H Totem προτείνει βενζινοκίνητη έκδοση της Giulia GT
ΝΕΑH Totem προτείνει βενζινοκίνητη έκδοση της Giulia GT
ΝΕΑΗ Giulia coupe της Automobili Totem, είναι το μοντέλο που θα ήθελαν όλοι ανεξαιρέτως να δουν στο δρόμο, ακόμα και αν είναι αμιγώς ηλεκτρική. Τώρα όμως η εταιρεία την «προτείνει» με twin turbo V6 που αποδίδει 621 ίππους.
Το μοντέλο της Totem προτείνεται τώρα και σε έκδοση με V6 βενζινοκινητήρα twin turbo απόδοσης 621 ίππων.
WHAT CAR
Έχουμε συναντήσει ορισμένα εξαιρετικά δείγματα επανεμφάνισης κλασικών μοντέλων με σύγχρονα μηχανικά μέρη- και ιδιαίτερα, με ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες. Η επανεμφάνιση όμως της Giulia coupe της Alfa Romeo με το αμάξωμα από ανθρακόνημα της Αutombili Totem, είναι ένα μοντέλο από αυτά που πραγματικά ξεχωρίζει από κάθε άποψη.
Το ηλεκτρικό μοντέλο της Totem, έχει 520 ίππους και προφανώς υπόσχεται μεγάλες συγκινήσεις στο δρόμο. Τώρα όμως η Totem, κάνει το βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση για όλους τους petrolheads εκεί έξω, παρουσιάζοντας την Totem GT Super, στην οποία ο ηλεκτροκινητήρας δίνει τη θέση του σε ένα twin turbo V6 μηχανικό σύνολο με απόδοση 621 ίππους.
Ο κινητήρας προέρχεται από την σεντάν Giulia GTA και η Totem τον διαθέτει σε τρεις εκδόσεις απόδοσης, με αυτή των 621 ίππων να είναι η κορυφαία. Η ισχύς όπως μπορεί να φανταστεί κανείς, φτάνει στους πίσω τροχούς και την ευθύνη της μεταφοράς έχει ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων της ZF. Για τα 100 χλμ./ώρα από στάση, η βενζινοκίνητη Totem GT Super, χρειάζεται 3,2 δευτερόλεπτα (2,9 χρειάζεται η ηλεκτρική εκδοχή) που ζυγίζει 1.113 κιλά– 150 λιγότερα από την ηλεκτρική αντίστοιχη.
Η Totem κατασκευάζει 20 αυτοκίνητα από την κάθε έκδοση (ηλεκτρική- βενζινοκίνητη) με την GT Electric να κοστολογείται από 430.000 ευρώ, ενώ για τη βενζινοκίνητη GT Super θα πρέπει να υπολογίζει κανείς ως τιμή εκκίνησης τα 460.000 ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η ηλεκτρική αναβίωση της θρυλικής Giulia προκαλεί ρίγος
Το ηλεκτρικό Ford GT40 τερματίζει την έννοια του retrofitting
Δοκιμή: Alfa Romeo Giulia GTAm