του ταμπλό έχει διατηρηθεί, με την εμφάνιση ψηφιακών οθονών “κρυμμένες” σε σχήματα αναλογικών οργάνων ελέγχου. Μόνο η οθόνη πολυμέσων “uConnect” φαίνεται να είναι ελαφρώς διαφορετική.
Τα μεγαλύτερα νέα για την Alfa Romeo Tonale είναι ότι το μοντέλο, θα έχει τους εταιρικούς κινητήρες, βελτιωμένους και προσαρμοσμένους για την Alfa. Φυσικά, αυτοί δεν κατασκευάζονται από την αρχή, αλλά προέρχονται από την γκάμα, που χρησιμοποιούνται ήδη σε μοντέλα όπως το Jeep Compass και το Renegade.
Ωστόσο, οι κινητήρες έχουν προσαρμοστεί για τα δεδομένα της Alfa Romeo, με την επιλογή ανάμεσα σε δύο mild υβριδικά, που προσφέρουν 130 και 160 ίππους. Η ισχύς προέρχεται από έναν turbo κινητήρα 1.5, ο οποίος συνεργάζεται με ηλεκτροκινητήρα (mild υβριδικό σύστημα 48 V).
Οι κινητήρες αυτοί συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και μεταδίδουν την κίνηση στους εμπρός τροχούς. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η Plug-In Hybrid έκδοση. Αυτή δημιουργήθηκε ειδικά για αυτό το αυτοκίνητο, που έχει αρκετά κοινά χαρακτηριστικά με το υβριδικό Jeep 4XE. Η μέγιστη ισχύς εδώ φτάνει τους 275 ίππους και η ισχύς μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς με το σύστημα τετρακίνησης Q4 (με ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα).
Το αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων έχει αντικατασταθεί από ένα (πιο κλασικό) 6άρι. H μπαταρία είναι χωρητικότητας 15,5 kWh και αναπτύχθηκε για αυτό το μοντέλο, ενώ η λειτουργία ολόκληρου του συστήματος ρυθμίστηκε ειδικά για τα μοντέλα Tonale. Χάρη σε αυτές, η αυτονομία για την κίνηση μόνο με το ηλεκτρικό μοτέρ έχει φτάσει στα 80 χιλιόμετρα.
Εκτός από τα υβριδικά σύνολα, σε ορισμένες ευρωπαϊκές αγορές θα υπάρχει η επιλογή 1.6 diesel (με 130 ίππους) ενώ σε άλλες αγορές, πιθανότατα εκτός Ευρώπης θα υπάρχει στην γκάμα βενζινοκινητήρας 2.0 turbo με 260 ίππους. Οι ονομασίες των μοντέλων έχουν κάτι από το παρελθόν με διακριτικά όπως Super και Ti.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πόσο θα μοιάζει η Alfa Romeo Tonale παραγωγής με το πρωτότυπο;
Alfa Romeo Vassago: Σχέδιο που έχει νόημα
Tο Chrysler Airflow μας αποκαλύπτει τα μελλοντικά EV της Stellantis