Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Το ηλεκτρικό Ford GT40 τερματίζει την έννοια του retrofitting

Ελλάδα 16:54
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το ηλεκτρικό Ford GT40 τερματίζει την έννοια του retrofitting

Mobility

Το ηλεκτρικό Ford GT40 τερματίζει την έννοια του retrofitting

Mobility

Οι εταιρείες Everrati και Superformance συνεργάζονται για να δώσουν στον κόσμο αυτό που του έλειπε: Μια ηλεκτρική GT40. Προφανώς και από εμάς είναι «όχι». Η ηλεκτρική εκδοχή του GT40 υπόσχεται να συνδυάσει το old school στυλ με έναν σύγχρονο ηλεκτρικό κινητήρα και εμείς δεν βλέπουμε το λόγο για κάτι τέτοιο.

Advertisement
Advertisement

Οι εταιρείες που συνεργάζονται σε αυτό το project, δίνουν ιδιαίτερη σημασία στις λεπτομέρειες και αυτός είναι ένας λόγος για να τους βγάλουμε το καπέλο. Από εκεί και πέρα όμως, η λογική του «συνδυασμού» ιστορικού αυτοκινήτου και ηλεκτροκίνησης, μπορεί να βρει πεδίο δόξης λαμπρό σε άλλα, διαφορετικού ύφους αυτοκίνητα και όχι στα τοτέμ της αυτοκίνησης. Δηλαδή τι θα λέγαμε αν βλέπαμε μια Ferrari F40 με ηλεκτροκινητήρα; «Μπράβο, συγχαρητήρια, ας τρέξουν όλοι οι ιδιοκτήτες να προλάβουν την ευκαιρία να κάνουν το αυτοκίνητό τους ηλεκτρικό»; Φυσικά και όχι. Το ενδιαφέρον της είδησης είναι ότι η Everrati έχει ασχοληθεί στο παρελθόν και με άλλες περιπτώσεις εμβληματικών αυτοκινήτων για «μετατροπή» σε ηλεκτρικά, όπως και το γεγονός πως το GT40 δεν είναι ακόμα έτοιμο αλλά project εν εξελίξει.

Η Everrati στην ανακοίνωσή της για την πρόοδο των εργασιών, αναφέρει πως «δίνει σχολαστική προσοχή στη λεπτομέρεια» σε ότι έχει να κάνει με τη θέση της μπαταρίας και την κατανομή του βάρους (λες και θα μπορούσε να κάνει κι αλλιώς). Πρόσθετες πληροφορίες θα κυκλοφορήσουν τους επόμενους μήνες αλλά η Everrati έχει εδώ και καιρό αποκαλύψει πως στα σχέδιά της είναι να παρουσιάσει ηλεκτρικές εκδόσεις των Porsche 911 (964), Land Rover Series II και Mercedes SL Pagoda. Για το τελευταίο μάλιστα, υπάρχει και η έξτρα «υπόσχεση» για αποκατάσταση σε πολύ υψηλό επίπεδο από ειδικό επί των Mercedes-Benz και θα είναι εξοπλισμένο με έναν ηλεκτρικό κινητήρα 182 ίππων και 51,0 kgm ροπής.

Advertisement
Advertisement

Η μπαταρία της θα είναι χωρητικότητας 57 kWh και θα έχει αυτονομία που θα φτάνει τα 260 χιλιόμετρα. Η ηλεκτρική 911 θα είναι ακόμα πιο δυνατή με απόδοση ισχύος 507 ίππους (και πάλι με 51,0 kgm ροπής) και η επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σύμφωνα με την εταιρεία, θα είναι λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα. Για να μην παρεξηγηθούμε και πάλι μια τέτοια επέμβαση δεν μας βρίσκει σύμφωνους αλλά όπως και να το κάνουμε, άλλος αριθμός 911 κυκλοφορεί εκεί έξω και άλλος Ford GT40.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ρεκόρ Guinness για τη Ford Mustang Mach-E
Δημοπρασία για το τελευταίο Ford GT40 του 1969
Το Ford GT γίνεται πιο δυνατό και αιχμηρό

Advertisement

 

 

Advertisement